Тема. Про дзьоби і лапи. Розповідаємо про тварин
Мета: розширити і уточнити знання учнів про різноманітність тварин, середовище їхнього існування; про тварин, які живуть поряд з людиною; розкрити цінність тварин для людини; розвивати логічне мислення, увагу, самостійність, спостережливість, вміння працювати в групах, вміння спостерігати за тваринами, порівнювати тварин, групувати їх; виховувати шанобливе ставлення до тварин; продовжувати формувати основні життєві компетентності.
Обладнання: предметні малюнки, сигнальні картки настрою, м/м проектор, м/м презентація про тварин картки із завданнями, малюнки тварин.
Хід уроку
І. Організаційна частина
Ранкове коло
Любі діти, у наш клас
Завітали люди щирі.
Привітайте в добрий час
Гостей посмішкою й миром.
Доброго ранку! Доброго дня!
Ми вам бажаєм здоров'я й добра!
Новини
Події цього дня? (в родині, класі, школі, країні)
Гра «Впізнай тваринку»
- Подумайте, про яких тварин так говорять.
Сірий, косий, вухатий, боягузливий – це … (зайчик).
Руденька, прудка, оченята як намистини – це … (білочка).
Маленька, сіренька, хвостик як шило – це … (мишка).
Високий, прудкий, має гарну гриву – це … (кінь).
2. Як ви гадаєте, яка тема дня?
3. Бесіда вчителя про тварин.
ІІІ. Повторення вивченого матеріалу
IV. Повідомлення теми та мети уроку
Отже, як ви вже здогадались, ми сьогодні будемо говорити про тварин, розглянемо різні дзьоби птахів, що розкажуть нам що птах їсть і де він живе. Навчимося порівнювати тварин. Сьогодні ви дізнаєтесь багато нового та цікавого.
V. Вивчення нового матеріалу
Робота за підручником. (ст.32-34)
Презентація («Про дзьоби і лапи»)
Робота в групах
Завдання - з'єднати стрілочками птахів та інструменти на які схожі їхні дзьоби
Птахи |
Інструменти |
|
|
Фронтальна перевірка
VI. Фізкультхвилинка.
Сонячні промінчики просять вас знову відпочити. Прошу встати.
Якщо ви не руйнуєте гнізда пташок – підніміть руки вгору.
Якщо ви не ламаєте гілок – опустіть руки вниз.
Якщо ви не руйнуєте мурашники – почухайте носа.
Якщо ви не ловите метеликів – погладьте себе по голівці.
Якщо ви не забираєте пташенят з гнізд - підстрибніть тричі.
Якщо ви не відловлюєте лісових тварин – сплесніть у долоні.
Якщо ви хочете дружити з природою – сядьте тихенько за парти.
Порівняння тварин(ст.34)
-Що спільного у дикого кабана та вовка?
- Що відрізняє кабана від вовка?
VII. Закріплення вивченого матеріалу.
Робота в парах.
Гра «Порівняй тварин» (На партах малюнки із зображенням пар тварин. Учні повинні знайти спільні і відмінні ознаки.)
VIII .Підсумок уроку.
У природі всі тварини потрібні. Кожна займає своє місце і має певне значення в природі. Щоб зберегти світ, у якому ми живемо,потрібно зберегти різноманітність тваринного світу.
Прошу вас тільки не забувати:
Кожна тваринка варта любові.
Кожного дня і кожну хвилинку
Оберігайте всяку звіринку.
Рефлексія.
Я дізнався…(які бувають рідкісні тварини,де вони живуть.)
Я хочу дізнатися…(більше про рідкісних тварин.)
Я можу…(захищати тварин,оберігати їх.)
Мені було…(цікаво.)
Молодці! Запам’ятайте, діти, що ми повинні піклуватися про тварин і не можемо бути байдужими до них. Адже любов до природи , до тварин роблять людину добрішою. Будьте до природи уважнішими, вона вам обов’язково віддячить.
1