Урок "Professional sport "

Про матеріал
План-конспект уроку з англійської мови у 6-Б класі з теми: « Professional sport» (Професійні види спорту)» Тип уроку: Урок засвоєння навичок і умінь. Учні повинні: - уміти вирізняти й розуміти вивчені лексичні одиниці з теми «Professional sport», уживати їх у діалогічному та монологічному мовленні; - уміти працювати в парі та команді; - розуміти та використовувати граматичну структуру Present Perfect; - уміти сприймати матеріал на слух.
Перегляд файлу

План уроку:

І. Орієнтація, мотивація діяльності.

1. Створення сприятливої атмосфери.

2. Ведення  в англомовну атмосферу (підготовка до активної навчальної діяльності).

3.    Мотивація.

ІІ. Цілепокладання.

   1. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.

   2. Визначення очікуваних результатів.

   3. Мотивація навчальної діяльності.

ІІІ. Цілереалізація.

   1. Перевірка домашнього завдання, актуалізація й корекція опорних знань, практичного досвіду учнів.

   2. Поглиблення навчального   матеріалу, ознайомлення з правилами, алгоритмами виконання певних дій (ввідні, вступні вправи).

   3. Фізкультхвилинка (релаксація).

 4.  Первинне  застосування  знань (пробні вправи).

   5. Застосування учнями знань і дій у стандартних умовах  з метою засвоєння навичок (тренувальні вправи ).

    6. Творче перенесення знань і навичок у нові чи змінені умови з метою формування умінь (творчі вправи).

ІV. Рефлексивно-оцінюючий.

  1. Підведення підсумків уроку.

     2. Повідомлення  домашнього завдання.

  3. Рефлексія.

  4. Цінування, оцінювання.

Хід уроку

І. Орієнтація, мотивація діяльності.

1. Створення сприятливої атмосфери

Т:- Good morning, dear friends! I’m glad to see you today! How are you today?

If you are OK, clap your hands once.

If you are smart students, clap your hands two times.

If you are going to work well today, clap your hands three times.

If you are ready to start our lesson, then clap your hands and greet each other!

 

( Добрий ранок, друзі! Я рада вас бачити! Як ваші справи?

Якщо все добре – хлопніть у долоні один раз.

Якщо ви розумні учні – два рази!

Якщо ви збираєтеся добре працювати сьогодні - хлопніть у долоні 3 рази.

Якщо ви готові розпочати урок – хлопніть у долоні і привітайте одне одного!)

Т:- Now turn around and greet our guests! (привітайтеся з нашими гостями)

2. Ведення  в англомовну атмосферу (підготовка до активної навчальної діяльності).

 

Т:- Letʼs repeat our tongue twisters.

 (Давайте пригадаємо наші скоромовки)

I scream, you scream, we all scream, for ice cream!

Fuzzy Wuzzy was a bear,

Fuzzy Wuzzy had no hair,

Fuzzy Wuzzy wasn’t very fuzzy, was he?

3. Мотивація

T: - You can see these shapes on the blackboard on the other side they have the text. So who wants to know about what is this text?

(На дошці прикріплений спортивний інвентар, а з іншої сторони ці фігури мають текст. Хто хоче дізнатися що там написано?)

1) Smile a lot (Багато посміхайтесь)

2) Communicate (Спілкуйтесь)

3) Be active (Будьте активні)

4) Enjoy speaking English (Насолоджуйтеся спілкуванням англійською)

5) Be creative (Будьте творчими)

ІІ. Цілепокладання.

   1. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.

T: - Look at the posters and at the proverb, can you guess the theme of our lesson?

(Подивіться на малюнки та прислів’я,чи здогадалися ви яка тема нашого уроку?)

 It's not whether you win or lose that matters, it's how you play the game.

(Неважливо виграєш ти чи програєш – важливо як ти граєш).

T-Ps

T: -  You are right! The topic of our lesson is «Professional sport».

(Правильно! Тема нашого уроку «Професійні види спорту»)

T: - Today we’re going to revise different types of sport, we’re going to learn new grammar structure – Present Perfect. Also today you’ll know about sportsmen in Ukraine.

 (Сьогодні ми пригадаємо різні види спорту, вивчимо нову граматичну структуру – Present Perfect. А також дізнаємося про відомих спортсменів в Україні).

2. Визначення очікуваних результатів.

T: - Why do we have to learn this topic?

 (Навіщо нам вивчати  цю тему?)

T-Ps.

   T: - Today we are going to…(Сьогодні ми будемо) ;

  • develop speaking skills (розвивати навички мовлення);
  • revise topicʼs vocabulary (повторювати  слова);
  • do interesting tasks (виконувати цікаві завдання з теми);
  • learn new grammar structure (вивчати нову граматичну структуру);
  • talk about our sport in Ukraine (говорити про спорт в Україні)

 

3. Мотивація навчальної діяльності.

T: - There is a football field on the blackboard, so today you’ll be divided into 2 teems. Come to me and take the card. Football ball is for «Wolves», basketball ball is for «Bears». Kirill, I’ll ask you to be the referee of this play! Remember we’ll score goals, be active!

In the end of our lesson you will have the bonus game. You need to be very attentive to answer the questions of the bonus game.

(На дошці ви бачите футбольне поле – сьогодні на ньому будуть грати 2 команди. Підійдіть до мене і візьміть картку. У кого буде зображення футбольного м’яча, той вступає до команди «Вовки», а хто отримає картку з баскетбольним м’ячем, той у команді «Ведмеді». Ми будемо забивати голи, яка команда заб’є більше – та перемогла. Мені потрібен помічник – Кирило, я прошу тебе бути суддею сьогоднішньої гри. Але це ще не все! Ви повинні уважно слухати та старанно працювати протягом уроку, щоб наприкінці зуміти відповісти на питання нашої бонусної гри).

ІІІ. Цілереалізація.

  1. Перевірка домашнього завдання, актуалізація й корекція опорних знань, практичного досвіду учнів.

T: - Your home task for today was to prepare some riddles.

Listen each other, guess, be active and don’t forget about points!

(Вашим домашнім завданням було підготувати загадки на тему спорт. Слухайте одне одного та відгадуйте, яка команда дасть більше правильних відповідей, та й перемогла в цій грі).

T-Ps

T: - Good job!

T: - Open your Students books on page 98, Ex. 2(b): - you are going to listen to four people talking about sport. Listen and tick.

(Молодці, відкрийте свої  підручники на сторінці 98, вправа 1. Зараз ми прослухаємо аудіо про види спорту. Вам потрібно відмітити правильне стверджування).

 T-Ps

T: - Let’s check your answers, switch books with your neighbors.

(Поміняйтеся зошитами і перевірте свого сусіда).

T-Ps

T: - Well done!

2. Поглиблення навчального матеріалу, ознайомлення з правилами, алгоритмами виконання певних дій (ввідні, вступні вправи).

T: - Look at the smart board, today we’re going to learn Present Perfect. (Подивіться уважно на смарт дошку, сьогодні ми вивчимо нову граматичну структуру – Present Perfect.)

T: - Open your Workbooks p.54, Ex.5. Let’s do some tasks.

(Відкрийте свої підручники на сторінці 54, зараз ми зробимо декілька вправ)

T: - Good job! We are going to play a game «Find a Pair». You’ll get some cards  with  Present Perfect sentences.

 (Молодці, а зараз ми пограємо в гру «Знайди пару». Кожний отримає по картці і вам потрібно, знайти початок речення і кінець.)

T-Ps

  1. Фізкультхвилинка (релаксація).

T: - Are you tired? Letʼs relax. (Ви втомились? Давайте відпочинемо).

 

  1. Первинне  застосування  знань (пробні вправи).

T: - I think it’s time to check your knowledge! Let’s use the smart board. You need to fill the sentences using Present Perfect.

(Я думаю, що ви вже зрозуміли  граматичну структуру Present Perfect, зараз ми знову скористуємося смарт дошкою. Вам потрібно вставити пропущені слова, використовуючи Present Perfect).

T-Ps

  1. Застосування учнями знань і дій у стандартних умовах  з метою засвоєння навичок (тренувальні вправи).

T: -Look at the screen, be very attentive. We will get to know about famous Ukrainian sportsmen. This information will help you with bonus game. Write about them into your cards.

 (Подивіться на екран, будьте дуже уважні. Зараз ми дізнаємося про відомих українських спортсменів. Звертаю вашу увагу, що саме ці знання знадобляться для бонусної гри!Запишіть найголовніше у свої картки).

T-Ps

6. Творче перенесення знань і навичок у нові чи змінені умови з метою формування умінь (творчі вправи).

T: - Good job! You’ve already known about different kinds of sport, about famous Ukrainian sportsmen and new grammar structure. So let’s play our bonus game!

( Молодці! Ви вже дізналися про різні види спорту, про відомих українських спортсменів, вивчили нову граматичну структуру, тож настав час для обіцяної бонусної гри.)

T-Ps

ІV. Рефлексивно-оцінюючий.

  1. Підведення підсумків уроку.

T: - You’ve done such a great work today! Look at the football field! Let’s count your points!

(Ви дуже добре сьогодні попрацювали, давайте подивимося на футбольне поле і порахуємо бали.)

T-Ps

T: - Today we:

(Сьогодні ми):

 developped speaking skills (розвивали навички мовлення);

 revised topicʼs vocabulary (повторювали слова);

 did interesting tasks (виконували цікаві завдання з теми);

 learnt new grammar structure (вивчали нову граматичну структуру);

 Talked about our sport in Ukraine (говорили про спорт в Україні)

 

  1. Повідомлення  домашнього завдання.

Your hometask is Work book p. 55, Ex. 5.

Make a video or a presentation about sport in your life is for the high level.

(Підручник с.55, вправа 5. Для того щоб отримати високий бал вам потрібно

підготувати  відео або презентацію «Спорт у моєму житті». Приклад ви можете побачити на екрані).

(Диференційовані завдання)

  1. Рефлексія.

- Have you enjoyed your work? (Чи задоволені ви своєю роботою?)

- What tasks did you like the best? (Які завдання вам сподобались найбільше?)

  4. Цінування, оцінювання.

T: - You were great today. Your marks are…

(Сьогодні ви добре працювали і отримуєте такі оцінки…)

 

T: - I hope our lesson will be useful for you. Go in for sport and don’t forget -  it's not whether you win or lose that matters, it's how you play the game.  The lesson is over. Good - bye!

 (Дякую за урок. Сподіваюсь, що він буде корисним для вас. Займайтеся спортом і не забувайте – неважливо виграєш ти чи програєш – важливо як ти граєш. Урок закінчено. До побачення!).

docx
Додано
13 січня 2021
Переглядів
401
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку