Урок природознавства на тему"Природні зони євразії.Пустелі."

Про матеріал
Урок природознавства в 4 класі з біблійною інтеграцією на тему "Природні зони Євразії. Пустелі." Урок відповідає підручнику з природознавства Т.Г.Гільберг.
Перегляд файлу

              Конспект уроку природознавства,проведеного в 4 класі

 

Тема:Особливості природи материка Євразія. Природа пустель.

Мета: розширити знання учнів  про природні зони Євразії, зокрема про пустелі; вдосконалювати вміння характеризувати природні зони материка, організовувати сумісну діяльність з однолітками, працювати в групі, знаходити спільне рішення; розвивати в учнів вміння бачити Бога у навколишньому, розуміти Божу волю,виховувати дружелюбність,повагу до ближнього.

Обладнання: карта природних зон світу, комп’ютер, роздатковий матерал, демонстраційний матеріал.

Біблійна інтеграція: за Х.Оверманом

Категорія  біблійного світогляду:світотворення(світ створений Богом по законах як для фізичного, так і для духовного світу)

 

                            Хід уроку

1Організація класу.

 

Ми з вами останні тижні говоримо багато про Божі обітниці. Сьогодні,працюючи на уроці,ми можемо дізнатись про ще одну обітницю Бога, яку Він нам залишив через пророка Ісаю.(будемо складати пазл)

 

2. Хвилинка спостережень.

 

3. Природнича розминка.

(питання читає вчитель, учні відповіді демонструють на картках)

 

1.Скільки океанів є на планеті Земля?

2.Який  океан найбільший?

3.Який океан найсолоніший?

4.Який океан найхолодніший?

5.Який океан найтепліший?

6.Скільки материків є на Землі?

7.Який материк найменший?

8.Який материк омивають всі океани?

9.Який материк найбільший?

10.Який материк складається з двох частин?

 

4.Оголошення теми і завдань уроку.

Розгадати ребус( ,,пус,, ,,те, нота ля)

 

Сьогодні на уроці ми будемо:

 

-знайомитись з розташуванням і природніми умовами пустель

-дізнаємося, які рослини можуть рости в пустелі

-побачимо тварин, які є мешканцями пустель

-подумаємо про те, яка Божа мета була у створенні пустель

 

5.Вивчення нового матеріалу

(розповідь  вчителя про пустелю )

-Географічне положення (показати на карті)

Клімат: денна температура до +50 гр., а нічна може падати до 0 гр.

Гарячі , сухі вітри здіймають хмари піску, який потрапляє в очі , рот  і т.д

-грунти майже не утворюються, бо мало рослинності, тому поверхні пустель покриті сипучими пісками та щебінкою.

-сезон посухи, коли багато місяців зовсім не йде дощ і все живе засихає, а потім починається сезон дощів, коли декілька тижнів підряд ідуть сильні дощі і відбувається диво,-пустеля зацвітає(так і ми, коли ми не знаємо Бога, засихаємо, гинемо в гріху, а коли починаємо пити Живу Воду,відроджуємося )

-Рослини:

Розвинена та довга коренева система, щоб діставатися води

М’ясисті листки, які накопичують воду.

Невелика висота рослин та віддаленість одне від одного,щоб було достатньо вологи  в грунті.

Верблюжа колючка

Саксаул (дерево без листя)має дуже довгий корінь. Щоб діставатися до води в час посухи (ми також повинні старатись щоденно тягнутись до Бога, який є джерело життя для нас)

Солянка

 

-Тварини:

Головна особливість -витривалість, можливість рухатись довгий час у пошуках води(ми також ідемо в житті і маємо бути витривалими, щоб знаходити цю Живу воду для нашого серця, напоїти свою душу з вічного джерела мудрості , з Біблії)

Дикий осел кулан

Антилопа джейран

Двогорбий верблюд

Тушканчик

Ховрахи

Лисиця- корсак

Шакал

Скорпіон

Каракурт

-Я думаю,що ми знаємо, що Господь все створив досконало. Яка ваша думка щодо причини створення пустель. Для чого вони? Суворі умови для життя, спека, піщані бурі і т.д.? ( Місце для випробовувань народу:Мойсей водив ізраїльський народ 40 років по пустелі, Ісус постив 40 днів у пустелі )

 

6.Фізкультхвилинка

 

7.Закріплення вивченого матеріалу

Робота в групах

В кожної групи є листки з фразами і порожній листок із заголовком, на який потрібно прикріпити фрази ,які відповідають заголовку.

 

1 група:

Рослини пустель

2 група:

Тварини пустель

3 група:

Природні умови пустель

4 група:

Значення пустель

 

8.Підсумок уроку

-Яку природну зону Євразії ми вивчали?

-Що нового ви дізналися під час уроку?

-Що вам захотілося розказати своїм батькам?

-Чи виконали ми всі завдання, які були поставлені на початку уроку?

 

-А зараз на завершення уроку ми прочитаємо  вірш з Біблії,який відкрили протягом уроку і дізнаємося про Божу обітницю для пустелі.

 

«Звеселиться пустиня …і радітиме степ, і зацвіте мов троянда…,вони бачитимуть славу Господа, велич нашого Бога!»(Ісая 35:1-2)

 

Це обітниця Божа для Землі-планети і для тих ,хто ще не з Богом, вони теж зможуть радіти і цвісти, коли покличуть Господа в своє життя.

 

9.Домашнє завдання

Вчити за зошитом про пустелі.

За бажанням підготувати розповідь про рослину чи тварину пустелі.

docx
Додано
10 січня 2020
Переглядів
620
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку