2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

Урок природознавства у 1 класі з використанням технології "Case" на тему "Як розрізнити дерева, кущі та трав'янисті рослини"

Про матеріал

Урок розроблений згідно нової та досить популярної з використанням технології "Case" на тему "Як розрізнити дерева, кущі та трав'янисті рослини". Дана технологія адаптована до початкової школи з урахуванням вікових особливостей дітей зазначеного віку

Перегляд файлу

 

 

 

Конспект

уроку з природознавства

у 1 класі

з використанням технології «CASE»

на тему

«Як розрізняти дерева, кущі і трав’янисті рослини?»

 

 

 

 

Підготувала:

вч. поч. кл.

ЗОШ І-ІІ ст.. с.Прошова

Грибик Т. В.


 

Тема: Як розрізняти дерева, кущі і трав’янисті рослини?

Мета: ознайомити учнів з різноманітним світом рослин; учити порівнювати дерева, кущі, трав’янисті рослини; розвивати мовлення, виховувати допитливість, інтерес до вивчення рідної природи і бажання охороняти природу і примножувати її красу.

Тип уроку: Набуття нових знань

Девіз: «Стань, послухай, роздивись! Мову рідної природи розуміти серцем вчись!»

Хід уроку:

І. Організація учнів до уроку      

Уявіть, що у ваших долоньках - краплинка гарного настрою. Поділіться ним, щоб зробити день приємнішим для всіх, хто зараз поряд з вами.

(Діти діляться настроєм під веселу мелодію)

Психологічна настанова

Ви – найкращі.                                     Ми – найкращі.

Ви – активні.                                         Ми – активні.

Ви – розумні.                                         Ми – розумні.

Ви – ерудовані.                                      Ми – ерудовані.

Ви – винахідливі.                                  Ми – винахідливі.

Я люблю вас!                                         Ми любимо Вас!

 

ІІ. Фенологічні спостереження

-Подивіться за вікно. Яке сьогодні небо? Чи є сонечко? Чи були опади зранку? Який сьогодні день? місяць? пора року?

 

На наше сонечко клеїмо хмаринки, сніжинки тощо

 

III.Контроль знань учнів. Повторення вивченого матеріалу.

  1. Виконання завдань із презентації

 

  1. Гра «Хто більше знає рослин?»(робота в групах)

 

  1. Практична робота

Гра «Одягни рослину» (з частин рослин склади всю рослину)

-Відшукайте сукні для рослин ((ПО РЯДАХ)

Картинки по запросу мак будова Похожее изображение

 

III.Фізкультхвилинка

Відео

 

IV. Повідомлення теми і мети уроку

-Сьогодні ви дізнаєтеся, на які групи поділяють рослин за будовою

_Відгадайте загадки:

* В золотому решеті чорних хатинок повно. (Соняшник)

* Не розбивши горщика, не з’їси кашки.(Горіх)

*Повна діжка жита, п’ятачком накрита.(Мак)

--Що об’єднує слова-відгадки? (Це рослини.)

 

V.Формування основного питання «кейсу».

Картинки по запросу траваКартинки по запросу дерево_ Вдома ви повинні були подумати над малюночком.

Картинки по запросу кущ

 

 

 

 

 

 

Що об’єднує зображення предмети, а що їх різнить?

  • Давайте  спочатку скажемо, що їх об’єднує? (Відповіді учнів)

Тепер ми поділимося на групи за допомогою фішок і продовжимо роботу.

(Учні діляться на 3 групи)

 

  • Ще раз уважно розгляньте малюнок.
  •  В групі обговоріть чим ці рослини відрізняються.

ПЛАН:

Картинки по запросу більший меншийРозмір.

 

Картинки по запросу будова рослини для дітей

Будова.

 

Картинки по запросу зовнішній вигляд учня

Вигляд.

 

 

Вибрати спікера.

VІ. Презентація "спікерами" рішень кейсу кожної малої групи.

 Можливі питання до того, хто виступає.

Під час виступів на дошці вивішую варіанти

Різниці у розмірі

 

 

 

 

Стебло

 

Картинки по запросу стебло квіткиКартинки по запросу стовбур дерева малюнок    Картинки по запросу стовбури куща  

 

VІІ. Загальна дискусія

Робимо висновки.

 

VIII. Голосування «Чиє рішення найвдаліше?»

Голосуємо на карточках із зазначенням номера команди.

 

VII.Аналіз «кейсу».

Таким чином, ми вияснили, що всі рослини поділяються на три групи…

 

- Яка рослина тут зайва? Чому?

 

Тополя, тюльпан, каштан, береза…

Це--_--------------.

Малина, смородина, проліска, калина…

Це--_--------------.

Клен, айстра, сон, конвалія…

Це--_--------------.

_Як відрізнити дерево від інших рослин?

Як відрізнити кущ від інших рослин?

Як відрізнити трав’янисті рослини?

 

VIII. Підсумок уроку

Діти (командою) закінчують малюнок.

 

 

  

 Хвилинка цікавинка

Цікаві рослини

Інтелектуальна гра “Допоможи дівчинці»

 

 Гра «Комплімент»

_ Подаруй приємні слова рослині

 


Список використаної літератури:

  1. http://maryanivkaschool.klasna.com/en/article/organizatsiinii-moment-na-urotsi-praktika-innovats.html/
  2. http://doshkolenok.kiev.ua/zagadki/963-zagadky-pro-roslyny.html
  3. https://www.pedrada.com.ua/article/1203-qqq-17-m2-08-02-2017-osnovi-keys-tehnology-v-osvtnomu-protses-shkoli
  4. https://pedkab.wordpress.com/2013/01/28/%D0%BA%D0%B5%D0%B9%D1%81-%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4/

 

1

 

docx
Додано
26 січня 2018
Переглядів
1166
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку