Узагальнити та систематизувати знання учнів з теми " Формули скороченого множення ".Розвивати пам'ять, логічне мислення,увагу, виховувати наполегливість, працьовитість.
Розумова праця на уроках математики – пробний камінь мислення
І. Д. Новиков
Не достатньо знати, необхідно також застосовувати
Анатоль Франс
Додаток 2. Слайдова презентація
Додаток 5. Листок-перепустка
№ |
Вправа |
Кількість монет |
1. |
Вправа «Розшифруй лист» |
|
2. |
Вправа «Визначення курсу корабля» |
|
3. |
Вправа «Поповнення припасів» |
|
4. |
Вправа «Знайди пропущений елемент» |
|
5. |
Вправа «Розкодуй чарівне слово» |
|
6. |
Робота в групах. Вправа «Рахувати – хитрувати». |
|
7. |
Вправа «Знайди правильний шлях» |
|
Додаток 6. Таблиця «Так» чи «Ні»
Питання: чи є тотожністю рівність ? |
«так» |
«ні» |
|
|
|
2. ( x + y )( x – y ) = x2 – y2 ; |
|
|
3. ( b – 9 )2 = b2 – 9b +18 ; |
|
|
4. ( 5b +1 )( 5b – 1 )= 25b2 + 1; |
|
|
5. ( 1 + 4c )2 = 1 + 8c + 4c2 ; |
|
|
6. ( 8 – b )2 = 64 – 16b + b2 ; |
|
|
|
|
|
|
|
|
9. ( а + 4 )2 = a2 + 8a + 16 ; |
|
|