Урок. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп'ютерному класі.

Про матеріал
Конспект уроку з інформатики сплановано у відповідності до сучасних вимог: наявний план уроку, мотивація до діяльності, постановка проблеми, інтерактивні вправи, вивчення психологічного стану протягом уроку.
Перегляд файлу

 

 

Урок з інформатикив 2 класі .

 Вчитель Плотникова О.В., спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист ЗНВК «Світанок»

Тема . Правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп'ютерному класі.

Мета: навчальна - формувати уявлення про предмет інформатика, призначення комп'ютера, правила поведінки та техніки безпеки в комп'ютерному класі та під час роботи за комп'ютером;

розвивальна - розвивати пам'ять, увагу, образне та логічне мислення;

виховна - виховувати ціннісне ставлення до власного здоров'я, організованість під час роботи за комп'ютером, інтерес до предмета.

 Обладнання: казкові персонажі:гномик Мудрунчик, інопланетянин Ельзик, дівчинка Ганнуся,  ілюстрація комп'ютера, його пристроїв, індивідуальні картки перевірки психологічного настрою;

Підручник «Сходинки до інформатики» Г.В.Ломаковська,  Г.О. Проценко, Й.Я.Ривкинд, Ф.М.Рівкінд

 Тип уроку: формування нових знань, умінь, навички.

Хід уроку.

І. Організація класу.

Продзвенів дзвінок,

Починається урок.

Олівці, книжки,

Зошити, ручки -

все беремо на урок.

Ми вивчаємо предмет - "Інформатика"!

 

ІІ. Діагностика психологічного стану учнів за індивідуальними картками.

  • Оберіть картку, яка відповідає вашому настрою.

 

 

 

 

 

ІІІ. Ознайомлення з планом уроку.

!     ?!                      ?

 

ІV. Мотивація навчальної діяльності.

1.Послухайте загадку. Відгадайте її. (За бажанням учні спілкуються в парах)

Може він порахувати,

Може він пісні співати,

Малювати і писати,

Помилки перевіряти,

Може він листа прийняти,

З другом швидко нас зв'язати,

Він багато чого може,

І завжди нам допоможе.

 

2.Бесіда.

- Що це? (Комп'ютер)

 

 

 

 

 

 

- Доведіть.

3.Висновок (Робота в парах)

- Що може комп'ютер?

4.Складання "асоціативного куща"

 

- Які асоціації у вас виникають, коли ви чуєте слово комп'ютер?

 

 

      

 

 

КОМП' ЮТЕР

 

 

 

 

 

- Як називається клас, в якому знаходяться комп'ютери? (комп'ютерний)

5. Постановка проблеми.

- Що треба знати, щоб працювати  в комп'ютерному класі та за комп'ютерами?(правила роботи з комп'ютером, правила безпеки і небезпеки).

V. Оголошення теми і мети уроку.

VІ. Вивчення нового матеріалу.

1.Постановка проблеми та аналіз ситуацій.

Інопланетянин Ельзік передав нам лист, в якому просить з'ясувати, яких помилок припустилися його друзі в кабінеті інформатики.

А) "Інопланетянина Гунчика вдарило струмом, коли той розлив на комп'ютер чашку з чаєм. Тепер він боїться навіть підходити до комп'ютера.

Б) "Щоб не сумно було грати в комп'ютерні ігри друзі-інопланетяни прийшли до кабінету в куртках, принесли їжу, сік, цукерки і брудними руками почали тицяти в комп'ютер. розлили сік, забруднили морозивом клавіатуру."

- Чого не знають Ельзікові друзі?

 

VІІ. Фізхвилинка.

Станьмо, діти, чітко в ряд.

Вирушаємо у сад.

Руки вгору піднімаємо,

Наче яблука зриваємо.

Назбираємо багато,

Щоб узимку ласувати.

Ширше, діти, треба стати.

Будем  дрова ми рубати.

Раз - підняли руки вгору,

Два - змахнули всі додолу.

І рубаємо завзято,

Хай тепло приходить в хату.

 

Перевірка  психологічного  стану  учнів.

VІІІ. Первинне закріплення вивченого матеріалу.

1. Робота за підручником над статтею "У комп'ютерному класі" с.6-7

 Гра «Мікрофон»

- Які правила поведінки за комп'ютером ви запам'ятали?

2. Робота в парах. Дати відповіді на питання. Для кмітливих. с.9

3.Робота за комп'ютером  в навчальній програмі «Сходинки до інформатики»  - " Як поводитися з комп'ютером".

ІХ. Закріплення вивченого матеріалу.

Робота в зошитах.

Самостійно с. 2 завдання1-2,  на вибір завдання 3-4 с.3

ХІ. Домашнє завдання.  с. 6-9, відповідати на питання 1-5

Х.Підсумок уроку.

- Яка проблема виникла у друзів Ельзіка?

- Що було найважчим? найлегшим?

- Про що розкажете батькам вдома?

Перевірка психологічного стану учнів на кінець уроку.

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
12 лютого 2019
Переглядів
1471
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку