Урок + Презентація "Eating out"

Про матеріал
Розробка уроку з англійської мови для 9 класу по темі "Eating Out" Objectives: to develop students' reading, listening, writing and communicative skills on the topic of the lesson.
Перегляд файлу

Клас: 9

Tема уроку: Eating Out

Цілі уроку:

Практична: тренувати навичку вживання лексичних одиниць по темі в усному мовленні, читанні та на письмі; вчити учнів висловлювати свої думки стосовно інформації, одержаної з тексту та робити порівняльний аналіз; практикувати вміння замовляти їжу в ресторані.

Освітня: pозширювати світогляд учнів та поглиблювати знання про традиційну  кухню

Розвиваюча: pозвивати логічне мислення, пам’ять, мовленнєву реакцію, увагу учнів.

Виховна: виховувати в учнів інтерес до традицій та звичок українського народу, виховувати культуру поведінки у громадських місцях

Обладнання уроку: презентація, відеокурс «Family album», роздатковий матеріал.

 

 

Хід уроку

I.Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу.

  1. Початок уроку. Організація класу. Бесіда з учнями.

Прийом: Бесіда вчителя з учнями.

Teacher: Good morning, pupils! How are you today? Today we`ll continue our conversation about food and different places you can it in. By the end of the lesson you’ll be able to use word combinations and phrases, reserve a table and make order at the restaurants.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мовленнєва зарядка.

Прийом: робота з прислівями. Доповнення та пояснення.

Teacher: Now, let’s start our work with the proverbs. Look at the screen, read the beginning of the proverb and complete it. Explain the proverb.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II. Розвиток мовленнєвих навичок та вмінь.

  1. Активізація лексичного матеріалу.

Прийом: робота з лексичними одиницями. Складання лексичної схеми та побудова речень з лексичними одиницями та розмовними фразами.

Teacher: To start with let’s draw the word map. What words can be associated with the word “Food”. Now let’s make the sentences with these words and spoken phrases.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Аудіювання діалогу.

         Прийом 1: пояснення незнайомих слів.

Teacher: So, before listening to the dialogue look at the words which may be unknown for you and read their meaning.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прийом 2: активне слухання тексту.

Teacher: Listen to the dialogue “At the South Street restaurant”.(відеокурс «Family album».)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прийом 2: відповіді на запитання.

Teacher: You have listened to the small dialogue and now answer the questions.

  1. Where does the scene take place?
  2. Who are the main characters?
  3. Do they come there by mistake?
  4. What do they order?
  1. Повторення лексичного матеріалу по темі.

А)Робота з лексичними одиницями.

Прийом 1: робота в парах. Підбір визначень до словосполучень. (роздатковий матеріал)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В) Письмо. Підбір слів.

Прийом 2: робота з тестом. Підбір слів.(роздатковий матеріал за завданнями ДПА)

  1. Аудіювання діалогів «Making reservation»,  «At the restaurant»

Прийом 1: активне слухання діалогу та запис розмовних фраз для замовлення столика.

 

 

 

 

 

 

 

 

Прийом 2: перегляд відео сюжету «At the restaurant» (відеокурс «Family Album»)  та запис розмовних фраз для замовлення страв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Усне  діалогічне мовлення за ситуацією та розмовними фразами.

Прийом 1: робота в групах. Складання діалогів за поданими репліками.

Situation 1 - Making reservation.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Situation 2 – At the restaurant.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прийом 2: робота в парах. Складання діалогів за зразками.

 

III. Заключна частина уроку.

  1. Пояснення домашнього завдання

Прийом: пояснення та запис домашнього завдання.

Teacher: At home, please, get ready to ask questions for the dialogue.

  1. Підведення підсумків уроку

Прийом: оцінка учнями своїх результатів на уроці, висновки учителя.

Teacher: Friends, I am very satisfied with your work at the lesson.  (Учні аналізують свою роботу на уроці, використовуючи розмовні фрази зі слайду). The lesson is over. See you tomorrow.

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Eating Out

Номер слайду 2

Complete the proverbs. Live not to eat,Eat at pleasure,You are what. Appetite comesbut eat to live.drink with measure.you eat.with eating.

Номер слайду 3

Food. Dishes. Products places. Fill in the Word Map. Meat products. Dairy products. Fruit and vegetables. The main dishsalad. Beverages caferestaurantcanteen

Номер слайду 4

At The South Street Restaurant. Folks – guys, friends. A big hit – the main dish. Pitcher – a jug, container

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Read the words and match them with the definitions. Make up your sentences. To give one’s order. To pay a bill. To tip. To make a reservation. To join. To dine in. To treat smb. to smth. To ask for smth. To give money To give an extra amount of money. To arrange for smth to be kept for you. To get involved in an activity. To eat the main meal at home. To do or buy smth for smb

Номер слайду 7

Dining out(Making reservations)

Номер слайду 8

At the Thai Restaurant. Thai Restaurant – the restaurant that serves food from Thailand. California chablis – kind of grapes the dry white wine is made of. Mee krob – popular Thai dish. Rose-petal - salad made of leaves of roses

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Eating out. Put the sentences in the correct order to make a dialogue. - Pompas. How can I help you? - I’d like to reserve a table for dinner. - How large group are you expecting? - Six couples. - Would you like a private dining room? - That sounds good. - What time will you be arriving? - Around 7:30. - What’s your name and telephone number? - My name is Ron Collings. Telephone number 238594. - All right, Mr. Collings. We’ve reserved a private dining room for you at 7:30. See you

Номер слайду 11

1. great!3. inspired! 6. tired2. puzzled 4. discontented…5. enthusiastic After this lesson I am…because…10. thankful 7. in love with English 8. frustrated9. interested

Номер слайду 12

Thank you for your work!!!

zip
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
3 лютого 2019
Переглядів
1520
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку