Урок природознавства у 2 класі "Життя комах та птахів навесні"

Про матеріал
Урок природознавства у 2 класі за темою "Життя комах та птахів навесні" (за підручником Ірини Грущинської) з використанням різних видів скрайбінгу та методів НУШ.
Перегляд файлу

Тема.Життя комах та птахів навесні

 

Тип уроку: Вивчення і первинне закріплення нових знань

 

Мета. Ознайомити учнів з життям комах та птахів навесні, вчити встановлювати причинно-наслідкові звязки, розвивати увагу, спостережливість. Виховувати любов до природи, жагу до знань.

 

Обладнання: відеоролики, мульт. презентації, зображення комах і птахів, культурних рослин, кольорова крейда, картки для роботи біля дошки,понятійна таблиця, таблиці на дошці для роботи з картками, підручники І. Грущинської«Природознавство.2 клас»

 

Методи: різні види скрайбінгу: мальований  фасилітативний, магнітний аплікативний, мальовано - аплікативний відеоскрайбінг,  комп’ютерний відеоскрайбінг , створений у програмі Pоwer Point. Методи «Читаю для себе»,  «Читаю для друга», «Працюю зі словами», використання стіни слів, понятійної таблиці.

 

Хід уроку

І. Організація початку занять

Повторюємо правила,  яких треба дотримуватися на уроці.

ІІ. Перевірка виконання домашнього завдання

  1. Спостереження за погодою

  2.  Перевірка домашнього завдання (с.104-107)

 

 Два учні виконують завдання біля дошки (завдання на картках)

Вам 5 хвилин.

1. Розмісти зображення квітів у таблицю. Поясни, як розрізнити, які рослини відносяться до ранньоквітучих, а які до пізньоквітучих.

 

 (На дошці накреслена таблиця)

Ранньоквітучі

 

 

 

Пізньоквітучі

 

Занесені до Червоної

книги України

(Біля таблиці прикріплені магнітами картинки із зображеннями рослин, що цвітуть навесні: підсніжник, проліска дволиста,  ряст,  конвалія, горицвіт весняний, сон-трава)

 

2. Розмісти зображення культурних рослин в таблицю

Не бояться холоду

Овес

Ячмінь

Щавель

Кріп

Морква

Цибуля

Теплолюбиві

Огірки

Кабачки

Помідори

Квасоля

 

(Зображення прикріплені поза таблицею, дитина повинна розмістити їх у таблицю)

В цей час – фронтальне опитування.

- Ми продовжуємо вивчати природу навесні

- На які періоди поділяється весна?

(Діти з місця по черзі розповідають, які зміни в природі характерні для ранньої весни,  для справжньої весни,  для розквіту весни, а три учні на дошці виконують схематично відповідні зображення. Це – скрайбінг мальований).

 

C:\Users\ASD\Desktop\урок СКРАЙБІНГ 004.jpg

 

Заповнюємо таблицю

Я знаю

Я хочу ще дізнатися

Я дізнався (дізналася)

 

 

 

 

- Які зміни відбуваються в неживій природі весною? (кілька дітей відповідають усно, усі прикріплюють стікери в понятійну таблицю)

- Що відбувається в житті рослин?

- Що ви знаєте про працю людей?

 

Перевіряємо роботу з картками біля дошки.

ІІІ. Підготовка до сприйняття нових знань

- Що  ще ви хочете дізнатися про весну? (промовляють і прикріплюють стікери)

- Отже сьогодні ви дізнаєтеся про життя деяких тварин навесні.

ІV. Вивчення, засвоєння нових знань і способів дій

- У яких тварин 6 ніг?

Почнемо з комах. Пригадайте, яких ви знаєте метеликів?

Перегляд відеоскрайбінгу «Комахи навесні»

 - Переглядаючи відео, зверніть увагу на те, які метелики можуть зимувати у наших краях у вигляді дорослого метелика, а можуть летіти в теплі краї.  (адмірал).

 Застосування методів нової української школи

  1) Читаю для себе . Прочитати текст про комах, починаючи від бджіл на с. 108-109

 2) Читаю для друга. Прочитати текст про метеликів  по одному реченню, починаючи з І варіанту, придумати й задати сусіду одне питання за текстом. Партнер відповідає.

 3) Працюю зі словами. Приклеїти до кожної назви метелика відповідний малюнок і прикріпити на стіну слів. C:\Users\ASD\Desktop\Новая папка\урок СКРАЙБІНГ 009.jpg

- Вам 5 хвилин.

Перевіряємо

 

Руханка під пісню «МЕТЕЛИК»

- Для яких тварин характерне пір’я і дзьоб?(Для птахів)

- На таблиці є стікер,  на якому написано про птахів.  

- Як же поводяться птахи навесні?

- Першою весну зустрічає синичка. Вона починає співати. Послухайте її  голос .

Відео

Розповідаю про птахів (текст на с.112 – 113), на дошці поступово прикріплюю відповідні картинки .

  Магнітний скрайбінг.

- Готується до виведення потомства і синичка. Подивіться  відео і будьте готові відповісти на запитання, як самець синиці ( тобто тато) піклується про маму і пташенят.

Комп’ютерний скрайбінг, створений у Pоwer Point

- Як тато піклується про сім’ю?

Відкрийте підручники на с. 112. Розгляньте фото пташок і віднайдіть ту, про яку я вам не розповідала (плиска).

VІ. Первинне закріплення знань і способів дій.

Робота в зошиті друга природи  (с. 46) - парами

- Виконайте завдання на с. 46 у зошиті. При потребі користуйтеся підручником.

VІІІ. Узагальнення і систематизація знань

 Перевіряємо роботу в зошитах.

Х. Підбиття підсумків уроку

  - Про що ви дізналися на уроці? Що було найцікавіше? (Деякі учні промовляють, усі прикріплюють стікери в понятійну таблицю).

 ХІІ. Інформація про домашнє завдання

 С. 108 – 109. С.112-113 –прочитати. Дівчаткам  - розповідати про комах, хлопчикам – про птахів. Зошит – с. 44.

docx
Додано
29 квітня 2020
Переглядів
969
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку