5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Урок природознавства "Який океан найбільший?"

Про матеріал
https://klas.pp.ua/?cat=3 тут відео та інтерактивні вправи до уроку. Ознайомити учнів із Тихим океаном,його розміщенням на карті півкуль,продовжити ознайомлення учнів з океанами, розвивати пізнавальні інтереси, уміння робити висновки, узагальнювати, виховувати дбайливе ставлення до природи, до водного середовища, захоплюватися величчю природи.
Перегляд файлу

Тема: Який океан найбільший?

Мета. Ключові компетентності: вміння вчитися – самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії; загальнокультурної - дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися в контексті змісту; соціальної – проектувати стратегії своєї поведінки з урахуванням інтересів та потреб інших, продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі  та команді, компететності з ІКТ - вміння добувати, осмислювати, опрацьовувати та використовувати інформацію з різних джерел,  користуватися різноманітною довідковою літературою; громадянської – розвивати здатність екологічно мислити, бережливо ставитися до природи.

Предметні компетентності: ознайомити учнів із Тихим океаном,його розміщенням на карті півкуль,продовжити ознайомлення учнів з океанами, розвивати пізнавальні інтереси, уміння робити висновки, узагальнювати, виховувати  дбайливе ставлення до природи,  до водного середовища, захоплюватися величчю природи.

Тип уроку. Урок засвоєння нових знань.

Обладання: мультимедійна дошка ,глобус, підручник, зошит.

Хід уроку

І.Організаційний момент

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

  • Який сьогодні день? 
  • Яке число і місяць? 
  • Яка тривалість дня і ночі? 
  • Яким стало небо? Чи змінився його колір7 
  • Який дме вітер? 
  • Чи випадали опади протягом тижня? 
  • Які зміни відбулись в житті рослини? Чому? 
  • Що змінилося у поведінці птахів? Тварин? 
  • Яку корисну справу ви зробили для природи минулого тижня?

ІІІ. Перевірка домашнього завдання

  • -Який розділ ми зараз вивчаємо?
  • -Яка була тема минулого уроку?
  • -Скільки материків є на Землі?
  • -Який найменший материк? 
  • -Скільки океанів на Землі?

Показати на дошці, які є материки та океани

 Вправа 1

Вправа 2

Вправа 3

IV. Актуалізація опорних знань.

  • Який колір переважає на глобусі?(Блакитний)
  • Що ним позначають?(Ним позначають водний простір)

 

V. Повідомлення теми і мети уроку

На сьогоднішньому уроці ви дізнаєтеся про характерні ознаки Тихого, або Великого океану.

VІІ. Первинне закріплення вивченого матеріалу 

1. Перегляд:     відео 1

                        відео 2

1.Робота з підручником в групах.

  • Робота з словником
  •  Робота в групах:

 Попрацюйте в групах і підготуйте по 2 запитання

1група:опрацювати 1 – 3 абзац

2група: опрацювати4 – 7 абзац

3 група: опрацювати8 – 9 абзац.

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

2. Робота в зошиті.

VІ. Релаксаційна пауза  (музика  хвиль).

VІІ. Закріплення та узагальнення матеріалу.

3. Цікаво знати Відео про сміття в океані

-Як людина може вирішити ці проблеми?

(не засмічувати морські та океанічні простори, вивозити сміття на 
сміттєсховища, зберігати рибні багатства від хижацького винищення, Забороняти вилив стічних вод із заводів, щоб не забруднювати воду)

VIII. Підсумок уроку.

Технологія «Мікрофон»

  • Що нового ви дізналися на уроці?
  • Що вам найбільше запам’яталося?

IХ. Домашнє завдання

Працювати над текстом «Який найбільший океан?».

 Дізнатися з літератури:

  • «Чому вода в океанах солона»
  • «Корали істоти чи рослини»
docx
Додано
11 лютого
Переглядів
115
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку