Урок + Презентація "Урок - казка. Порівняння чисел в межах 8"

Про матеріал
Формування математичної компетентності засобами міжпредметної інтеграції.Пропоную увазі колег урок - казку з математики у 1 класі.
Перегляд файлу

 

Тема. Урок – казка. Порівняння чисел у межах 8.

Мета: формування ключових компетентностей:

       вміння вчитися (організовувати своє робоче місце; орієнтуватися у часі та берегти його; планувати свої дії; доводити роботу до кінця);

       громадянської компетентності (знання своїх прав і обов’язків);

       здоров’язбережувальної (дбайливе ставлення до свого здоров’я);

       соціальної (продуктивно співпрацювати з різними партнерами в класі,  використовувати різні ролі й функції в колективі, проявляти ініціативу, підтримувати та керувати власними взаєминами з іншими) ;

         формування предметних компетентностей:

         навчальна: удосконалювати вміння  виконувати обчислювальні операції в межах 8;

         розвиваюча: розвивати математичне мовлення, логічне мислення, пам'ять, увагу;

         виховна: сприяти вихованню в учнів  інформаційної культури, виховувати культуру оформлення письмових робіт, інтерес до навчання, прагнення допомогти іншим.

Обладнання: презентація, опорні таблиці, сюжетні малюнки, картки, геометричний матеріал.

Перебіг  уроку

 Організація класу

- Пролунав і стих дзвінок,

всіх покликав на урок,

тож і ми часу не гаєм, а урок розпочинаємо.  (Слайд 1)

Наше сонечко вже встало давно,

посміхнулось у вікно,  на урок час поспішати

в Країну казок вирушати.  (Слайд 2)

-         Сьогодні нам прийшло смс повідомлення від героїв однієї казки, а від кого ви дізнаєтесь….

«Добрий день! Ми гноми - друзі Білосніжки. Пишемо Вам із чарівної країни Математики. У нас трапилася біда. Зла чаклунка розізлилася, що ми міцно дружимо з Білосніжкою, тому вона викрала її та заховала у своєму замку. Допоможіть нам виконати всі завдання та дістатися до замку чаклунки. Допоможемо гномам? Тож вирушаймо.

  1.  Першим просить допомоги гном Простак.  Допоможіть  йому знайти, які числа загубилися. (Слайд)
  2.  Гном Чихун не може дати відповіді на запитання, які у чарівній торбинці:

-         Скільки туфельок загубила Попелюшка? (1)

-         Скільки хвостів у двох котів? (2)

-         Скільки сторін у квадрата?(4)

-         Скільки кольорів у веселки? (7)  

-         Пригадайте, які гноми допомогли нам вивчити основні кольори?

(Червоний, жовтий, синій)

-         Скільки яблук можна зірвати на ялинці?(0)

-         Скільки  днів у тижні? (7)

-         Сім гномиків вишикувались для гри. Білосніжка покликала  третього та першого. Скільки гравців залишилося у шерензі.  (5)

3. Гном Ворчун пропонує записати математичний диктант 6, 8, 5, 7, 3, 4

- Телесик зловив 1 карасика і 5 щучок. Скільки всього рибин?

- У понеділок Курочка Ряба знесла 5 яєчок, а у вівторок 3. Скільки разом за два дні? (8)

- Колобок співав Лисичці у ліве вушко 3 рази пісеньку а у праве 2 рази. Скільки всього раз він співав пісеньку?( 5)

- Дід бив по золотому яйцю 4 рази, а баба 3. Скільки разом ? (7)

- У кошику в Червоної шапочки було 5 пиріжків з вишнями. 2 пиріжки вона дала лісникові. Скільки пиріжків залишилося?

- Щоб спекти Колобка бабуся взяла 5 яєць, але одне вона розбила. Скільки яєць залишилося для тіста?  (4)

 

4. Гном Соня просить допомогти порівняти вирази.  Він дуже сонний і самостійно не може впоратися. 

Зайчики у вирази сіли і собою знаки закрили.  (Слайд)

5.  Гномик – Веселун  щось собі під ніс наспівує.

Ми з вами гарно потрудились,

І, мабуть, трохи притомились.

Тепер настав час відпочинку

Ми проведем фізкультхвилинку

Фізкультхилинка  (Гра «Ой»)

-         Сьогодні середа?

-         На вулиці весна?

-         Після зими йде осінь

-         Тиждень має 7 днів?

-         У класі 3 вікна?

-         Телевізор трикутної форми?

-         Після ранку настає ніч?

-         3 і 2 це 5?

6. Гном Тихоня не може впоратися з цеглинками.  Гра «Мовчанка» з цеглинками

  7. Гном Док  просить перевірити вирази і виправити помилки.

Якщо правильна відповідь обведіть число зеленим олівцем, якщо неправильна – червоним.

 

-         Скільки людей тягнуло ріпку?  3

-         Скільки було козенят у мами кози? 7

-         Пвіник знайшов 3 зернятка, а курочка 2

-         Півник зліпив 5 пиріжків з капустою і 7 з сиром

-         Пір’ячко скинули 5 білих качечок і 3 сірих

-         Пан Коцький на обід зїв 7 рибин, а лисичка 2, скільки разом?

-         У рукавичці було 3 звірят прибігло ще 3. Скільки стало?

-         Коза принесла своїм козенятам на обід 5 кг капусти і 3 кг моркви.

 

-         Ось ми виконали завдання гномів і  допомогли  їм  визволити Білосніжку.

         А казка, діти, справжнє диво, там подвиги й пригоди є.

Вона кінчається щасливо, там місце кожному своє.

І мудрість в ній перемагає, і щедрість, і любов свята

Хай кожен з вас запам’ятає, що править світом -  доброта.

 

-         Гномики з Білосніжкою поверталися додому і почули мелодію сопілки. То була непроста сопілка, ми про неї прочитаємо і більше дізнаємося.

(Робота з текстом)

-         Часто кінцевими словами казочки є приказка: «Вам казочка, а мені бубликів в’язочка». Але зважаючи на вашу сумлінну працю на уроці, скажу інакше: «Мені казочка, а вам – цукерок вазочка».

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
7 січня
Переглядів
147
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку