11 червня о 15:00Вебінар: Формування підприємницької компетентності учнів на уроках англійської мови

Урок. Презентація "Істинні і хибні висловлювання" для учнів 3 класу

Про матеріал
Розробка уроку згідно навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів 2-4 класів, 2016 рік, підручник "Сходинки до інформатики, 3 клас"
Зміст архіву
Перегляд файлу

№ уроку

Клас

Дата

Назва теми, уроку

Кількість годин

Тема 4. Алгоритми і виконавці

6

17

3

 

Істинні та хибні висловлювання.

1

МЕТА:

  • продовжувати виховувати культуру розумової праці  з набутою інформацією;
  • повторити і закріпити  поняття  «істина», «хиба»;
  • ознайомити учнів з поняттям «істинні» та «хибні» висловлювання;
  • вчити визначати істинні та хибні висловлювання на прикладах;
  • продовжувати формувати практичні навички роботи з маніпулятором миша, клавіатурою;
  • вчити використовувати комп’ютерну техніку як практичний інструмент для роботи з інформацією;
  • розвивати логічне і образне мислення, пам'ять, увагу.

Обладнання:

  • інтерактивна дошка;
  • мультимедійний проектор;
  • компютери;
  • програмне забезпечення: компютерна навчальна програма «Скарбниця знань»;
  • презентація за темою уроку;
  • картки;
  • музичний супровід.

 Тип уроку:  урок засвоєння нових знань та набуття практичних навичок.

 

Хід уроку:

 

І. Організаційний момент.  Привітання учнів. Безпека життєдіяльності під час уроку.

1.1. Повторити правила безпечної поведінки в компютерному класі.

Налаштування на урок. Створення доброзичливої атмосфери.

Послухайте уважно вірш.

Кім, Тім, Бом —веселі гноми.

Не сидиться їм удома.

По гриби подавсь Бом,

Рибу ловить старший гном.

Середній ягід назбирав

А потім Тіма пригощав

Нумо вже відповідай,

Хто всіх юшкою пригощав (Тім)

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

2.1. Закінчити фразу:

  • Якщо завжди старанно вчити уроки, то …
  • Якщо ти порізав руку, то…

Заслухати відповіді учнів.

2.2. Повторення вивченого раніше матеріалу. Пристрої компютера.

Фронтальне опитування:

  • Назвіть основні частини компютера.
  • Перелічити допоміжні пристрої компютера.
  • Чи може компютер працювати без допоміжних пристроїв?

2.3. Завдання «Перевір себе» на інтерактивній дошці.

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів та мотивація вивчення нової теми.

Завдання  «Спіймай помилку». (Фронтальна робота для розвитку уваги, логічного мислення).

  • Кролику дали 5 морквин. 2 морквини він з'їв. Скільки всього ягід залишилося? (Жодної, тому що мова була про моркву).
  • Пройшов дощ. На яке дерево сяде ворона: на березу, на осину чи на дуба? (На мокре).
  • Сиділо 6 горобців і 4 ластівки. 10 пташок полетіло. Скільки всього пташок залишилося? (Жодної).
  • На липі було 6 гілок. На кожній гілці було по 4 менших гілки. На кожній
    меншій гілці росло по 8 груш. Скільки всього груш росло на гілках? (На гілках груш немає, тому що вони не ростуть на липі).

Молодці, діти, ви правильно зробили ці завдання.

Отже, такого бути не може, щоб груші росли на липі, а морква - це не ягода, а овоч. Ці висловлення неправильні або вони ще називаються хибними. На сьогоднішньому уроці ми будемо говорити про істинні та хибні висловлювання. І тема сьогоднішнього уроку називається " Хибні та істинні висловлювання ".

ІV. Повідомлення теми і мети уроку.

4.1. Оголошення  теми і мети уроку.

4.2. Подання теоретичного матеріалу. Бесіда.

Істинні висловлювання – правдиві, а хибні – помилкові. 

Демонстрація презентації.

Хвилинка відпочинку.  Рухавка.

V. Систематизація та закріплення нового матеріалу (осмислення логічних зв’язків і залежностей між окремими порціями навчального матеріалу).

5.1. Завдання на інтерактивній дошці. Підкресли істинні та хибні слова.

5.2. Завдання «Поміркуй».

5.4. Самостійна робота з картками. Перевірка результатів на інтерактивній дошці.

5.5. Робота за комп'ютером. Формування практичних навичок маніпулятором миша, клавіатурою. Навчальна програма «Скарбниця знань». Логіка. Робота в малих групах. Практична робота. Відпрацювання навичок визначення істинних та хибних висловлювань. 

Релаксація.  Вправи для очей. Зображення на інтерактивній дошці. (30 сек.)

VІ. Підсумки уроку.

6.1. Що вам найбільше сподобалось сьогодні на уроці?

6.2. Яке висловлення вважається хибним?

6.3. Наведіть приклади хибних висловлень.

6.4. Яке висловлення є істинним?

6.5. Наведіть приклади істинних висловлень.

Оцінювання. Спасибі вам за вашу роботу.

VII. Домашнє завдання. Намалюй 3 будь-яких геометричних фігур. Добери до свого малюнка 2 істинних і 1 хибне висловлювання. Навести учням приклад виконання домашнього завдання.

 

 

Інформатика 3 клас вчитель Челенкова Н.Т.

zip
Додано
25 березня
Переглядів
111
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку