Урок "Прийди, Весно, з радістю"

Про матеріал
Заняття для дітей 2 класу по психології з елементами артерапевтичних технік.
Перегляд файлу

Прийди,

Весно, з радістю

( з використанням елементів арттерапевтичних технік)

( для 2 класів)

Розробила

Практичний психолог

Яворівської початкової школи

Роган Ольга Василівна

Мета: Вчити дітей розуміти свої почуття. Розвивати уяву, пам'ять, мислення, уважність. Виховувати любов до гарно, прекрасного,

Дзвоник нам сигнал вже дав, Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо, Працювати починаймо.

-         Давайте, сьогодні привітаємось, але не словами, а дотиком. Доторкнімось один до одного, усміхнімось один одному і тоді ми будемо цілий урок мати чудовий настрій. Я вам покажу як це робити.

-         Діти, ви любите, коли до вас приходять гості? От до нас у школу теж має завітати одна гостя, але ніхто ще не знає хто вона, можливо, ви коли почуєте, те що я вам прочитаю, здогадаєтесь хто це.

Читання уривку оповідання: ( грає спокійна музика весна)

Іде вона та йде. Ось уже і небо голубе та чисте, і вода голуба просвітчаста. Сонечко блищить і горить, гаї розвиваються, садки зацвітають…зашепотіли збуджені листочки, оповідаючи сни свої, заметушилась у травиці комашня, гуде бджола, мигтять білі метелики понад молоденькою травичкою, розітнулось в гущавині голосне щебетання й полинуло високо - туди, де небо міниться, де небо грає всякими барвами… Іде вона іде, ступає по землі, крок за кроком все перемінює, дарує тепло і ласку, обдаровує землю пахощами трав і квітів.

-         Діти, що відбулося? Яка гостя до нас хоче завітати, яка пора року наступає?( весна). ( на жовтому круглому фоні вивішується слово весна)

Коли весна ішла до нас, то розгубила свої весняні чари по дорозі? Подивіться як за вікном холодно, сумно, усюди лежить сніг. Потрібно нам сьогодні допомогти весні якнайскоріше вступити у свої володіння. Тож будемо на уроці гарно працювати, один одному не заважати, навчимось розуміти свої почуття; розвиватимемо уяву, мислення, уважність; і отримувати задоволення.

-         А зараз, закрийте свої оченята і уявіть, що ви зайшли у ліс. У цьому лісі уже побувала весна і все пробудилося зі сну: літають метелики, стрибають зайченята, збудився ведмідь, і виліз зі своєї барлоги, щоби погрітися на сонечку,вийшли на прогулянку їжачки, скачуть по деревах з гілочки на гілочку білочки. А на землі у травиці зявилися перші квіти, дзюркотять струмочки. Чуєте, хтось пісню співає . Хто ж співає і в гості весну закликає? ( звуки пташиного співу).

Відкривайте свої очка і скажіть:

-         Чию ви пісню почули в лісі?

-         Чи було вам приємно слухати пташиний спів?

-         Які почуття у вас виникали? Що ви відчували? Чи було вам спокійно, мило радісно, легко, чи хотіли радіти, посміхатися?

Ви слухали спів пташок, у вас виникали в цей час певні відчуття, тому спробуйте їх намалювати в кольорах на своїх аркушах паперу. (діти малюють)

Погляньте на свої малюнки і скажіть, які кольори ви використали, яка у вас вийшла, на вашу думку, картинка: радісна чи сумна, чому? Дайте назву своєму малюнку. Молодці. З ваших картинок ми створимо книжечку весняних кольорів.

-         Ви знаєте, що найбільша радість для травички, квіток тоді, коли на землю паде теплий, весняний дощик. Ось, чуєте, як він своїми крапельками несе життя природі. ( лунає мелодія дощу). А тепер намагатимемось з вами відтворити такий дощ своїми ручками, ніжками. Будьте уважні і слідкуйте за моїми словами вказівками.

Вправа на зняття напруження «Австралійський дощ»

Учасники стають у коло. Чи знаєте ви, що таке австралійський дощ? Ні? Тоді давайте разом послухаємо, який він. Зараз по колу ланцюжком ви будете передавати мої рухи. Як тільки повернуться до мене, я передам наступні.

Стежте уважно!

     В Австралії піднявся вітер. (Ведучий тре долоні)Починає крапати дощ. (Клацання пальцями).

     Дощ посилюється. (Почергове плескання долонями по грудях).

     Починається справжня злива. (Плескання по стегнах).

     А ось і град, справжня буря. (Тупіт ногами).

     Але, що це? Буря стихає. (Плескання по стегнах).

     Дощ стихає. (Плескання долонями по грудях).

     Рідкі краплі падають на землю. ( Клацання пальцями).

     Тихий шелест вітру. (Потирання долонь).

     Сонце! (Руки догори).

Стук у двері. За дверима конверт.

- Діти, весна вже недалеко, і з нетерпінням чекає, коли ми її запросимо до себе у гості. Але для цього нам потрібно впоратися ще із завданнями, котрі лежать у конверті:

1.   Четвертий зайвий:( знайди зайве слово)

Підсніжник

Ластівка

Вода

Діброва

Бджола

Конвалія

Шпак

Сонце

Гай

Метелик

Тюльпан

Лелека

Вітер

Сад

Сонечко

Липа

Комар

Трава

Поле

Дятел

2.   Склади прислівя ( з розрізаних слів виклади прислівя)

     У весняну погоду і смутний веселим буває.

     Весна гарна квітами, а людина вчинками.

     Весною все ожива, танцює і співа.

     Весна прийшла, тепло принесла.

3.   Склади слово :

ка річ, чок мо - стру, те- ві- рець, не - чко-со, вес ка - нян, шеч пта - ка, но- ві- чок.

4.   Відшукай слова у таблиці, відкриваючи по одному промінчику сонечка:

Радість,      щастя,         сміх веселість ніжність,     краса,          любов,            лагідність, чарівність.

Ви виконали усі завдання правильно. І ось, нарешті, весна відшукала усі свої чари. Тепер вона в скорому часі завітає до нас у гості: принесе радість, щастя, сміх, веселість, ніжність, красу, любов, лагідність, чарівність.

5.   На завершення нашого уроку пропоную вам скласти квітку весни, на пелюстках котрої написані різні емоції. Кожен підійде і вибере саме ту пелюсточку, котра розкриває ту емоцію, яку він сьогодні отримав на уроці.

Усі пелюсточки прикріплюємо до нашої серцевинки квітки весни. І з нетерпінням чекаємо на ВЕСНУ!!!

pdf
Додав(-ла)
Роган Ольга
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Додано
14 березня 2023
Переглядів
251
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку