Комплексне завдання
з професії «Оператор комп’ютерного набору. ІІ-га категорія»
Варіант 1
Ввести наступний текст:
Державний навчальний заклад «Вище професійне училище № 7 м. Миколаїв»
Комплексне завдання
з професії «Оператор комп’ютерного набору. ІІ категорія»
учня/учениці групи № ___
ПІБ
Дата написання
Варіант 1
Створити з набраного тексту титульну сторінку. Окреслити зміст титульної сторінки художньою рамкою.
Слово «комп'ютер» означає «обчислювач». Потреба в автоматизації обробки даних, зокрема обчислень, виникла дуже давно. В даний час індустрія виробництва комп'ютерів і програмного забезпечення є однією з найбільш важливих сфер економіки розвинених країн, що розвиваються. Причини стрімкого зростання індустрії персональних комп'ютерів:
Потужність комп'ютерів постійно збільшується, а область їх застосування постійно розширюється. Комп'ютери можуть об'єднуватися в мережі, що дозволяє мільйонам людей легко обмінюватися інформацією з комп'ютерами, що знаходяться в будь-якій точці земної кулі.
Перша ознака, по якій розділяють комп'ютери, - платформа. Можна виділити дві основні платформи ПК:
Платформа IBM – сумісних комп'ютерів включає величезний спектр самих різних комп'ютерів, від простеньких домашніх персоналок до складних серверів. Саме з цим типом платформ зазвичай стикається користувач. До речі, абсолютно не обов'язково, що кращі IBM-сумісні комп'ютери виготовлені фірмою IBM. Платформа Apple представлена досить популярними на Заході комп'ютерами Macintosh. Вони використовують своє, особливе програмне забезпечення, та і «начинка» їх істотно відрізняється від IBM. Зазвичай IBM-сумісні ПК складаються з трьох частин (блоків):
Комп'ютери випускаються і в портативному варіанті – в «наколінному» (лептоп 4-12кг), або «блокнотному» (ноутбук 2-6кг) виконанні. Тут системний блок, монітор і клавіатура поміщені в один корпус. В основу роботи комп'ютерів покладений програмний принцип управління, що полягає в тому, що комп'ютер виконує дії за наперед заданою програмою. Цей принцип забезпечує універсальність використання комп'ютера: у певний момент часу вирішується завдання відповідно вибраній програмі. Після її завершення в пам'ять завантажується інша програма і т.д.
Програма - це запис алгоритму рішення задачі у вигляді послідовності команд або операторів мовою, яка розуміє комп'ютер. Кінцевою метою будь-якої комп'ютерної програми є управління апаратними засобами.
Для нормального вирішення завдань на комп'ютері потрібно, щоб програма була відлагоджена, не вимагала доопрацювань і мала відповідну документацію. Тому, щодо роботи на комп'ютері часто використовують термін програмне забезпечення (software), під яким розуміють сукупність програм, процедур і правил, а також документації, що стосуються функціонування системи обробки даних.
Програмне і апаратне забезпечення в комп'ютері працюють в нерозривному зв'язку і взаємодії. Склад програмного забезпечення обчислювальної системи називається програмною конфігурацією. Між програмами існує взаємозв'язок, тобто робота безлічі програм базується на програмах нижчого рівня.
Відформатувати текст за наступними вказівками:
Об’єкт форматування |
шрифт |
Розмір шрифту |
Вирівнювання |
інше |
Перший і другий абзаци |
Times New Roman |
16 |
По центру |
Прописними буквами, Напівжирний |
Третій і всі наступні |
Arial |
14 |
По ширині |
Курсив |
Списки |
Bookman Old Style |
13 |
По правому краю |
Підкреслений |
Вимоги щодо параметрів сторінки:
Верхнє поле – 1,5 см, нижнє – 1,4 см, ліве – 2 см, праве – 1 см.
Маркіровку встановити за допомогою маркірованого списку на панелі інструментів.
Міжстрочний інтервал – 1,5.
Перевірити орфографію та граматику.
Здійснити автоматичний пошук слів, які мають в основі слово КОМП’ЮТЕР та замінити їх на ПК.
Вставити номер сторінок (у правому верхньому кутку).
Створити подані формули.
3. Вставити та заповнити таблицю. Додати потрібну кількість рядків. Упорядкувати дані в таблиці.
МОЇ ОДНОГРУПНИКИ
№ з/п |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Домашня адреса |
Телефон |
|
|
|
|
Зберегти виконану роботу. Закрити Word.
4. Запустити табличний редактор Excel. Створити подану таблицю.
РЕЗУЛЬТАТИ УСПІШНОСТІ УЧНІВ ГРУПИ
Прізвище, ініціали |
Предмети |
Середній бал |
|||
Алгебра |
Українська мова |
Історія України |
Біологія |
||
Білогуб Т.О. |
|
|
|
|
|
Бондар Т.О. |
|
|
|
|
|
Бородіна К.О. |
|
|
|
|
|
Вівка С.С. |
|
|
|
|
|
Гладка Н.М. |
|
|
|
|
|
Гречка Я.Р. |
|
|
|
|
|
Гуліцька О.О. |
|
|
|
|
|
Драган К.С. |
|
|
|
|
|
Жданович А.В. |
|
|
|
|
|
Зощенко О.В. |
|
|
|
|
|
Ковальчук А.О. |
|
|
|
|
|
Корепіна В.П. |
|
|
|
|
|
Кошель А.В. |
|
|
|
|
|
Мершук О.Г. |
|
|
|
|
|
Кузьменко О.В. |
|
|
|
|
|
Лазарєва Є.В. |
|
|
|
|
|
Маринець К.Ю. |
|
|
|
|
|
Примак В.Є. |
|
|
|
|
|
Сичевська А.В. |
|
|
|
|
|
Стеценко О.С. |
|
|
|
|
|
Сусоєва І.В. |
|
|
|
|
|
Таран Н.Б. |
|
|
|
|
|
Христова А.В. |
|
|
|
|
|
Цуканова А.Ю. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Упорядкувати дані в таблиці. Вирахувати середній бал. Згідно середнього балу побудувати діаграму «Успішність групи», дані подати в відсотковому відношенні.
Зберегти документ. Закрити Excel.
5. Запустити Access. Створити власну базу даних.
МОЇ ОДНОГРУПНИКИ
№ з/п |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Домашня адреса |
Телефон |
|
|
|
|
Зробіть вибірку учнів групи, які проживають в місті Миколаєві
Зберегти документ. Закрити Access.
6. Запустити Power Point. Створити презентацію на тему «Мальовничі місця України» (до 10 слайдів)
Зберегти документ. Закрити Power Point.
7. За допомогою пошукової системи знайти в Інтернеті інформацію про видатних українських діячів в області літератури. Інформацію зберегти.
Комплексне завдання
з професії «Оператор комп’ютерного набору. ІІ-га категорія»
Варіант 2
Ввести наступний текст:
Державний навчальний заклад «Вище професійне училище № 7 м. Миколаїв»
Комплексне завдання
з професії «Оператор комп’ютерного набору. ІІ категорія»
учня/учениці групи № ___
ПІБ
Дата написання
Варіант 2
Створити з набраного тексту титульну сторінку. Окреслити зміст титульної сторінки художньою рамкою.
Електронна пошта - це основний засіб комунікацій Internet. Вона багато в чому схожа на звичайну пошту. З її допомогою лист - текст, забезпечений стандартним заголовком (конвертом), - доставляється за вказаною адресою, яка визначає місцезнаходження сервера і ім'я адресата, який має поштову скриньку на цьому сервері, з тим, щоб адресат міг його дістати і прочитати в слушний час.
Електронна пошта виявилася багато в чому зручніше звичайної, "паперової". Не говорячи вже про те, що користувачеві не доводиться вставати із-за комп'ютера і йти до поштової скриньки, щоб отримати або відправити лист. Крім того:
Це найпопулярніше на сьогодні використання Internet у нас в країні. За найскромнішими оцінками, в світі більше 50 мільйонів чоловік користуються послугами електронної пошти. В цілому ж, трафік електронної пошти (протокол smtp) займає тільки 3.7% всього мережевого. Популярність її пояснюється, як насущними вимогами, так і тим, що більшість підключень - підключення класу “Dial-Up” (за допомогою модему). E-mail доступна при будь-якому виді доступу до Internet.
Електронна пошта дає можливість посилати повідомлення, отримувати їх в свою електронну поштову скриньку, відповідати на листи кореспондентів автоматично, використовуючи їх адреси, виходячи з їх листів, розсилати копії листа відразу декільком одержувачам, переправляти одержаний лист за іншою адресою, використовувати замість адрес (числових або доменних імен) логічні імена, створювати декілька підрозділів поштової скриньки для різного роду кореспонденції, включати в листи текстові файли, користуватися системою «відбивачів пошти» для ведення дискусій з групою ваших кореспондентів і т.д. З Internet ви можете посилати пошту в суміжні мережі, якщо ви знаєте адресу відповідного шлюзу, формат його звернень і адресу в тій мережі.
Використовуючи e-mail, ви можете користуватися ftp в асинхронному режимі. Існує безліч серверів, що підтримують такі послуги. Ви посилаєте e-mail в адресу такої служби, що містить команду цієї системи, наприклад, дати лістинг якоїсь директорії, або переслати файл такий-то до вас, і вам приходить автоматично відповідь по e-mail з цим лістингом або потрібним файлом. У такому режимі можливе використання майже всього набору команд звичайного ftp. Існують сервери, що дозволяють отримувати файли по ftp не тільки з них самих, але з будь-якого ftp-сервера, який ви вкажете в своєму посланні e-mail..
E-mail дає можливість проводити телеконференції і дискусії. Для цього використовуються, встановлені на деяких вузлових робочих машинах, mail reflector-и. Ви посилаєте туди повідомлення з вказівкою підписати вас на такий-то рефлектор (дискусію, конференцію, etc.), і ви починаєте отримувати копії повідомлень, які туди посилають учасники обговорення. Рефлектор пошти просто після отримання електронних листів розсилає їх копії всім підписчикам.
E-mail дозволяє використовувати в асинхронному режимі не тільки ftp, але і інші служб, подібні, що мають, сервера, такі, що надають такі послуги. Наприклад, мережеві новини, Archie, Whois.
При користуванні e-mail, із-за її оперативності, може скластися відчуття телефонного зв'язку, але завжди слід усвідомлювати, що це все ж таки пошта. Всі повідомлення письмові, тому майже документовані, тому слід дотримуватися етикету, прийнятого в звичайній кореспонденції. На додаток до цього слід пам'ятати, що e-mail не володіє тим ступенем приватності|, як звичайна пошта, так що, якщо ви не користуєтеся додатковими засобами шифрування повідомлень, не слід писати в посланнях e-mail нічого, чого вам би не хотілося побачити виставленим на загальний огляд. Анонімність також виключена: джерело простежується без зусиль.
Відформатувати текст за наступними вказівками:
Об’єкт форматування |
шрифт |
Розмір шрифту |
Вирівнювання |
інше |
Перший і другий абзаци |
Arial |
18 |
По правому краю |
Курсив |
Третій і всі наступні |
Bookman Old Style |
11 |
По ширині |
Прописними буквами, Напівжирний |
Списки |
Times New Roman |
13,5 |
По центру |
Підкреслений |
Вимоги щодо параметрів сторінки:
Верхнє поле – 1,8 см, нижнє – 1,8 см, ліве – 2,5 см, праве – 1,5 см.
Маркіровку встановити за допомогою маркірованого списку на панелі інструментів.
Міжстрочний інтервал – 1.
Перевірити орфографію та граматику.
Здійснити автоматичний пошук слів, які мають в основі слова ЕЛЕКТРОННА ПОШТА та замінити їх на ЕП.
Вставити номер сторінок (у лівому нижньому кутку).
Створити подані формули.
3. Вставити та заповнити таблицю. Додати потрібну кількість рядків. Упорядкувати дані в таблиці.
БІБЛІОТЕЧНИЙ ФОНД
№ з/п |
Прізвище автора |
Назва книги |
Кількість примірників |
|
|
|
|
Зберегти виконану роботу. Закрити Word.
4. Запустити табличний редактор Excel. Створити подану таблицю.
СПИСОК УЧНІВ
Прізвище, ініціали |
Домашня адреса |
Примітка +, якщо Миколаїв; -, якщо інше |
Мершук О.Г. |
|
|
Кузьменко О.В. |
|
|
Лазарєва Є.В. |
|
|
Маринець К.Ю. |
|
|
Примак В.Є. |
|
|
Сичевська А.В. |
|
|
Стеценко О.С. |
|
|
Сусоєва І.В. |
|
|
Таран Н.Б. |
|
|
Христова А.В. |
|
|
Цуканова А.Ю. |
|
|
Білогуб Т.О. |
|
|
Бондар Т.О. |
|
|
Бородіна К.О. |
|
|
Вівка С.С. |
|
|
Гладка Н.М. |
|
|
Гречка Я.Р. |
|
|
Гуліцька О.О. |
|
|
Драган К.С. |
|
|
Жданович А.В. |
|
|
Зощенко О.В. |
|
|
Ковальчук А.О. |
|
|
Корепіна В.П. |
|
|
Кошель А.В. |
|
|
|
|
|
Упорядкувати дані в таблиці. Згідно даних колонки «Примітка» побудувати діаграму «Відношення кількості учнів, які проживають в Миколаєві до кількості учнів з інших місць», дані подати в відсотковому відношенні.
Зберегти документ. Закрити Excel.
5. Запустити Access. Створити власну базу даних.
БІБЛІОТЕЧНИЙ ФОНД
№ з/п |
Рік випуску |
Прізвище автора |
Назва книги |
Кількість примірників |
|
|
|
|
|
Зробіть вибірку книг, виданих до 2018 року
Зберегти документ. Закрити Access.
6. Запустити Power Point. Створити презентацію на тему «Т.Г. Шевченко – син України» (до 10 слайдів)
Зберегти документ. Закрити Power Point.
7. За допомогою пошукової системи знайти в Інтернеті інформацію про незвичайні місця України. Інформацію зберегти.