Урок розроблений згідно нової та досить популярної з використанням технології "Case" на тему "Як розрізнити дерева, кущі та трав'янисті рослини". Дана технологія адаптована до початкової школи з урахуванням вікових особливостей дітей зазначеного віку
Конспект
уроку з природознавства
у 1 класі
з використанням технології «CASE»
на тему
«Як розрізняти дерева, кущі і трав’янисті рослини?»
Підготувала:
вч. поч. кл.
ЗОШ І-ІІ ст.. с.Прошова
Грибик Т. В.
Тема: Як розрізняти дерева, кущі і трав’янисті рослини?
Мета: ознайомити учнів з різноманітним світом рослин; учити порівнювати дерева, кущі, трав’янисті рослини; розвивати мовлення, виховувати допитливість, інтерес до вивчення рідної природи і бажання охороняти природу і примножувати її красу.
Тип уроку: Набуття нових знань
Девіз: «Стань, послухай, роздивись! Мову рідної природи розуміти серцем вчись!»
Хід уроку:
І. Організація учнів до уроку
Уявіть, що у ваших долоньках - краплинка гарного настрою. Поділіться ним, щоб зробити день приємнішим для всіх, хто зараз поряд з вами.
(Діти діляться настроєм під веселу мелодію)
Психологічна настанова
Ви – найкращі. Ми – найкращі.
Ви – активні. Ми – активні.
Ви – розумні. Ми – розумні.
Ви – ерудовані. Ми – ерудовані.
Ви – винахідливі. Ми – винахідливі.
Я люблю вас! Ми любимо Вас!
ІІ. Фенологічні спостереження
-Подивіться за вікно. Яке сьогодні небо? Чи є сонечко? Чи були опади зранку? Який сьогодні день? місяць? пора року?
На наше сонечко клеїмо хмаринки, сніжинки тощо
III.Контроль знань учнів. Повторення вивченого матеріалу.
Гра «Одягни рослину» (з частин рослин склади всю рослину)
-Відшукайте сукні для рослин ((ПО РЯДАХ)
III.Фізкультхвилинка
Відео
IV. Повідомлення теми і мети уроку
-Сьогодні ви дізнаєтеся, на які групи поділяють рослин за будовою
_Відгадайте загадки:
* В золотому решеті чорних хатинок повно. (Соняшник)
* Не розбивши горщика, не з’їси кашки.(Горіх)
*Повна діжка жита, п’ятачком накрита.(Мак)
--Що об’єднує слова-відгадки? (Це рослини.)
V.Формування основного питання «кейсу».
_ Вдома ви повинні були подумати над малюночком.
Що об’єднує зображення предмети, а що їх різнить?
Тепер ми поділимося на групи за допомогою фішок і продовжимо роботу.
(Учні діляться на 3 групи)
ПЛАН:
Розмір.
Будова.
Вигляд.
Вибрати спікера.
VІ. Презентація "спікерами" рішень кейсу кожної малої групи.
Можливі питання до того, хто виступає.
Під час виступів на дошці вивішую варіанти
Різниці у розмірі
Стебло
VІІ. Загальна дискусія
Робимо висновки.
VIII. Голосування «Чиє рішення найвдаліше?»
Голосуємо на карточках із зазначенням номера команди.
VII.Аналіз «кейсу».
Таким чином, ми вияснили, що всі рослини поділяються на три групи…
- Яка рослина тут зайва? Чому?
Тополя, тюльпан, каштан, береза…
Це--_--------------.
Малина, смородина, проліска, калина…
Це--_--------------.
Клен, айстра, сон, конвалія…
Це--_--------------.
_Як відрізнити дерево від інших рослин?
Як відрізнити кущ від інших рослин?
Як відрізнити трав’янисті рослини?
VIII. Підсумок уроку
Діти (командою) закінчують малюнок.
Хвилинка цікавинка
Цікаві рослини
Інтелектуальна гра “Допоможи дівчинці»
Гра «Комплімент»
_ Подаруй приємні слова рослині
Список використаної літератури:
1