Урок програма- телепередач за темою " Дієслово"

Про матеріал
Тема: Узагальнення і систематизація знань за темою « Дієслово» Мета: Навчальна – формувати предметні компетентності: - Комунікативно-мовленнєву: вміння розуміти зміст сприйнятого на слух або прочитаного тексту. - Мовну: вміння знаходити у тексті дієслова, визначати їхні граматичні категорії. - Орфограафічну :вміння правильно писати слова, ставити у реченнях розділові знаки. - Функціональну: вміння спілкуватися. Розвивальна: розвивати ключові компетенції: - Спілкування державною мовою. - Вміння вчитися впродовж життя. - Соціальні та громадянські: співпрацювати з іншими на спілььний результат, досягати розумних компромісів. Виховна : Виховувати усвідомлення багатств виражальних засобів рідної мови; гуманні якості людини: доброту, толерантність, турботу про ближнього; повагу до народних обрядів,символів і оберегів; почуття відповідальності за колективний результат праці. Міжпредметні зв’язки: література,історія. Перебіг уроку І. Організаційний момент. Запис числа, теми уроку. ІІ. Повідомлення про критерії оцінювання роботи учнів на уроці. Епіграф уроку В рідній мові своїй Мусиш вивчити кожне слівце, Доглядати його Як старий садівник деревце. Слово вчителя - Чи ви задумувалися , відкіль оті У нашій мові злитки золоті? Як намистинки, диво калинове – Частини мови. Діти, яу частину мови ми вивчили? Сьогодні ми проведемо урок – програму телепередач за темою « Дієслово». На дошці записана програма телепередач. 9.55-10.00. Факти. 10.00-10.15. Подробиці. 10.15-10.22.Ключовий момент. 10.22-10.23.Діти спорту. 10.23- 10.28. Служба розшуку 10.28-10.33. Сміхопанорама. 10.33-10.37.Контрольний пакет. 10.37-10.39. Рейтингова панорама. 10.39-10.40. Домашня школа. Дошка Згрупуйте слова з дієвідмінами: І дієвідміна і ІІ дієвідміна. Дихати, цікавитися, уникати, шикуватися, економити, іти, садити, летіти, красти, різати, обходити, акати, слухати, атакувати, валити, обносити. (дихають, уникають, шикуються, ідуть, крадуть, ріжуть, акають,слухають, атакують – цікавляться, економлять, садять, летять,обходять, валять, обносять) З перших літер слів прочитайте вислів. ( Душі краса – це слово). Картки І група. не/покоїтися, не/здужати, не\дочувати, не\навидіти, не\хаяти, не\любити, не\досипати. ІІ група ІІІ група Прийшов, збігла, пошила, зробив, зачеплюся, простояла, захворіла. ІV група Повірили, перемогли, літають, забули, йде, напишуть, доглядали. Vгрупа Знайду, ідеш, говорю, танцюєте, читати, біжать. VІ група Переказала, вивчу, запам’ятаю, вивчу,цікавлюся,домовилися, розповідатиму. Фізкультхвилинка Вам не хочеться сидіти? Треба трішки відпочити. Руки вгору, руки вниз- До сусіда посміхнись. В боки руки підніміть, А тепер їх опустіть. Стрибніть, любі, кілька раз. До роботи братись час! Підсумковий урок за темою " Дієслово"
Перегляд файлу

Тема: Узагальнення і систематизація знань за темою « Дієслово»

Мета:

Навчальна – формувати предметні компетентності:

  • Комунікативно-мовленнєву: вміння розуміти зміст сприйнятого на слух або прочитаного тексту.
  • Мовну: вміння знаходити у тексті дієслова, визначати їхні граматичні категорії.
  • Орфограафічну :вміння правильно писати слова, ставити у реченнях  розділові знаки.
  • Функціональну: вміння спілкуватися.

Розвивальна:

розвивати ключові компетенції:

  • Спілкування державною мовою.
  • Вміння вчитися впродовж життя.
  • Соціальні та громадянські: співпрацювати з іншими на спілььний результат, досягати розумних компромісів.

Виховна  :

Виховувати усвідомлення багатств виражальних засобів рідної мови;

гуманні якості людини: доброту, толерантність, турботу про ближнього;

повагу до народних обрядів,символів і оберегів;

почуття відповідальності за колективний результат праці.

Міжпредметні зв’язки: література,історія.

 

 

Перебіг уроку

І. Організаційний момент.

Запис числа, теми уроку.

ІІ. Повідомлення про критерії оцінювання роботи учнів на уроці.

Епіграф уроку

В рідній мові своїй

Мусиш вивчити кожне слівце,

Доглядати його

Як старий садівник деревце.

Слово вчителя

  • Чи ви задумувалися , відкіль оті

У нашій мові злитки золоті?

Як намистинки, диво калинове –

Частини мови.

 

Діти, яу частину мови ми вивчили?

Сьогодні ми проведемо урок – програму телепередач за темою

« Дієслово».

 

На дошці записана програма телепередач.

9.55-10.00. Факти.

10.00-10.15. Подробиці.

10.15-10.22.Ключовий момент.

10.22-10.23.Діти спорту.

10.23- 10.28. Служба розшуку

10.28-10.33. Сміхопанорама.

10.33-10.37.Контрольний пакет.

10.37-10.39. Рейтингова панорама.

10.39-10.40. Домашня школа.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дошка

Згрупуйте слова з дієвідмінами: І дієвідміна і ІІ дієвідміна.

Дихати, цікавитися, уникати, шикуватися, економити, іти, садити, летіти, красти, різати, обходити, акати, слухати, атакувати, валити, обносити.

(дихають, уникають, шикуються, ідуть, крадуть, ріжуть, акають,слухають, атакують – цікавляться, економлять, садять, летять,обходять, валять, обносять)

З перших літер слів прочитайте вислів.

( Душі краса – це слово).

 

Картки

І група.

не/покоїтися, не/здужати, не\дочувати, не\навидіти, не\хаяти, не\любити, не\досипати.

 

ІІ група

 

ІІІ група

Прийшов, збігла, пошила, зробив, зачеплюся, простояла, захворіла.

 

ІV група

Повірили, перемогли, літають, забули, йде, напишуть, доглядали.

 

Vгрупа

Знайду, ідеш, говорю, танцюєте, читати, біжать.

 

VІ група

Переказала, вивчу, запам’ятаю, вивчу,цікавлюся,домовилися, розповідатиму.

 

Фізкультхвилинка

Вам не хочеться сидіти?

Треба трішки відпочити.

Руки вгору, руки вниз-

До сусіда посміхнись.

В боки руки підніміть,

А тепер їх опустіть.

Стрибніть, любі, кілька раз.

До роботи братись час!

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 березня 2022
Переглядів
207
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку