Урок + презентація "Звук [к]. Мала буква к. Читання слів і речень з вивченими літерами"

Про матеріал

Даний урок допоможе учителю НУШ в цікавій формі ознайомити дітей з новою буквою к «ка», її звуковим значенням; вчити правильно вимовляти звук [к] під час читання в складах і словах. Урок розроблений до підручника Катерини Пономарьової.

Перегляд файлу

Урок з української мови (навчання грамоти) у 1 класі 

Автор: Зінченко Вікторія Петрівна, учитель початкових класів, Піщанський НВК Харківської області

Анотація:

Даний урок допоможе учителю НУШ в цікавій формі ознайомити дітей з новою буквою к «ка», її звуковим значенням; вчити правильно вимовляти звук [к] під час читання в складах і словах. Урок розроблений до підручника Катерини Пономарьової.        

Тема. Звук [к]. Мала буква к. Читання слів і речень з вивченими літерами.

Мета:

навчальна: ознайомити учнів з друкованою малою буквою «ка», навчити її друкувати; удосконалювати вміння робити звуковий аналіз слів; формувати навичку читання; закріпити знання дітей про театральне мистецтво, збагачувати словник дітей словами-назвами професій та театральними термінами;

розвивальна: розвивати логічне і креативне мислення; розвивати вміння аналізувати прослуханий текст;

виховна: сприяти дотриманню правил поведінки у театрі; виховувати взаємоповагу, командну роботу

Очікуваний результат:

  • знати малу букву к, вміти читати склади і слова з вивченими літерами;
  • вміти виділяти звуки зі слів, характеризувати їх, робити звуковий аналіз слів;
  • сформувати навички роботи в парах, групах;
  • оцінювати свою успішність на уроці.

Обладнання: набори «лего-цеглинок», презентація слайдів, малюнки, фішки для звукових моделей  

Хід уроку

І. Організація класу

Створення позитивного психологічного клімату класу.

-Давайте посміхнемось один одному й покажемо, що у нас гарний настрій. І з цим гарним настроєм ми почнемо наш урок.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

 Бесіда

-Ви пам’ятаєте, що тема нашого тижня «Театр», тому давайте пригадаємо деякі правила театрального етикету.

-Чи можна запізнюватись до початку вистави?

-Розгортувати  і  їсти цукерки, голосно розмовляти один з одним під час вистави?

-Для того, щоб потрапити на виставу, ми повинні  купити що? …(квиток)

Складання звукової моделі слова квиток

-Що ви можете сказати про перший і останній звук у  слові квиток?

ІІІ. Оголошення теми

Звук [к] ми будемо вивчати

Його згадаємо не раз.

І букву, що його позначає,

Запам’ятає увесь клас.

Також читати будем, друзі,

Склади, слова, цікавий текст.

І скоромовку вивчим дружно,

Й моделі слів складемо теж.

ІV. Вивчення нового матеріалу

1. Ознайомлення з новим звуком

1) Виділення звука [к]

Ходить квочка коло кілочка

Водить діток коло квіток

2) Вивчення скоромовки (з елементами ейдетики) (малюнок)

E:\25127721_images_2299429393.jpg

2. Ознайомлення з новою буквою

1) Розгляд букви. Слайд 1.

 Аналіз її графічної будови. Добір предметів з навколишнього середовища, схожих на букву к («ка») Слайд 2.

Буква «К», буква «К»,
Ой, яка вона швидка!
Наче клоун,
Знявши руку,
Витинає гопака.

2) Робота в парах

 Викладання букви к з лего-цеглинок

3) Повторення правил сидіння за партою, вимог щодо того, як тримати і розміщувати зошит під час письма

4) Написання друкованої букви к

5) Визначення місця букви к в словах (підручник с. 70)

3. Фізкультхвилинка

На арену клоун вийшов

Чули ви про нього всі?

Він вклонився, посміхнувся,

Потягнувся, обернувся.

Трохи сів, потім підвівся,

Головою похитав.

Ми заплескали в долоні – бо цей клоун всім відомий. 

4. Хвилинка-цікавинка

-Діти, а хто такий клоун? (артист, актор)

-А ви знаєте, хто ще працює в театрі? Хто головний у театрі?

(Режисер, художник, костюмер, гример) Слайд 3, 4, 5, 6

        

    

V. Закріплення вивченого матеріалу

1. Робота в групах.

 Викладення звукових моделей слів

1 група – актор

2 група – костюм

3 група – каса

4 група – клоун

5 група – маска

2. Робота з букварем (с.70)

1) Прочитай завдання Читалочки

2) Слухання і аналіз тексту

VІ. Підсумок уроку

-З якими новим звуком ви ознайомилися на уроці?

-Назвіть букву, якою він позначається на письмі.

-Пригадайте скоромовку, яку вивчили на уроці.

VІІ. Рефлексія

Показати як попрацювали (за допомогою лего-цеглинок)

1 смайл – червоний колір – знаю та можу навчити інших

2 смайл – зелений колір – знаю

3 смайл – жовтий колір– сумніваюсь, що знаю

Слайд 7

 

 

 

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Рефлексія

zip
Додано
7 січня 2019
Переглядів
3964
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку