Урок "Правила безпечної роботи в Інтернеті. Інформація для дітей та для дорослих. Приватна та публічна інформація. Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок.

Про матеріал
Тема. Правила безпечної роботи в Інтернеті. Інформація для дітей та для дорослих. Приватна (особиста, сімейна) та публічна інформація. Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок. Мета: формувати уявлення про небезпеку, яка може чатувати під час роботи в Інтернеті, комп’ютерні віруси; вчити уникати цих небезпек; розрізняти дитячу інформацію та інформацію для дорослих; розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення; виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі. Обладнання: ноутбук, презентація, проектор, роздатковий матеріал. Тип уроку: закріплення набутих знань
Перегляд файлу


 

 

Тема. Правила безпечної роботи в Інтернеті. Інформація для дітей та для дорослих. Приватна (особиста, сімейна) та публічна інформація. Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок.

Мета: формувати уявлення про небезпеку, яка може чатувати під час роботи в Інтернеті, комп’ютерні віруси; вчити уникати цих небезпек; розрізняти дитячу інформацію та інформацію для дорослих; розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення; виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.

Обладнання: ноутбук, презентація, проектор, роздатковий матеріал.

Тип уроку: закріплення набутих знань
                                                                                    Хід уроку

І. Організаційний момент.
ІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Повторення правил техніки безпеки.

- Зараз пограємо в гру світлофор. Якщо моє твердження вірне – сигналізуєте зеленою карткою, якщо ні – червоною.

1. Не можна перебувати у комп’ютерному класі без учителя. (з)

2. Під час уроку можна ходити по комп’ютерному класу. (ч)

3. Починати роботу з комп’ютером можна без вказівки вчителя. (ч)

4. Коли працюєш з комп’ютером, потрібно тримати спину рівно, ноги поставити на підлогу. (з)

5. Схиляючись близько до монітора, ти псуєш зір. (з)

6. Клавіатура має лежати на столі, на рівні твоїх ліктів. Не можна класти її на коліна. (з)

7. Можна торкатися пальцями екрана монітора. (ч)

8. Не можна класти будь-що на клавіатуру. (з)

9. Можна їсти й пити за комп’ютерним столом. (ч)

2. Фронтальне опитування.

- Що ви про інтернет?
- Які сайти ви відвідуєте?

- Що може загрожувати при роботі в інтернеті?

3. Робота з індивідуальними картками.

 

ІІІ. Повідомлення і теми уроку.

- Сьогодні ми з вами повторимо правила безпечної роботи в інтернеті.

ІV. Вивчення нового матеріалу

  1. Правила безпечної поведінки в інтрнеті
  • Ніколи не давайте приватної інформації про себе (прізвище, номер телефону, адресу, номер школи) без дозволу батьків.
    - Якщо хтось говорить вам, надсилає вам, або ви самі віднайшли у мережі щось, що бентежить вас, не намагайтеся розібратися в цьому самостійно. Зверніться до батьків або вчителів - вони знають, що треба робити.
    - Зустрічі у реальному житті із знайомими по Інтернет-спілкуванню не є дуже гарною ідеєю, оскільки люди можуть бути дуже різними у електронному спілкуванні і при реальній зустрічі. Якщо ж ви все ж хочете зустрітися з ними, повідомте про це батьків, і нехай вони підуть на першу зустріч разом з вами.
    - Не відкривайте листи електронної пошти, файли або Web-сторінки, отримані від людей, яких ви реально не знаєте або не довіряєте.
    - Нікому не давайте свій пароль, за виключенням дорослих вашої родини.
    - Завжди дотримуйтесь сімейних правил Інтернет-безпеки: вони розроблені для того, щоб ви почували себе комфортно і безпечно у мережі.
    - Ніколи не робіть того, що може коштувати грошей вашій родині, окрім випадків, коли поруч з вами батьки. Завжди будьте ввічливими у електронному листуванні, і ваші кореспонденти будуть ввічливими з вами.
    - У електронних листах не застосовуйте текст, набраний у ВЕРХНЬОМУ РЕГІСТРІ - це сприймається у мережі як крик, і може прикро вразити вашого співрозмовника.
    - Не надсилайте у листі інформації великого обсягу (картинки, фотографії тощо) без попередньої домовленості з вашим співрозмовником.
    - Не розсилайте листи з будь-якою інформацією незнайомим людям без їхнього прохання - це сприймається як "спам", і звичайно засмучує користувачів мережі.
    - Завжди поводьтеся у мережі так, як би ви хотіли, щоб поводилися з вами!
  1.           Бесіда

- Чому не можна давати своєї інформації?

- Чому не можна зустрічатися з незнайомими людьми?
- Чому не можна відкривати листи від незнайомих людей?

- Чому потрібно бути вічливим навіть в інтернеті?

3. Фізкультхвилинка

V. Практична робота за ПК.
1. Інструктаж до практичної роботи.

- А тепер, користуючись графічним редактором Tux Paint, спрпобуйте відтворити з поданого зразка комп'ютерну малюнок з правилами які ви запам’ятали . Спочатку за допомогою клавіатури наберіть текст. Або спочатку малюнок, а потім – текст.

2. Виконання практичної роботи.

- А зараз переходимо до виконання практичної роботи.

- Хто виконав - піднімає руку.

- Молодці, діти.

3. Релаксація.

- А зараз виклали все з рук. Заплющили очі. Уявіть море, сонце, пісок, як ви йдете по ньому, вам тепло, спокійно і затишно. А тепер намалюйте заплющеними очима коло, квадрат, овал, прямокутник, трикутник.

- А тепер відкривайте очі.»

V. Підсумок уроку.

1. Підсумкова бесіда
- Які ж правила ви повинні дотримуватись користуючись інтернетом?
- Чому їх потрібно дотримуватись?

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 січня 2019
Переглядів
2610
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку