Урок,презентація "Як територія може стати домівкою".

Про матеріал
Кейс-урок за темою"Як територія може стати домівкою",мета якого розширити і закріпити знання учнів про територію та тварин і рослин,що її заселяють;з'ясувати знання особистого простору;значення тварин і рослин у житті людини;розвивати мислення,мовлення,уміння критично мислити;обчислювати вирази;виховувати шанобливе ставлення до природи та праці,товариськість.
Перегляд файлу

                       Кейс-урок

Тема. Як територія може стати домівкою?

Мета:розширити і закріпити знання учнів про територію та тварин і рослин,що її заселяють;з,ясувати знання особистого простору,значення тварин і рослин у житті людини;розвивати мовлення,мислення,уміння критично мислити,обчислювати вирази;виховувати шанобливе ставлення до природи та любов до праці,товариськість.

Розгортки кейсу:

  • українська мова:читання опису,створення асоціативного куща.
  • математика:обчислення виразів,усна лічба,вимірювання довжин.
  • я досліджую світ:складання ланцюга живлення тварин.
  • мистецтво:створення території для тварини  та фігури тварини з геометричних фігур.

Обладнання:навчальний кейс,презентація,предметні картки,предметні малюнки,обладнання для трудового навчання,кольорові олівці.

                  Хід заняття

І.Організаційний момент.

Ранкове коло,перегляд казки »Рукавичка».

ІІ. Визначення теми і мети заняття.

Тема сьогоднішнього заняття »Як територія може стати домівкою?»Наше заняття буде складатися з чотирьох розгорток різних предметів(погляньте на дошку)це:українська мова,математика,я досліджую світ і мистецтво,а це означає ,що ми будемо виконувати завдання з різних предметів.

Розкриття вмісту кейсів

На занятті ви дізнаєтеся:

1.Чи можна за описом впізнати тварину?

2.Де чия територія?

3.Яку їжу полюбляють тварини?

4.Хто з ким дружить?

Вправа очікування.

  • Діти, скажіть будь ласка, що хотіли б ви дізнатися сьогодні на занятті?

Сьогодні ми працюємо за девізом,який у нас а екрані.»Добре в світі жити,де вміють дружити.»

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

-А тепер давайте подумаємо:Чи були дружні герої казки?Як почували себе звірята у рукавичці?Чи потрібна тваринам особиста територія?

Створення проблемної ситуації.

Бесіда.-Спробуймо себе умовно уявити на території лісу,де теж є казкова рукавичка у якій живуть звірята,яким теж дуже тісно і давайте станемо їхніми друзями і допоможемо їм знайти свою територію. Ви згідні?Щоб допомагати їм,ми повинні виконати ряд завдань.

Ви будете працювати у групах,тож давайте пригадаємо правила роботи у групі. За кожне виконане завдання будете отримувати шаблон, який вам знадобиться для останнього завдання.

ІV.Робота над темою заняття.

А тепер переходимо до наших завдань.

Вправа «Асоціативний кущ»

  • Що ви уявляєте коли чуєте слово територія? »- Увага на екран. Перша розгортка »Українська мова» і її завдання:»Чи можна за описом впізнати тварину?»

Завдання:прочитати текст і написати назву тварини.

1.Це хижий і хитрий звір. Має руду шерсть і рудий хвіст. Харчується мишами і зайцями. Є героєм багатьох казок. Це….

2.Це велика тварина. У нього коричневий колір шуби. Зимою лягає у сплячку. Харчується листям,корінням росин та м,ясом. Це….

3.Ця тварина невеличка. Має довгий і пухнастий хвіст. Стрибає з гілки на гілку. Ласує грибами і шишками. Це….

4.Полохливий,сіренький,а взимку біленький. Має довгі вуха і куций хвіст. Полюбляє капусту і моркву. Це….

5.Невелика лісова тваринка. Його тіло вкрите колючими голками. Коли хочуть його з,їсти він згортається у клубок. Харчується мишами. Це….

- Молодці,ви справилися з завданням і впізнали звірів нашої рукавички.

Давайте відпочинемо.

Руханка для очей.

  • Крокуємо далі. І друга розгортка нашого заняття «Математика» і завдання:»Де чия територія?»
  • Вам потрібно обчислити вирази,з відповідей ви повинні скласти слово,використовуючи числа у порядку зростання.

                                  1  група

Відповідь: 28, 40, 55, 60

                         Н    О   Р   А

20+8=     35+20=

          50-10=     90-30=

                                  2 група

Відповідь: 37, 40, 55, 60, 80

              Д    У   П   Л   О

30+7=     25+30=

     60-20=     100-40=

      60+20=

                                  3 група

Відповідь:45, 50, 65, 70, 90,75

              Б    А   Р   Л     І   Г

 40+5=       45+20=

 70-20=      90-20=

 60+30=     70 +5=

 

                           4 група

Відповідь:34, 50, 55, 70, 80

                   К    У   Щ  И  К

30+4=     40+15=

80-30=    90-20=

      60+20=

                          5 група

Відповідь: 56, 60, 75, 90

                    Н   О   Р   А

50+6=     60+15=

     90-30=    100-10=

  • Ви знову справилися з завданням і тепер наші звірята відправляться на свою територію. А  зараз давайте подумаємо,що ще потрібно звірятам на території для існування?
  • Правильно,для того,щоб жити потрібно їсти. І ми переходимо до третьої розгортки «Я досліджую світ» і завдання:»Чим харчуються тварини?»
  • Вам потрібно  буде з,єднати тварину з їжею,якою вона харчується.
  • Молодці! З вашою допомогою усі звірята будуть ситі.

Руханка  «У країні казочок».

  • Діти подумайте:»Чи легко жити без друзів?»Давайте знайдемо друзів для наших звірят,виконавши наступне завдання.

Мистецтво »Хто з ким дружить?»

  • Вам потрібно з геометричних фігур  скласти фігуру.

V.  Підсумок  заняття. Рефлексія.

  • Ви справжні друзі.
  • Чи справдилися ваші очікування?
  • Що було цікаво дізнатися?
  • Які завдання сподобалися найбільше?

 

 

docx
Додано
18 січня 2023
Переглядів
462
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку