Ця розробка допоже вчителям підготувати учнів до мовної теми. Діти зможуть потренуватися у виконанні завдань за темою" Текст.Речення Лексичне значення слова.
Готуємось до мовної теми. Текст. Речення. Лексичне значенняслова.
Номер слайду 2
А. Якось вранці Оля і Ліда зупинилися біля розквітлих квіток і побачили, що ромашки - дуже ніжні. Голівки їх, неначе маленькі жовті сонечка з білосніжними промінчиками. Листя - ніби прозоре зелене мереживо. В кожній квіточці - крапелька роси, а в ній блакитне небо і пухнасті хмарки пливуть. Над ними весело кружляли бджілки. Б Сестрички спочатку захотіли нарвати ромашок в букет, але подумали, що зірвані квіти швидко зів'януть. Тоді не почують вони співу пташок, не побачать сонечка, бджілок і навіть їх. Дівчата вирішили, що ромашки – чудові квіти, нехай собі ростуть. В Навесні Ліда і Оля вирішили у дворі розбити клумбу. Сестри скопали грядку і засіяли її насінням ромашки. Дівчата старанно доглядали квітник: пололи бур'ян, в спеку поливали.
Номер слайду 3
АЯкось вранці Оля і Ліда зупинилися біля розквітлих квіток і робачили, що ромашки - дуже ніжні. Голівки їх, неначе маленькі жовті сонечка з білосніжними промінчиками. Листя - ніби прозоре зелене мереживо. В кожній квіточці - крапелька роси, а в ній блакитне небо і пухнасті хмарки пливуть. Над ними весело кружляли бджілки.
Номер слайду 4
Б Сестрички спочатку захотіли нарвати ромашок в букет, але подумали, що зірвані квіти швидко зів'януть. Тоді не почують вони співу пташок, не побачать сонечка, бджілок і навіть їх. Дівчата вирішили, що ромашки – чудові квіти, нехай собі ростуть
Номер слайду 5
В Навесні Ліда і Оля вирішили у дворі розбити клумбу. Сестри скопали грядку і засіяли її насінням ромашки. Дівчата старанно доглядали квітник: пололи бур'ян, в спеку поливали.
Номер слайду 6
Навесні Ліда і Оля вирішили у дворі розбити клумбу. Сестрископали грядку і засіяли її насінням ромашки. Дівчата старанно доглядали квітник: пололи бур'ян, в спеку поливали. Якось вранці Оля і Ліда зупинилися біля розквітлих квіток і побачили, що ромашки - дуже ніжні. Голівки їх, неначе маленькі жовті сонечка з білосніжними промінчиками. Листя - ніби прозоре зелене мереживо. В кожній квіточці - крапелька роси, а в ній блакитне небо і пухнасті хмарки пливуть. Над ними весело кружляли бджілки. Сестрички спочатку захотіли нарвати ромашок в букет, але подумали, що зірвані квіти швидко зів'януть. Тоді не почують вони співу пташок, не побачать сонечка, бджілок і навіть їх. Дівчата вирішили, що ромашки – чудові квіти, нехай собі ростуть.
Номер слайду 7
2. Який із запропонованих заголовків найточніше передає головну думку твору?А) Чудові квіти. Б) Нехай собі ростуть. В) Ромашки
Номер слайду 8
3. У якому рядку головні члени речення визначено правильно?Дівчата старанно доглядали квітник.а) дівчата старанноб) доглядали квітникв) дівчата доглядали
Номер слайду 9
4. Обери рядок, у якому розділові знаки при однорідних членах речення розставлено правильно.а)Тоді не почують вони співу пташок, не побачать сонечка, бджілок і навіть їх.б)Тоді не почують вони співу пташок, не побачать сонечка, бджілок, і навіть їх.в) Тоді, не почують вони співу пташок, не побачать сонечка, бджілок і навіть їх.
Номер слайду 10
5. Прочитай речення. Постав потрібні розділові знаки в кінці кожного речення. Визнач тип речення. Якось вранці Оля і Ліда зупинилися біля розквітлих квіток (_________________) Які гарні квіти (_________________)Коли Оля і Ліда побачили ромашки (_______)
Номер слайду 11
6. Встанови логіко граматичні зв’язки між членами речення за допомогою питань. Навесні Ліда і Оля вирішили у дворі розбити клумбу.______(що зробили?)____________(коли?) _______________(що?)________________(де?) __________
Номер слайду 12
7. Добери синоніми та антонім до слів : СЕРДИТИЙ, РУХАТИСЬ8. Користуючись словосполученнями з довідки, встанови відповідність між поданими фразеологізмами та їхніми значеннями і запиши їх. Обвести навколо пальця, набрати в рот води , бити байдики. Довідка: байдикувати, мовчати, обманювати.