Урок Природознавства 4 клас "Водойми України.Озера.Ставки."

Про матеріал
Мета: поглибити знання учнів про водойми України ,про різницю між природними і штучними водоймами, розвивати пізнавальний інтерес, вміння використовувати медіа ресурси, виховувати дбайливе ставлення до водних ресурсів Формування ключових компетентностей • Уміння вчитися: визначати мету, аналізувати інформацію ,порівнювати, установлювати взаємозв’язки, проявляти зацікавленість навчанням • Інформаційно-комунікативні: удосконалювати вміння шукати інформацію з різних джерел ,працювати з медіа ресурсами • Соціальної :розвивати здатність налагоджувати взаємодію з іншими дітьми, працювати в парі, в групі, розвивати вміння висловлювати власні думки. • Загальнокультурні: сприяти дотриманню норм мовленнєвої культури
Перегляд файлу

Тема:Водойми України.Озера.Ставки.

Мета: поглибити знання учнів про водойми України ,про різницю між природними і штучними водоймами, розвивати пізнавальний інтерес, вміння використовувати медіа ресурси, виховувати дбайливе ставлення до водних ресурсів

Формування ключових компетентностей

  • Уміння вчитися: визначати мету, аналізувати інформацію ,порівнювати, установлювати взаємозв’язки, проявляти зацікавленість навчанням
  • Інформаційно-комунікативні: удосконалювати вміння шукати інформацію з різних джерел ,працювати з медіа ресурсами
  • Соціальної :розвивати здатність налагоджувати взаємодію з іншими дітьми, працювати в парі, в групі, розвивати вміння висловлювати власні думки.
  • Загальнокультурні: сприяти дотриманню норм мовленнєвої культури

 

 

 

І. Організаційна частина:

1.Привітання:

Ось дзвінок нам дав сигнал:

Працювати час настав.

Тож і ми часу на гаймо

І урок наш починаймо

ІІ Мотивація навчальної діяльності:

Діти, відгадайте загадку:

Що таке пливе і ллється,

Часом на камінь дереться,

Як нема-вся висихає,

Звір і птах помирає.

                             (Вода) 

Давайте пригадаємо .яким кольором позначається вода на карті і глобусі

Подивіться на глобус. Майже три чверті поверхні займає вода.

Мозковий штурм:

Де на поверхні землі накопичується і затримується вода?

  • Річка
  • Озеро
  • Море
  • Вода
  • Ставок
  • Болото

Як можно назвати їх одним словом

ІІОголошення теми і мети уроку

Правильно ви вже мабуть здогадалися тема нашого уроку:

Водойми України

А тепер я хочу почути ваші очікування від уроку

(Відповіді дітей)

Вчитель виводить на екран телевізора очікування від уроку

ІІ.Основна частин

1Засвоєння нових  знань,умінь і навичок:

Робота з картою України

Давайте пригадаємо як позначаються водойми на карті

Роздивіться карту і назвіть водойми України

Як ви вважаєте чи всі водойми створені природою?

Так дійсно водойми поділяються на природні ,які створені самою природою і штучні, які створила людина.

Робота в парах

Завдання

Знайти на контурних картах і відмітити природні водойми України

Робота в групах:

Дайте відповіді на такі питання

Чим відрізняються моря від річок ,річки від озер?

Звітування груп

І так ми визначилися ,що моря, річки і озера мають суттєві відмінності

А ,яка водойма називається озером?

Самостійна робота

Пошук інформації в підручнику

А зараз ми подивимося фільм про озера України

https://www.youtube.com/watch?v=_lu7As8Q9r0

Робота в парах:

Які питання ви б задали один одному

Після перегляду фільму( Які озера ти побачив? Які озера тобі відомі?

З якими озерами ти познайомився вперше?

Чи сподобалась тобі краса озер України?

Самостійна робота

Розгляд фотографій озеро-ставок

Що спільного ви попобачили?

Знайдіть відмінності на фотографіях

Розповідь вчителя з елементами бесіди

Так,діти на одних фотографіях зображені озера

А на інших ставки

Як ви вважаєте ставки-це природні водойми, чи штучні?

Як їх створюють(думки дітей)

Вчитель

Дійсно, ставки –це штучна водойма

ІІІ Закріплення вивчених знань

Робота в групах

Створення фото колажу  «Озера України»

На уроках  інформатики ми з вами вчилися створювати фото колажі

А чи хотіли б ви зараз створити фото колаж «Озера України»

Давайте пригадаємо правила створювання фото колажу:

  • Вибрати тему
  • Підібрати  фото матеріали
  • Оформлення колажу

(Фото матеріали підбирались вчителем і дітьми на уроках інформатики)

Продовжить речення

Озеро –це природна водойма,а ставок-це…

Їх створюють люди перегороджуючи греблями малі річки або струмки

Давайте пригадаємо ,які ставки є в нашому місті?

Чи завжди вам подобається там відпочивати?

Що б ви запропонували для покращення стану ставків нашого міста?

Думки учнів(не смітити під час відпочинку, розчищати струмки, запрошувати інвесторів для створення комфортного пляжу)

А для запрошення інвесторів нам треба їх зацікавити

Яким чином ви цікавитись тим чи іншим продуктом?

Так, зараз багато з нас купляючи той чи інший продукт спирається

На рекламу

А якщо ми створимо рекламу нашого ставка

І таким чином зацікавимо інвесторів?

Робота в групах

Кожна група отримує листи з порадами ,щодо створювання реклами

Поради для творців реклами: 1. Подумайте, хто є одержувач продукту та хто його купує. . 2. Які цінності важливі для одержувачів? 3. В що найбільше вірить одержувач? 4. Пам'ятайте, що рекламний слоган не може брехати,  5. Пам'ятайте, що більшість людей хочуть бути здоровими, щасливими та багатими. 6. Реклама повинна тривати близько 15-30 секунд.

Підбийте підсумки. Дозвольте учасникам сказати, до яких цінностей апелювали їхні колеги, коли створювали рекламу.  

Презентації реклами

ІІІ. Підведення підсумків

Чому навчилися на уроці?

Що було найбільш цікавого?

ІV.Домашнє завдання

Підготувати власну розповідь про одне з озер України

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Як ви вважаєте ,чому буде присвячений наш урок?

Що ви очікуєте від уроку?

(Тема і мета уроку виводиться на комп’ютері)

   Асоціативний кущ

Які асоціації у вас виникають із словом водойма:

  • Річка
  • Озеро
  • Море
  • Вода
  • Ставок
  • Болото

Водойми бувають природні і штучні

Гра «Мікрофон»

-Які водойми називаються штучними?

-Які водойми називаються природними?

-Назвіть природні водойми України

-Пригадайте будову річки

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 березня 2019
Переглядів
2169
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку