Урок " Твоя сім’я " для 2 класу

Про матеріал


Мета уроку: Розширити знання про сім'ю як основний чинник здоров'я. Розглянути особливості стосунків учнів у сім'ї. Розвивати вміння піклуватися про здоров'я - обов'язок усіх членів сім'ї. Виховувати повагу до старших.

Ось перед вами, друзі, хата.

У ній є 4 кімнати.

А ось вам загадка моя:

Як тут розміститься 7 Я ?

Перегляд файлу

Дата ___/____/____ Клас _____5____ 

                                  Твоя  сім’я

Мета уроку: Розширити знання про сімю як основний чинник здоровя. Розглянути особливості стосунків учнів у сім’ї. Розвивати вміння піклуватися про здоровя - обовязок усіх членів сімї. Виховувати повагу до старших.

Обладнання:  зошит. підручник,записи на дошці,малюнок хатки

Тип уроку: засвоєння нових знань.

  •                 1. Організаційний етап
  •                 2. Актуалізація опорних знань

2.1. «Ланцюжок».

Учні по черзі називають правила спілкування.

2.2. «Відверта розмова».

Перевірка індивідуальних домашніх завдань.

2.3. «Театр здоров’я».

Один учень загадує емоцію і показує її усім за допомогою лише рухів, жестів та міміки обличчя. Той, хто першим вгадає, стає на місце «ведучого».

  •                 3. Мотивація навчальної діяльності

3.1. Повідомлення теми уроку та формулювання разом з учнями мети і задач вивчення нового матеріалу.

3.2. Проблемне запитання.

 демонстрація на малюнку хатки, читання вірша

Ось перед вами, друзі, хата.

У ній є 4 кімнати.

А ось вам загадка моя:

Як тут розміститься 7 Я ?

  •                 4. Етап засвоєння нових знань

1. Стосунки, взаємовідносини між людьми. Типи стосунків (пояснення вчителя з елементами бесіди).

2. Робота в групах

1 група: обовязки дитини в сімї

2 група: обовязки мами

3 група: обовязки тата

4 група: обовязки брата чи сестри.

Учні за матеріалом підручника та опорного конспекту готують відповіді на опорні запитання (записані на дошці).

У презентації колективної роботи беруть участь усі члени групи: по черзі дають відповіді на опорні запитання та додаткові запитання вчителя й учнів інших груп.

3. Руханка

  •                 5. Узагальнення та закріплення знань

5.1. Робота з підручником.

Обговорення малюнків і життєвих ситуацій.

5.2. Робота в зошитах

5.3. «Ерудити».

Учні мають одним-двома реченнями пояснити подане їм прислів’я.

5.4. «Театр здоров’я».

Розподіл ролей в родині. Учні самостійно обирають риси характеру свого персонажу. «Актори» готують сценку «Родинна рада з планування вихідного дня».

5.5. «Пізнай себе».

Учні самостійно відповідають на запитання психологічного тесту «сім’я для мене важлива?».

  •                 6. Підбиття підсумків уроку

«Особистий кошик»

Учні самостійно визначають корисні для себе знання цього уроку і беруть їх із собою в майбутнє життя.

  •                 7. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

Індивідуальні завдання.

1. Підготувати розповідь про сім’ю

2. Чи можуть батьки бути друзями для своїх дітей?

 

 

docx
Додано
31 жовтня 2018
Переглядів
552
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку