28 вересня о 18:00Вебінар: Формування навичок розв'язування задач із хімії засобами дистанційного навчання

Урок природознавства в 4 класі на тему: '' Австралія - найсухіший материк ''

Про матеріал
Урок природознавства в 4 класі на тему: '' Австралія - найсухіший материк ''. На уроці використано елементи технологій критичного мислення: інтелект карта, '' Шість капелюхів мислення ''
Перегляд файлу

         Австралія найсухіший материк

Мета: ознайомити учнів з особливостями природи Австралії,розвивати просторову уяву,вчити складати розповіді про природу материків, розвивати спостережливість, виховувати пізнавальний інтерес.

                         Хід уроку

I.Орг частина

Починаємо урок з посмішки( діти беруться за руки).

Я всміхнуся сонечку:

Здрастуй золоте !

Я всміхнуся квіточці-

Хай вона росте!

Я всміхнуся дощику

Лийся мов з відра !

Друзям усміхнуся,

Зичу їм добра!

II.Хвилинка спостережень.

Яка пора року зараз триває?

Який місяць? Число?

Яке небо? Температура повітря?

За народним календарем 7 лютого вшановується пам'ять святителя Григорія Богослова.у народі казали що настав Григорїв день або прийшов Григорій зимовказівник. Саме за погодою 7  лютого передбачали погоду в наступному році.

III.Перевірка домашнього завдання.

-Про який материк ви читали вдома?

-Готуючи домашнє завдання ви створювали інтелект карту.(відповіді дітей).

IV.Повідомлення теми і мети уроку.

Сьогодні ми будемо знайомитись із особливостями природи нового материка, а якого ви дізнаєтесь, розгадавши ребус.

Показ материка на карті вчителем.

-Якими океанами омивається материк?

-У якій півкулі він розташований?

Перегляд презентації.

V.Фізкультхвилинка.

Зараз ми продовжуємо роботу в групах,використовуючи 6 капелюхів мислення.У кожної групи є запитання. Ознайомтесь із ним. Зараз слово дамо ’’ білим капелюхам’’. Ви приготували цікаву інформацію про материк.(діти зачитують).

VI.Робота з підручником.

Опрацювання статті підручника.

Слово надається ‘’чорним капелюхам’’.(поганий клімат для умов життя,велика посуха, опади випадають дуже рідко. Пекуче сонце спричиняє утворення пустель, дуже мало річок.)

Слово надається ‘’жовтим капелюхам’’.(материк багатий на корисні копалини. Населення Австралії розводить овець, свиней, птицю, бджіл, коней і верблюдів. У садах збирають ананаси, банани, апельсини, абрикоси, персики, сливи.)

Слово надається « червоним капелюхам».

-Які емоції у вас викликала інформація про материк?

Виступ’зелених капелюхів’’.

-Чи зможете ви змінити щось на материку?

- Якби ви змогли б змінити щось на материку, щоб ви зробили?

( Так, як материк Австралія найсухіший, то ми б хотіли, щоб частіше йшли дощі ).

Діти виходять до дошки, ‘’  зволожують материк ‘’ ( Наклеюють на карті краплинки води ).

Слово надається «синім капелюхам».

-Які висновки ви можете зробити, познайомившись із материком Австралія?

Гра «5 речень».

VII.Робота в друкованому зошиті стор.53

  • Зараз працюємо в парах на стор.53 ( Діти дають відповіді на запитання )

VIII.Підсумок уроку.

Вікторина «Я знаю».

-Найменший материк землі?

-Найсухіший материк землі?

-Води яких океанів омивають Австралію?

-Найбільше озеро?(Ейр).

-Найбільша річка? (Муррей).

-Корінне населення Австралії? (аборигени).

Домашнє завдання.

Ст.85 – 87, створити інтелект карту.

(Додаткове домашнє завдання: відшукати цікаву інформацію про материк Австралія )

docx
Додав(-ла)
Розсоха Тетяна
Додано
9 лютого
Переглядів
433
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку