А. Якось вранці Оля і Ліда зупинилися біля розквітлих квіток і побачили, що ромашки - дуже ніжні. Голівки їх, неначе маленькі жовті сонечка з білосніжними промінчиками. Листя - ніби прозоре зелене мереживо. В кожній квіточці - крапелька роси, а в ній блакитне небо і пухнасті хмарки пливуть. Над ними весело кружляли бджілки. Б Сестрички спочатку захотіли нарвати ромашок в букет, але подумали, що зірвані квіти швидко зів'януть. Тоді не почують вони співу пташок, не побачать сонечка, бджілок і навіть їх. Дівчата вирішили, що ромашки – чудові квіти, нехай собі ростуть. В Навесні Ліда і Оля вирішили у дворі розбити клумбу. Сестри скопали грядку і засіяли її насінням ромашки. Дівчата старанно доглядали квітник: пололи бур'ян, в спеку поливали.
АЯкось вранці Оля і Ліда зупинилися біля розквітлих квіток і робачили, що ромашки - дуже ніжні. Голівки їх, неначе маленькі жовті сонечка з білосніжними промінчиками. Листя - ніби прозоре зелене мереживо. В кожній квіточці - крапелька роси, а в ній блакитне небо і пухнасті хмарки пливуть. Над ними весело кружляли бджілки.
Навесні Ліда і Оля вирішили у дворі розбити клумбу. Сестрископали грядку і засіяли її насінням ромашки. Дівчата старанно доглядали квітник: пололи бур'ян, в спеку поливали. Якось вранці Оля і Ліда зупинилися біля розквітлих квіток і побачили, що ромашки - дуже ніжні. Голівки їх, неначе маленькі жовті сонечка з білосніжними промінчиками. Листя - ніби прозоре зелене мереживо. В кожній квіточці - крапелька роси, а в ній блакитне небо і пухнасті хмарки пливуть. Над ними весело кружляли бджілки. Сестрички спочатку захотіли нарвати ромашок в букет, але подумали, що зірвані квіти швидко зів'януть. Тоді не почують вони співу пташок, не побачать сонечка, бджілок і навіть їх. Дівчата вирішили, що ромашки – чудові квіти, нехай собі ростуть.
4. Обери рядок, у якому розділові знаки при однорідних членах речення розставлено правильно.а)Тоді не почують вони співу пташок, не побачать сонечка, бджілок і навіть їх.б)Тоді не почують вони співу пташок, не побачать сонечка, бджілок, і навіть їх.в) Тоді, не почують вони співу пташок, не побачать сонечка, бджілок і навіть їх.
7. Добери синоніми та антонім до слів : СЕРДИТИЙ, РУХАТИСЬ8. Користуючись словосполученнями з довідки, встанови відповідність між поданими фразеологізмами та їхніми значеннями і запиши їх. Обвести навколо пальця, набрати в рот води , бити байдики. Довідка: байдикувати, мовчати, обманювати.