Урок природознавства в 2 класі " Контрольна робота № 1 за темою «Природа восени(нежива природа)»."

Про матеріал

Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів.

Контрольна робота № 1 за темою

«Природа восени(нежива природа)».

Мета: перевірити знання учнів за темою «Природа восени (нежива природа)»; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці; виховувати самостійність, відповідальне ставлення до природи, культуру оформлення письмових робіт.

ОбладнанняЛистки, малюнки.

Тип уроку. Перевірка знань, умінь і навичок.

Перегляд файлу

Дата                                 Урок                             Природознавство            2 кл.

Тема.   Узагальнення і систематизація знань учнів.

            Контрольна робота № 1 за темою

             «Природа восени(нежива природа)».

Мета: перевірити знання учнів за темою «Природа восени (нежива природа)»; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці; виховувати самостійність, відповідальне ставлення до природи, культуру оформлення письмових робіт.

ОбладнанняЛистки, малюнки.

Тип уроку. Перевірка знань, умінь і навичок.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ, МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

1. Підсумок фенологічних спостережень.

2.Перевірка домашнього завдання

ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

ІV.ПЕРЕВІРКА ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

Підсумкова контрольна робота

1 варіант

1. Осінні місяці — це:

а) червень, липень, серпень;  

+ б) вересень, жовтень, листопад;

в) грудень, січень, лютий.

 

2. Восени стає холодніше , ніж літом, тому що:

а) висота Сонця опівдні збільшується; 

+б) висота Сонця опівдні зменшується; 

в) хмари застеляють усе небо.

 

3. Поєднай записи, що показують однакову температуру:

+ 30 °               п’ять градусів вище нуля                     - 17 °

- 5 °                  сімнадцять градусів морозу                 - 30 °

+ 17 °               тридцять градусів тепла                       + 5 °

4. Глобус — це:

+а) зменшена модель Землі ; 

б) збільшена модель Землі; 

в) прилад для вимірювання форми Землі.

5. Рідина при нагріванні :

а) зменшується;

б) замерзає:

+ в) розширюється.

6. Підкресліть складові погоди .

Опади, поганий настрій, напрямок вітру, хмарність неба, температура повітря.

                       2 варіант

1. Рідина при охолодженні :

а) розширюється;

б) перетворюється на пару;

+ в) стискається.

2. Зміна пір року – це явище, яке ...

+ а) повторюється;

б) не повторюється;

в) випадково відбувається.

3. Поєднай записи, що показують однакову температуру:

-  10 °               десять градусів нижче нуля                   + 15 °

+ 10 °               п’ятнадцять градусів тепла                   + 20 °

- 15 °               двадцять градусів вище нуля                 - 20 °

4. Повний оберт навколо Сонця Земля здійснює за ...

а) одну добу;

+ б) один рік:

В) один місяць.

5. Погода  — це:

а) зміна пір року; 

+б) це стан нижнього шару повітря у даній місцевості та у даний час; 

в) це стан верхнього шару повітря у даній місцевості за цілий рік.

6. Підкресли властивості води.

Безбарвна, не має запаху, біла, набирає форму посудини, текуча.

 

4.Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1.Виконання практичних завдань

Опрацювання малюнків за вивченими темами, робота з глобусом.

3. Перегляд відеофільму «Складові погоди»

3. Робота в групах

- Як ви розумієте зміст поданих тверджень?

• Потрібен, як повітря.

• Вітер у голові.

• Кидати слова на вітер.

• Шукай вітра в полі.

• Іде, куди вітер дме.

VІ.ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

-  Які труднощі виникли під час перевірної роботи? Чи вдалося вам їх подолати?

- Які знання ви можете використати в щоденному житті?

- Які із них, на вашу думку, стануть у пригоді вам у майбутньому?

- Що вам вдалося на уроці, а що — ні?

doc
Додано
22 жовтня 2018
Переглядів
1908
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку