Урок + Презентація "Число і цифра 6"

Про матеріал

Урок-подорож "В гості до бабусі" ставить за мету на основі практичних дій з предметами, розкрити утворення числа 6 з попереднього числа додаванням до нього 1; навчити дітей писати цифру шість; розвивати мислення; виховувати уважність.


Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

МАТЕМАТИКАВ гості до бабусі(Число і цифра 6)Підготувалавчитель початкових класів. Борисенко Г. В.

Номер слайду 2

1 2 3 4 5

Номер слайду 3

Номер слайду 4

135235

Номер слайду 5

1+3=5-4=2+3=4-2=2415

Номер слайду 6

Фізхвилинка6\Руханка для дітей - ГУСІ ПОТЯГУСІ - весела дитяча пісня - Ro. Nika і ютуб канал З любов'ю до дітей.mp4

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Фізхвилинка

Номер слайду 11

6

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

6 – 1 = 5

Номер слайду 20

2 + 4 = 6

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Дякую за увагу

Перегляд файлу

КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №52

МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

 

 

 

 

КОНСПЕКТ УРОКУ З МАТЕМАТИКИ

«Число і цифра 6. Утворення числа прилічуванням 1. Поняття «шостий». «Сусіди» числа. Склад числа 6. Написання цифри 6»

 

 

                                                                     Підготувала

                                                                     вчитель 1-А класу

                                                                     Борисенко Г.В.

 

 

 

 

 

 

Кривий Ріг, 2017

          Тема. Число і цифра 6. Утворення числа прилічуванням 1. Поняття «шостий». «Сусіди» числа. Склад числа 6. Написання цифри 6

 

          Мета. На основі практичних дій з предметами, розкрити утворення числа 6 з попереднього числа додаванням до нього  1. Навчити дітей писати цифру шість. Розвивати мислення; виховувати уважність.

 

          Обладнання. Індивідуальний матеріал, предметні малюнки; картка з каліграфічним написом цифри 6, презентація до уроку.

 

          Тип уроку: вивчення нового матеріалу

 

                                            Хід уроку

І. Організація класу (Слайд 1)

          Встаньте рівненько,

          Посміхніться гарненько.

          Продзвенів уже дзвінок,

          Починається урок.

 

ІІ. Повторення вивченого матеріалу

  • Сьогодні, діти, ми вирушимо в гості до бабусі у село. А мандрувати ми будемо потягом. (Слайд 2)
  1. Усний рахунок
  • Порахуйте, скільки вагонів у нашому потязі? (5)
  • З нами до бабусі і звірята їдуть. В якому вагоні сидить заєць? Їжак? Білка? Пташка? Кішка?
  • Ось ми і приїхали. А наш потяг поїде назад. Порахуйте вагони в оберненому порядку.
  • Погляньте, скільки цікавого на бабусиному подвір'ї. (Слайд 3) Порахуйте, скільки каченят? (5)
  • Скільки курчат? (3)
  • А кого більше: каченят чи курчат? (каченят)
  • А як це записати? (5>3)
  1. Встав пропущене число
  • У нашої бабусі загорожа зламалась. (Слайд 4) Давайте допоможемо, відремонтуємо. Яких дошок не вистачає?
  • Молодці, справились з завданням.
  1. Розв'язування прикладів
  • Вирушаємо у сад. (Слайд 5) Треба допомогти розкласти фрукти по кошикам.
  • Молодці, гарні помічники ростуть.

Фізхвилинка (слайд 6)

  • А зараз трішки відпочинемо та виконаємо руханку «Гусі-потягусі»

ІІІ. Ознайомлення з новим матеріалом

  1. Робота з підручником та роздатковим матеріалом
  • Давайте розглянемо, які ще тварини живуть у бабусі. (Слайд 7)
  • Назвіть тварин, що зображені справа. Скільки їх?
  • Викладіть на стіл стільки ж кружечків.
  • Скільки тварин справа?
  • Покладіть стільки ж трикутників.
  • Скільки тварин на малюнку?
  • Скільки геометричних фігур на столі?
  • Як отримали таку кількість? (до 5 + 1)
  1. Ознайомлення з друкованою цифрою
  • Цифрою 6 позначають число шість. (Слайд 8)
  • Цифра шість – немов замок,

Знизу круг – вгорі гачок.

  1. Склад числа 6
  • На кущ калини сіло 6 метеликів. (Слайд 9)
  • На які два числа можна розкласти 6?

ІV. Закріплення вивченого матеріалу

  1. Ознайомлення з рукописною цифрою

А) А зараз, погляньте на екран. (Слайд 10) Подивіться, як пишеться рукописна цифра 6.

- Цифра 6 Складається з великого лівого та малого правого півовалів. Починають писати цифру трохи нижче за верхній правий кут клітини. У правому верхньому кутку роблять заокруглення, пишуть великий лівий півовал, торкаються середини нижньої сторони клітини, ведуть лінію вгору, заокруглюючи її ліворуч, трохи вище за середину клітини.

2. Написання цифри

а) Написання в повітрі

б) Написання носом

в) Обведення в зошиті (Слайд 11)

г) Написання цифри в зошиті (Слайд 12)

3. Робота в зошиті

А)- Наступне завдання (Слайд 13)

- Складіть вираз на додавання. Скільки зелених яблук? Скільки червоних? Скільки яблук разом?

- Як утворилось число 6?

- Запишіть вираз

Б) Порівняння чисел (Слайд 14)

- Подумайте, які числа будуть меншими за шість?

- Доповніть нерівності.

Фізхвилинка (Слайд 15)

В) Доповнення числового ряду при прямому і оберненому порядку.

(Слайд 16)

Г) Склад числа 6 (Слайд 17)

Ґ) Розв'язання задачі (Слайд 18)

- Бабусі дуже сподобалось, як ви їй допомагали і тому зварила вам вареники та й поклала на тарілки вистигати. На одну тарілку вона поклала 2 вареники, а на другу – 4. Скільки вареників стигнуть на тарілках?

- Молодці. Підкріпились варениками та й вийдемо на вулицю.

4. Задача від Їжака. (Слайд 19)

     По дорозі їжак біг

     Ніс шість яблук на пиріг

     Одне впало, покотилось.

     Скільки яблук залишилось? (6 – 1 = 5)

5.Задача від пташок (Слайд 20)

     На гілці в садочку дві пташки сиділи.

     До них ще чотири прилетіли.

     І питання до малят:

     Скільки стало пташенят? (2 + 4 =6)

  • Молодці. Вам сподобалось у бабусі? (Слайд 21) Але нам пора вирушати додому.

6. Робота з геометричним матеріалом

-   Влаштовуйтесь зручненько, поїхали.

-   Поки будемо їхати, назвіть, на які геометричні фігури схожі предмети, які ми будемо зустрічати. (Слайди 22-34)

V. Підсумок уроку Вправа «Мікрофон»

- З яким числом познайомились?

- Що найбільше запам'яталось з уроку?

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Кутепова Екатерина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Козловська Оксана
    Чудова презентація. Дякую
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Паращук Наталя
    Дякую за роботу!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
23 травня 2018
Переглядів
13190
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку