Мета уроку: Розширити знання про сім'ю як основний чинник здоров'я. Розглянути особливості стосунків учнів у сім'ї. Розвивати вміння піклуватися про здоров'я - обов'язок усіх членів сім'ї. Виховувати повагу до старших.
Ось перед вами, друзі, хата.
У ній є 4 кімнати.
А ось вам загадка моя:
Як тут розміститься 7 Я ?
Дата ___/____/____ Клас _____5____
Твоя сім’я
Мета уроку: Розширити знання про сім’ю як основний чинник здоров’я. Розглянути особливості стосунків учнів у сім’ї. Розвивати вміння піклуватися про здоров’я - обов’язок усіх членів сім’ї. Виховувати повагу до старших.
Обладнання: зошит. підручник,записи на дошці,малюнок хатки
Тип уроку: засвоєння нових знань.
2.1. «Ланцюжок».
Учні по черзі називають правила спілкування.
2.2. «Відверта розмова».
Перевірка індивідуальних домашніх завдань.
2.3. «Театр здоров’я».
Один учень загадує емоцію і показує її усім за допомогою лише рухів, жестів та міміки обличчя. Той, хто першим вгадає, стає на місце «ведучого».
3.1. Повідомлення теми уроку та формулювання разом з учнями мети і задач вивчення нового матеріалу.
3.2. Проблемне запитання.
— демонстрація на малюнку хатки, читання вірша
Ось перед вами, друзі, хата.
У ній є 4 кімнати.
А ось вам загадка моя:
Як тут розміститься 7 Я ?
1. Стосунки, взаємовідносини між людьми. Типи стосунків (пояснення вчителя з елементами бесіди).
2. Робота в групах
1 група: обов’язки дитини в сім’ї
2 група: обов’язки мами
3 група: обов’язки тата
4 група: обов’язки брата чи сестри.
Учні за матеріалом підручника та опорного конспекту готують відповіді на опорні запитання (записані на дошці).
У презентації колективної роботи беруть участь усі члени групи: по черзі дають відповіді на опорні запитання та додаткові запитання вчителя й учнів інших груп.
3. Руханка
5.1. Робота з підручником.
Обговорення малюнків і життєвих ситуацій.
5.2. Робота в зошитах
5.3. «Ерудити».
Учні мають одним-двома реченнями пояснити подане їм прислів’я.
5.4. «Театр здоров’я».
Розподіл ролей в родині. Учні самостійно обирають риси характеру свого персонажу. «Актори» готують сценку «Родинна рада з планування вихідного дня».
5.5. «Пізнай себе».
Учні самостійно відповідають на запитання психологічного тесту «сім’я для мене важлива?».
«Особистий кошик»
Учні самостійно визначають корисні для себе знання цього уроку і беруть їх із собою в майбутнє життя.
Індивідуальні завдання.
1. Підготувати розповідь про сім’ю
2. Чи можуть батьки бути друзями для своїх дітей?