Інтегрований урок природознавства, математики та трудового навчання. Метою урока є : повторити геометричні фігури: квадрат, прямокутник, коло,овал, трикутник ; вчити розрізняти в навколишньому світі предмети, що мають форму досліджуваних геометричних фігур та вміти знаходити в довкіллі предмети такої форми, яка повністю збігається з найпростішими геометричними фігурами.
Тема уроку:ФОРМА ПРЕДМЕТІВ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ (КРУГ, ОВАЛ ,КВАДРАТ, ТРИКУТНИК, ПРЯМОКУТНИК), ЇХ РОЗРІЗНЕННЯ І НАЗВИ.
Мета :
освітні: Повторити геометричні фігури: квадрат, прямокутник, коло,овал, трикутник. Вчити розрізняти в навколишньому світі предмети, що мають форму досліджуваних геометричних фігур. Знаходження в довкіллі предметів такої форми, яка повністю збігається з найпростішими геометричними фігурами.
корекційно-розвиваючі: Розвивати просторове уявлення і орієнтування, тактильне сприйняття, розумові операції (вміння працювати за словесною інструкцією, класифікувати, порівнювати), довільне увагу. Продовжити роботу по формуванню правильної вимови, розширювати уявлення про навколишній світ, поповнювати словниковий запас. Розвивати дрібну моторику кистей рук. Розвивати навик самоконтролю.
виховні: Виховувати працелюбність, посидючість, інтерес до математики і навколишнього світу.
Практична робота. Виготовлення аплікації з готових геометричних фігур.
І. Привітання. Емоційне налаштування.
Нумо, діти, підведіться!
Всі приємно посміхніться.
Пролунав уже дзвінок,
Починаємо урок.
Повернімося обличчям до гостей –
І привітно скажем: „Добрий день!“
У мене настрій ось такий , а у вас ?
ІІ. Актуалізація знань
Під ногами шелестить
Сонце вже не припікає
Коли, діти, це буває ? ВОСЕНИ
ІІІ.Новий матеріал
Осені так сподобалась ваша розповідь ,що вана вирішила показати вам мультфільм. Дивіться уважно .(перегляд мультфільму про геометричні фігури)
ІV. Закріплення вивченого матеріалу.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
(Знаходження в довкіллі предметів такої форми, яка повністю збігається з найпростішими геометричними фігурами).
У мене є мішечок. В ньому лежать різні предмети. Вам потрібно засунути в мішечок руку і спробувати навпомацки зрозуміти якої форми цей предмет.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Практична робота. Виготовлення аплікації з готових геометричних фігур. (робота в парах)
V.Підсумок уроку. Рефлексія.
Виставка аплікацій