Урок. Приватна та публічна інформація.

Про матеріал

Урок №2 - це сценарій уроку з теми "Приватна та публічна інформація. Захимт особистої приватної інформації. Безпека використання інформації ". Розробкою уроку можуть скористатися всі бажаючі учителі, які викладають інформатику в початковій школі.

Перегляд файлу

Урок № 3.

Тема. Приватна та публічна інформація. Захист особистої приватної інформації. Безпека використання інформації.

Мета. Допомогти учням з’ясувати  що означають терміни «приватна та публічна інформація», навчитися розрізняти приватну та публічну інформацію, а також захищати приватну інформацію і правильно нею користуватися.

Розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення, спостережливість, вміння аналізувати і робити висновки, інформаційну компетентність учнів та комунікативні навички, здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.

Сприяти вихованню бажання дотримуватись правил безпечної поведінки в комп’ютерному класі, бережливого ставлення до комп’ютерних пристроїв, почуття відповідальності за надану інформацію.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація, відеофільм «Безпека в мережі»

Програмне забезпечення: Інформатика 1 рік навчання, 2 сходинка, завдання: «Вікна», «Яблука», «Розмальовка», 3 сходинка: «Літери», «Приклади».

Хід уроку

І. Організація класу (1 хв.)

Дзвоник весело співає,

Учнів всіх у клас скликає,

Що ж цікаве нас чекає?

Може хтось із вас вже знає?

ІІ. Актуалізація опорних знань (5хв.)

  1. Повторення правил безпечної поведінки у комп’ютерному класі. (Перегляд презентації «Правила безпечної поведінки у комп’ютерному класі)
  2. Хвилинка-розминка. (Завдання розміщено на особистому «Інформатика в початковій школі»  за адресою annusyaboiko.blogspot.com).
  • Виконання інтерактивних вправ «Інформація та повідомлення», «Людина та повідомлення».

 

  1. Створення «Проблемної ситуації».
  • Знайдіть відомі вам слова і поясніть їх значення.
  • Які слова вам не зрозумілі і невідомі? (приватна і публічна інформація)

 

ІІІ. Повідомлення теми уроку. Постановка мети. (1хв.)

Сьогодні на уроці ми з’ясуємо, що означає  приватна та публічна інформація. Поговоримо, чому і як потрібно захищати особисту приватну інформацію. Як безпечно використовувати інформацію.

ІV. «Відкриття» нових знань. (15 хв.)

  1. Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

З давніх-давен людина спостерігала за навколишнім світом. Вона осмислювала побачене і намагалася зберегти та передати отриману інформацію. До нас ця інформація дійшла за допомогою: наскальних малюнків, папірусів, книг, музики, живопису.

З інформацією можна виконувати дії. Її можна отримати, зберегти, опрацювати, передати. Таким чином відбуваються інформаційні процеси. Зверніть увагу, що передавання інформації здійснюється за допомогою повідомлень від джерела до приймача.

Приватна інформація - може точно вказати на людину: адреса, дані паспорта, номер телефону, місце роботи батьків, електронна скринька.

Особиста інформація - може бути притаманною багатьом людям: вік, улюблена їжа, хобі (захоплення), школа, в якій ти навчаєшся, ім’я, прізвище.

  1. Перегляд відео «Безпека використання інформації» (youtu.be/GiaIoAkupPw)

Приватну інформацію треба використовувати правильно. Не варто її вказувати на своїй сторінці в соціальній мережі, а саме: домашню адресу, номер телефону, місце роботи батьків. Надавайте в Інтернеті мінімальну інформацію про себе, бо ви ніколи не знаєте справжніх намірів інших людей.


V.  Закріплення вивченого. (5 хв.)

1. Розгадайте ребус  (приватна)

 

 

 

 Прочитай повідомлення, скориставшись підказкою.

Козацькому роду нема переводу.

VІ. Фізкультхвилинка (1хв.)

Раз, два — усі пірнають,

Три, чотири — виринають,

П’ять, шість — на воді кріпнуть крильця молоді.

Сім, вісім — що є сили всі до берега поплили.

Дев’ять, десять — розгорнулись, обсушились, потягнулись.

VІІ. Рефлексія діяльності (2хв.)

Сьогодні на уроці я дізнався (дізналася)….

Я запам’ятав (запам’ятала) …

Мені дуже сподобалось …

Мене вразило …

Я ніколи не буду …

VІІІ. Робота за комп’ютером. (10 хв.)

  1. Робота з навально-розвивальною програмою «Інформатика 1-й рік навчання», 2-3 сходинки, ігри: «Вікна», «Яблука», «Пташенята», «Розмальовка», «Літери», «Приклади».

(Ці ігри допоможуть молодшим школярам розвивати навики роботи з комп’ютерною мишею).

 

  1. Релаксація. (на 7 -8хвилині роботи за комп’ютером, діям слід запропонувати провести релаксацію для очей).

Наші очі відпочивають:

  • обертаємо очами по колу;
  • рухаємо вгору-вниз.
  • рухаємо вліво-вправо.
  • заплющити та розплющити очі.

 

docx
Додано
26 серпня 2018
Переглядів
11194
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку