Урок Продукти харчування. Введення і активізація нових лексичних одиниць теми.

Про матеріал
Даний урок розроблений після проходження курсів МАРХО, спрямований на інтеграцію навчального та морального аспекту по темі "Продукти харчування". Це конспект-основа, який можна корегувати під себе особисто, так як кожен вчитель завжди адаптує матеріал під клас з яким працює.
Перегляд файлу

                 

 

 

Предмет            Англійська мова           клас  3                

Тема: Продукти харчування. Введення і активізація нових лексичних одиниць теми.

Мета для вчителя: вчити учнів вживати лексику по темі “Food”, удосконалювати навички вживання вивченої лексики в мовленні, формування усвідомлення важливості оволодіння ІМ.

Мета для учня: сьогодні ви дізнаєтесь про найпопулярніші продукти харчування в різних країнах світу, а також ви дізнаєтесь рецепт солодких смаколиків, які зможете легко приготувати вдома разом з батьками.

 Вчитель Губата Тетяна Володимирівна  

 

 

                           Розгорнута мета до уроку, спрямована на виховання моральних цінностей

 

 

 

Бог дав людині їжу, доступ до неї вільний для того щоб ми могли жити, щоб наше тіло могло функціонувати. Людина через їжу отримує поживні речовини, вітаміни, елементи для людського організму.

Через гріх, людські гріховні бажання зараз на планеті Земля є частини світу, в яких люди потерпають від голоду і нестачі/відсутності прісної води.

Щоб ми бережно ставились до їжі, яку ми маємо щодня. Щоб ми були вдячні за неї. Також ми маємо турбуватися про навколишнє середовище, дерева, рослини.

-    Бережно ставитись до їжі та води;

-         Залишки їжі віддавати тваринам, що живуть на вулиці;

-         Залишати воду для тварин на вулиці;

-         Підгодовувати пташок;

-         Власні збереження ми теж можемо перечислити на благодійну організацію, яка допомагає людям з харчуванням;

-         Нам самим залишати декілька разів на тиждень в лоточках їжу для безхатченків.

 

Очікувані результати

Повинні знати:

Лексичні  одиниці до теми

Робити:

Утворювати прості розповідні речення та запитання відповідно теми

Моральний  аспект (інтеграція):

Цінувати тим, що Бог щодня піклується про нас даючи можливість нашим батькам працювати та купувати необхідні продукти харчування. А також Бог піклується про Землю як планету, рослини, дерева щоб ті плодоносили для потреби людей.

 


План  уроку

 

І. Організація класу

  1. Мовленнєва зарядка
  2. Фонетична зарядка
  3. Повідомлення теми, мети та завдань уроку (інтеграція – виховання моральних цінностей) .
             Every day we can see a lot of food in the markets. We have a lot of food in our fridges. And our parents work every day that everybody of you have tasty breakfast, lunch, dinner. But there are many places in our Earth where people don’t have enough food, water and they are always hungry and thirsty. So, we must be thankful our God for blessings and try to help people which need in food and water.

 

Today we will talk about popular food in different country, and also you will know how easy make tasty sweets with your parents together.

 

(Ми бачимо щодня в супермаркетах багато різноманітних продуктів. Ми маємо багато їжі в наших холодильниках. Наші батьки працюють щодня щоб кожен з вас мав сніданок, обід та вечерю. Але є багато місць на Землі, де люди мають потребу в їжі та воді, вони завжди відчувають голод і спрагу. Тому ми маємо бути вдячні Богу за благословіння в доступі до їжі і намагатися допомагати людям, які потребують єжі та води. Сьогодні ви дізнаєтесь про найпопулярніші продукти харчування в різних країнах світу, а також ви дізнаєтесь рецепт солодких смаколиків, які зможете легко приготувати вдома разом з батьками.)

 

ІІ. Основна частина

  1. Ознайомлення з новою лексикою

     Butter, jam, garlic, noodles, soup

  1. Введення нової лексики в речення.
    butter – I like to eat bread with butter.
    jam – My mom makes very tasty jam from apples.
    garlic – I don’t like garlic.
    noodles – My father cook noodles very well.
    soup – I like to eat soup after school.
  2. Розвиток аудіювання.
    Слухання тексту про традиційні страви в різних країнах світу.
  3. Опрацювання незнайомої  лексики з тексту. Післятекстовий етап.
  4. Аудіювання в текстовому форматі.
  5. Фізкультхвилинка.
  6. Розвиток усного мовлення. Гра «Colors and food»
    - What “yellow” food can you buy in the market?
    - What “red” fruits do you know?
    - What “green” vegetables grow in the garden?

    Do you know why our food are so different colors and tasty? Because God created it. Can you imagine that we need to eat carrots all our life?) Of course, NO. God care about different food for us. It is really great!
     

III. Закріплення знань, умінь і навичок.

  1. Розвиток комунікативних навичок. Опрацювання рецепту приготування панкейків.
    Now we will write a small recipe how to cook tasty pancakes.
     
  2.  Бесіда з учнями (розвиток комунікативних навичок)
    - What is your favorite food?
    - What do you like more meat or sweet?

    We are happy people, because we can choose food and eat food which we like. But as you remember – there are many people without normal food, many people now live in the street – they are haven’t or lost their houses. How do you think – how we can help them? What we can do for caring about these people? (We can give them some food, water…).
    - How about animals in the street – can we help them also? (Yes, we can give them some food too).

 

III. Підсумок уроку. Домашнє завдання.
Творче домашнє завдання: опрацювати рецепт панкейків, виписати нову лексику, зробити панкейки разом з батьками.

doc
Додано
29 березня
Переглядів
265
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку