До розіграшу
залишилось:
15 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Урок природознавства для підготовчого класу на тему ФОРМА ПРЕДМЕТІВ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ (КРУГ, ОВАЛ ,КВАДРАТ, ТРИКУТНИК, ПРЯМОКУТНИК), ЇХ РОЗРІЗНЕННЯ І НАЗВИ

Про матеріал

Інтегрований урок природознавства, математики та трудового навчання. Метою урока є : повторити геометричні фігури: квадрат, прямокутник, коло,овал, трикутник ; вчити розрізняти в навколишньому світі предмети, що мають форму досліджуваних геометричних фігур та вміти знаходити в довкіллі предмети такої форми, яка повністю збігається з найпростішими геометричними фігурами.

Перегляд файлу

Тема уроку:ФОРМА ПРЕДМЕТІВ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ (КРУГ, ОВАЛ ,КВАДРАТ, ТРИКУТНИК, ПРЯМОКУТНИК), ЇХ РОЗРІЗНЕННЯ І НАЗВИ.   

 Мета :

      освітні:  Повторити  геометричні фігури: квадрат, прямокутник, коло,овал,  трикутник. Вчити розрізняти в навколишньому світі предмети, що мають форму досліджуваних геометричних  фігур. Знаходження в довкіллі предметів такої форми, яка повністю збігається з найпростішими геометричними фігурами.

      корекційно-розвиваючі:  Розвивати просторове уявлення і орієнтування, тактильне сприйняття, розумові операції (вміння працювати за словесною інструкцією, класифікувати,  порівнювати), довільне увагу.  Продовжити роботу по формуванню правильної вимови, розширювати уявлення про навколишній світ, поповнювати словниковий запас.  Розвивати дрібну моторику кистей рук.  Розвивати навик самоконтролю.

      виховні: Виховувати працелюбність, посидючість, інтерес до математики і навколишнього світу.
Практична робота. Виготовлення  аплікації  з  готових  геометричних  фігур. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І. Привітання. Емоційне налаштування.

Нумо, діти, підведіться!

Всі приємно посміхніться.

Пролунав уже дзвінок,

Починаємо урок.

Повернімося обличчям до гостей –

C:\Users\Наташа\Desktop\persons-0106_large.pngІ привітно скажем: „Добрий день!“

C:\Users\Наташа\Desktop\original.jpgУ мене настрій ось такий  , а у вас ?

ІІ. Актуалізація знань

  1. Жовте листячко летить

        Під ногами шелестить                              

        Сонце вже не припікає

        Коли, діти, це буває ? ВОСЕНИ

  1. C:\Users\Наташа\Desktop\2 (1).jpgСкладемо розповідь про осінь (розповідь з елементами мнемотехніки )

C:\Users\Наташа\Desktop\depositphotos_5273613-stock-illustration-beautiful-autumn-tree-for-your.jpgC:\Users\Наташа\Desktop\original.jpgC:\Users\Наташа\Desktop\original.jpg

C:\Users\Наташа\Desktop\2.jpg

C:\Users\Наташа\Desktop\img2.jpg

 

 

C:\Users\Наташа\Desktop\6_main.jpgC:\Users\Наташа\Desktop\atthJ.jpg

 

C:\Users\Наташа\Desktop\1.jpgC:\Users\Наташа\Desktop\logo-down.jpg

 

 

ІІІ.Новий матеріал

Осені так сподобалась ваша розповідь ,що вана вирішила показати вам мультфільм. Дивіться уважно .(перегляд мультфільму про геометричні фігури)

ІV. Закріплення вивченого матеріалу.

  1. Зараз  на екрані будуть з'являтися геометричні фігури. Вам потрібно знайти у себе на парті таку саму, показати її та назвати.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

 

  1. Подивіться навколо. Чи є в нашій класній кімнаті предмети, що нагадують геометричні фігури?

C:\Users\Наташа\Desktop\5_html_41dc7617.png(Знаходження в довкіллі предметів такої форми, яка повністю збігається з найпростішими геометричними фігурами).

  1. C:\Users\Наташа\Desktop\el-pelotón-de-la-regla-aisló-diseño-del-icono-73336661.jpgC:\Users\Наташа\Desktop\krymskiy_vid_2006_g._holst_maslo_70h50_sm.jpgУ вас на партах лежать зображення різних предметів.  На дошці є будиночки, в яких живуть геометричні фігури. Допоможіть заселити ці будиночки. Подивіться уважно на які геометричні фігури схожі ваші об’єкти?
  2. C:\Users\Наташа\Desktop\DETAIL_PICTURE_649378_95295526.jpgГра «Чарівний мішечок»

C:\Users\Наташа\Desktop\720293_1-500x500.jpg

У мене є мішечок. В ньому лежать різні предмети. Вам потрібно засунути в мішечок руку і спробувати навпомацки зрозуміти якої форми цей предмет.

C:\Users\Наташа\Desktop\aplikaciya-0.jpgФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Практична робота. Виготовлення  аплікації  з  готових  геометричних  фігур. (робота в парах)

 

V.Підсумок  уроку. Рефлексія.

Виставка аплікацій

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
8 січня
Переглядів
377
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку