Урок-проект "Тіла обертання навколо нас"

Про матеріал

Представлений матеріал є розробкою уроку з використанням методу проектів.Даний матеріал може бути використаний вчителями математики загальноосвітніх закладів освіти при вивченні геометрії в 11 класі. Відповідає чинній програмі з математики.

Перегляд файлу

Проект

«Тіла обертання навколо нас!»

 

Тема уроку: Розв’язування задач по темі

Площі поверхонь тіл обертання»

Мета уроку:

навчальна: узагальнити знання учнів про тіла обертання та площі повної поверхні; формувати вміння учнів застосовувати формули площі повної поверхні тіл обертання до розв’язування задач;

розвиваюча: розвивати самостійність мислення, інтелектуальні та творчі здібності, чіткість та логіку мислення;

виховна: виховувати активність, наполегливість, працьовитість; розширювати кругозір учнів та їхню просторову уяву; вчити орієнтуватися в нестандартних ситуаціях.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань, умінь і навичок

Вид уроку: захист проектів

Тип проекту:  дослідницький проект

Час виконання: 1  урок

 

Хід уроку:

 

І. Організаційний момент.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

 На протязі всієї теми «Тіла обертання. Площі поверхонь тіл обертання» ми розгляну основні властивості циліндра, конуса, кулі та сфери і формули для обчислення площ їх поверхонь. Знання з даної теми ви можете широко застосувати як в житті, так і в вашій виробничій та професійній діяльності.

 

Епіграф уроку : «Не достатньо мати лише добрий розум,

                                головне – це раціонально застосовувати його».

                                                                                                        Рене Декарт

 

ІV. Формування мети і завдань уроку.

Вступне слово учителя

Сьогодні в нас пройде урок у нестандартній формі – захисті власних проектів. Домашнім завдання вам було поділитися на чотири групи: теоретики, історики, дослідники, практики, і в залежності від обраної категорії групи, виконати завдання. Для виконання завдання були отримані буклети про проект «Тіла обертання навколо нас!».

 

 

IV. Узагальнення та систематизація знань

 Виступ І групи – ТЕОРЕТИКИ

 Завдання: зібрати основні відомості про тіла обертання: циліндр, конус, куля, сфера, складові елементи, та  підготувати презентацію.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Виступ ІІ групи – ІСТОРИКИ

 

 Завдання: з’ясувати історію походження термінів та понять, пов’язаних з тілами обертання та  підготувати презентацію.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           Виступ ІІІ групи – ДОСЛІДНИКИ

 

 Завдання: з’ясувати де зустрічаються тіла обертання в повсякденному житті та  підготувати презентацію..

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виступ ІV групи – ПРАКТИКИ

 Завдання: скласти задачі з прикладним та професійним змістом на застосування тіл обертання.

 

 

 

 

 

 

V. Підсумок уроку  

 

 Отже, на сьогоднішньому уроці ми з вами узагальнили та систематизували знання по темі «Площі повної поверхні тіл обертання». Підсумок уроку проведемо у вигляд бліц-контролю «Інтелектуальна розминка» за індивідуальними картками. Після чого кожен отримує оцінку за роботу над проектом та за бліц-опитування.

 

 

 

VI. Домашнє завдання.

 Підготовка до контрольної роботи  по темі «Площа повної поверхні тіл обертання».

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. bogma alla
    дуже вдалий урок,дякую за ідею!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Геометрія, Розробки уроків
Додано
11 квітня 2018
Переглядів
3656
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку