Урок Природознавство 5 кл." Обладнання для вивчення природи."

Про матеріал
Конспект уроку з природознавства для 5 класу. Тема. Обладнання для вивчення природи.
Перегляд файлу

Природознавство 5 кл. урок 4

Тема. Обладнання для вивчення природи.

 Дослідницький практикум. «Складання переліку побутових приладів та здійснення вимірювань за допомогою одного з них».

 

Мета: 

навчальна: навчити учнів працювати з простим обладнанням, дати поняття про прилади, що використовують у дослідженні явищ та об’єктів природи;

 розвивальна: розвивати спостережливість та дослідницькі навички, вміння публічного виступу, показати значущість процесу вивчення природи людиною в її житті та діяльності, цінність знань та правил поведінки в природі; 

виховна: виховувати акуратність, послідовність у діях, організованість, толерантність.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

 

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ  ЗНАНЬ І УМІНЬ УЧНІВ.

 Бесіда за питаннями.

  • Про які методи вивчення природи ви довідались на уроці?
  • З допомогою якого методу пізнання тіл і явищ природи відбувається у звичних для них умовах існування за допомогою органів чуття? (спостереження)
  • Коли тіла і явища вивчають у спеціально створених умовах? (під час експерименту)
  • Назвіть еталон вимірювання маси, довжини.
  • Хто такі вчені-натуралісти?
  • З якими вченими-натуралістами ви познайомились?

 

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ.

Випереджальні питання до учнів.

1 Якщо ви захочете дізнатись свій зріст, що потрібно буде зробити?

2 Вам потрібно знати свою вагу, яким чином ви можете дізнатись?

Слово вчителя

Зріст ви міряли лінійкою, вагу терезами – та не лише характеристики свого тіла можна отримати з допомогою цих приладів. Тож сьогодні ми ознайомимося ближче із обладнанням для вивчення природи. Будемо вчитись користуватись ним.

ІV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Вивчення матеріалу за планом §3 підручника:

1. Під час проведення спостережень, вимірювань і експериментів використовують різноманітне обладнання прилади і пристрої.

2. Збільшувальні прилади (лупа бінокль, мікроскоп, телескоп) – мал.3 в підручнику.

3. Вимірювальні прилади (терези, годинник, секундомір, термометр, лінійка та ін.) мал.5-8.

4. Лабораторне обладнання і робота з ним. Мал.9 в підручнику.

V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

 Бесіда за питаннями.

1 З яким обладнанням для вивчення природи ви ознайомились?

2 Яким приладом користуються астрономи, щоб краще побачити зорі?

3 Яке обладнання використовують вчені, щоб вивчати дрібні організми?

4 Які прилади використовують для визначення лінійних розмірів?

5 Яке обладнання використовують для проведення дослідів з фізики, хімії, біології (лабораторне).

6 З допомогою якого приладу вимірюють масу, температуру?

VІ. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБОТИ УЧНІВ НА УРОЦІ.

VІІ. ДОМАШНЯ РОБОТА

  1. Прочитати §3 підручника.
  2. Опрацювати ст.7- 8 в зошиті.
  3. Виконати дослідницький практикум с.9 в зошиті.

1

 

doc
Додано
12 березня 2019
Переглядів
1260
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку