Тема: Який океан найбільший?
Мета. Ключові компетентності: вміння вчитися – самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії; загальнокультурної - – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися в контексті змісту; соціальної – проектувати стратегії своєї поведінки з урахуванням інтересів та потреб інших, продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі та команді, компететності з ІКТ - вміння добувати, осмислювати, опрацьовувати та використовувати інформацію з різних джерел, користуватися різноманітною довідковою літературою; громадянської – розвивати здатність екологічно мислити, бережливо ставитися до природи.
Предметні компетентності: ознайомити учнів із Тихим океаном,його розміщенням на карті півкуль,продовжити ознайомлення учнів з океанами, розвивати пізнавальні інтереси, уміння робити висновки, узагальнювати, виховувати дбайливе ставлення до природи, до водного середовища, захоплюватися величчю природи.
Тип уроку. Урок засвоєння нових знань.
Обладання: мультимедійна дошка ,глобус, підручник, зошит.
Хід уроку
І.Організаційний момент
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
ІІІ. Перевірка домашнього завдання
Показати на дошці, які є материки та океани
Вправа 1
Вправа 2
Вправа 3
IV. Актуалізація опорних знань.
V. Повідомлення теми і мети уроку
На сьогоднішньому уроці ви дізнаєтеся про характерні ознаки Тихого, або Великого океану.
VІІ. Первинне закріплення вивченого матеріалу
1. Перегляд: відео 1
відео 2
1.Робота з підручником в групах.
Попрацюйте в групах і підготуйте по 2 запитання
1група:опрацювати 1 – 3 абзац
2група: опрацювати4 – 7 абзац
3 група: опрацювати8 – 9 абзац.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
2. Робота в зошиті.
VІ. Релаксаційна пауза (музика хвиль).
VІІ. Закріплення та узагальнення матеріалу.
3. Цікаво знати Відео про сміття в океані
-Як людина може вирішити ці проблеми?
(не засмічувати морські та океанічні простори, вивозити сміття на
сміттєсховища, зберігати рибні багатства від хижацького винищення, Забороняти вилив стічних вод із заводів, щоб не забруднювати воду)
VIII. Підсумок уроку.
Технологія «Мікрофон»
IХ. Домашнє завдання
Працювати над текстом «Який найбільший океан?».
Дізнатися з літератури: