Урок “ Прості енергетичні рішення проти змін клімату ” Економити - значить ПЛАТИТИ САМОМУ СОБІ

Про матеріал

Запропонована робота проведена методами організації здійснення навчально-пізнавальної діяльності на основі практичних, проблемно-пошукових досліджень матеріалів з будуванням графіків, діаграм, які забезпечують вивчення та аналіз життєвих ситуацій. Завданням роботи є: показати як за допомогою простих енергозберігаючих заходів досягти зменшення витрат електроенергії і тепла, що дає змогу заощадити матеріальні витрати кожної сім´ї, що відповідає головній темі: «Економити - значить ПЛАТИТИ САМОМУ СОБІ»

Зміст архіву
Перегляд файлу

ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ БУДІВНИЦТВА

Національний тур Міжнародного конкурсу з енергоефективності “Енергія і середовище” під гаслом

«Збережемо енергію – збережемо планету»

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\1265920744_ekonomiya.jpg                   

Урок “ Прості енергетичні рішення проти змін клімату ”

Економити - значить ПЛАТИТИ САМОМУ СОБІ               G:\енергозбереження\693795a40b1f4288e1171fd92b7cd371-9jswdq2sz39z.jpg      G:\енергозбереження\imgadc0e92e747d34bf63a49e9e9dc2e853.jpg

Роботу виконала викладач фізики Кириченко С.А.

Ефективне використання енергії - ключ до успішного розв’язання проблем пов´язаних зі змінами клімату та енергетики

Мета заходу:

  • залучення учнів ДВПУБ до навчально-практичної діяльності з проблем енергоефективності, раціонального використання ресурсів та практичних заходах та акціях по енергозбереженню у Дніпропетровському регіоні та навчальному закладі.
  •  підвищення обізнаності учнів у галузі енергозбереження та використанні альтернативних джерел енергії та популюзації заходів по енергозбереженню у щоденному житті;

Задачі та методи їх вирішення:

Запропонована робота проведена методами організації здійснення навчально-пізнавальної діяльності на основі практичних, проблемно-пошукових досліджень матеріалів з будуванням графіків, діаграм, які забезпечують вивчення та аналіз життєвих ситуацій. Завданням роботи є: показати як за допомогою простих енергозберігаючих заходів досягти зменшення витрат електроенергії і тепла, що дає змогу заощадити матеріальні витрати кожної сім´ї, що відповідає  головній темі: «Економити - значить ПЛАТИТИ САМОМУ СОБІ» 

 

 

Вступ

     Науково-технічний прогрес, підвищення комфортності життя і пов’язане з ним зростання енергоспоживання – об’єктивні речі. Сучасне місто споживає багато електроенергії.

     Але це не означає, що вони мають досягатися за будь-яку ціну, призводити до катастроф – танення полярних льодовиків і підвищення рівня світового океану, забруднення атмосфери.

    Вихід із цієї проблеми – використання новітніх технологій і джерел.     Сьогодні, поза сумнівом, основною проблемою у світі є проблема енергозбереження.  Залежно від природи чи походження виділяють декілька видів енергії:

 

 

 

 

 

      Люди використовують різні види енергії для роботи машин і механізмів, для створення нормальних умов життя. З кожним роком споживання енергії збільшується, а це означає, що поліпшуються умови праці та відпочинку людей, однак використовувати енергію потрібно бережливо.  

C:\Documents and Settings\user\Рабочий стол\slide-5-728.jpg

     Заощаджувати енергію повинні все людство і кожна людина зокрема. Використовуючи менше непоновлюваних джерел енергії, ми зменшуємо кількість шкідливих викидів у атмосферу. Заощаджену енергію можна використати замість тієї, яку потрібно виробити, і за рахунок цього теж зменшити забруднення навколишнього середовища. До того ж, заходи з економії енергоресурсів у 2,5 - 3,0 рази дешевші, ніж виробництво і постачання споживачам такої ж кількості енергії.

     Я вважаю, що дотримуючись правил збереження електроенергії, тепла, світла, води, а також пропагуючи ці знання,  вже сьогодні зроблю свій внесок для збереження планети.

    А ще,  я – за здоровий спосіб життя, самозбереження – перший закон життя!

C:\Documents and Settings\user\Рабочий стол\3469b1ab24.jpg
Структура енергоспоживання та сучасний стан енергетики області

У Дніпропетровській області 13 міст обласного значення,   22 сільських райони, 7 міст районного значення, 75 селищ, близько 1300 сільських населених пунктів, у яких мешкає  3,36 млн чоловік, об´єднаних в споживче коло.

Частка промисловості у створенні валової доданої вартості (ВДВ) області є найбільшою. У структурі промисловості Дніпропетровської області провідне місце займає гірничо-металургійний комплекс, машинобудування та металообробка, вугільна промисловість та електроенергетика, хімічна та нафтодобувна промисловість.

 

 

 

 

Рис. 1.Питома вага електроспоживання у 2012році за категоріями споживачів, %

 

 

 

 

 

 

 

Рис. 2. Питома вага газоспоживання у 2012 році за категоріями споживачів, %

Сучасний стан комунальної теплоенергетики Дніпропетровської області визначається в цілому як кризовий і характеризується дією таких негативних чинників, як:

  • граничне спрацювання і моральне старіння основних фондів;
  • зростання питомих витрат паливно-енергетичних ресурсів;
  • зменшення можливостей підприємств у заміні морально та фізично застарілого обладнання;
  • підвищення втрат при транспортуванні та розподілі тепла;
  • відсутність коштів для впровадження енергозаощаджуючих заходів;
  • критично велика заборгованості споживачів за спожиті енергоресурси.

Сумарні втрати тепла в магістральних і розподільчих мережах досягають 25%.

Аналіз свідчить про те, що у 2012 році проти 2011 року в області збільшились фактичні питомі витрати електроенергії, що призвело до значних перевитрат електроенергії.

Державні і обласні  програми по енергозбереженню    

          Обласні програми по енергозбереженню розроблені на підставі законодавства України про енергозбереження, з  урахуванням регіональних особливостей розвитку Дніпропетровської області та відповідно державній політиці забезпечення енергетичної безпеки України.

     Частка енергії у ціні української продукції  складає близько 40-50%, а на деяких підприємствах близько 60%, тоді як в економічно розвинених країнах – лише 18-25%. Висока енергозатратність роботи застарілого промислового устаткування компенсується власниками підприємств за рахунок низької заробітної плати працівників та пониження соціальних стандартів.

     Щорічно  в межах Цільової Програми з енергозбереження в м.Дніпропетровську створюються умови для зниження енергоємності ВВП, енергетичної складової собівартості виробленої продукції та надання послуг, у першу чергу бюджетних установ та комунальних підприємств, що забезпечують соціально значиму задачу - постачання енергоносіїв та послуг мешканцям міста, раціональне та енергоефективне використання паливно-енергетичних ресурсів, забезпечення конкурентоспроможності національної економіки.

C:\Documents and Settings\user\Рабочий стол\mr111576_IMG_023.gifC:\Documents and Settings\user\Рабочий стол\0200.jpg    

     У 2012 році у м.Дніпропетровську розроблено та затверджено Енергетичну стратегію м.Дніпропетровська на 2012-2015 роки «Міський енергетичний план» (МЕП), де визначено основні заходи, терміни реалізації, обсяги та джерела фінансування заходів з підвищення енергоефективності у місті.
     Головні стратегічні цілі МЕП – до 2015 року:
1. Впровадження заходів з енергозбереження в бюджетній (333 будівлі), житловій (1118 будівлі) сферах та міській системі теплопостачання:
- скоротити річне споживання теплової енергії містом на 12% (до величини 337,0 тис.МВт*год)
- замінити частку природного газу за рахунок альтернативних джерел на 18% (річна економія 50,8 млн. м.куб.)
2 Зменшити викиди СО2 на 9% (77,6 тис.т екв. СО2)
3. Започаткувати сталий енергетичний розвиток міста шляхом:
- створення міської системи енергетичного менеджменту;
- запровадження інструментів державно-приватного партнерства;
- залучення позабюджетних коштів до реалізації енергетичних проектів;
- інформаційно-просвітницька діяльність територіальної громади міста.

 

     У 2013 році заплановано:
Реалізація пілотного проекту «Підвищення енергоефективності в бюджетних установах м.Дніпропетровська із впровадженням «енергетичного перфоманс-контракту». Забезпечення місцевої участі в проекті за умовами угоди між містом і Європейським банком реконструкції та розвитку – 740 тис.грн. за умови інвестування проекту з боку банку – 20 млн.ЄВРО.

H:\енергозбереження\загруженное - копия.jpg

     Впровадження енергоефективних і енергозберігаючих технологій, альтернативних джерел енергії (теплових насосів, електроакумуляційного обігріву й гарячого водопостачання) у 3-х бюджетних закладах міста (2940 тис.грн.)

     Розробка проектно-кошторисної документації по впровадженню альтернативних джерел енергії - теплових насосів, електроакумуляційного обігріву й гарячого водопостачання (реконструкція) – 288 тис.грн. (3 об’єкти).

C:\Documents and Settings\user\Рабочий стол\940A5C31-6747-4C32-8C9B-AD624EEFB863_w640_s.pngТому можна відмітити динамічну та поступову роботу на місцевому рівні щодо розвитку енергозбереження та енергоефективності міста.Начало формы 

 

Додаток 1

Тест на збереження енергії

Дайте відвовіді на запитання анкети та перевірте, чи вмієте ви заощаджувати енергію

У НАШОМУ ДОМІ

Так

Ні

  • Ми записуємо наше енергоспоживання

 

 

  • Ми вимикаємо світло в кімнаті, коли виходимо з неї

 

 

  • Пральна машина завжди повністю завантажена, коли ми нею користуємося

 

 

  • Холодильник стоїть в прохолодній кімнаті

 

 

  • Ми не ставимо меблі перед обігрівачами

 

 

  • Ми почали використовувати енергозберігаючі жарівки

 

 

  • Ми користуємось місцевим освітленням ( настільна лампа, бра, торшер)

 

 

  • Ми провітрюємо приміщення швидко і ефективно протягом кількох хвилин

 

 

  • Ми заклеюємо вікна на зиму

 

 

  • Ми зашторюємо вікна на ніч

 

 

  • Ми закриваємо кришкой каструлю, коли готуємо їжу

 

 

  • Ми часто розморожуємо холодильник

 

 

  • Ми миємо посуд у мийці

 

 

  • Ми миємося під душем, а не приймаємо ванну

 

 

  • Ми ходимо пішки чи їздимо на велосипеді на навчання чи роботу

 

 

  • Ми знижуємо температуру повітря вночі

 

 

  • Ми повторно використовуємо скло, папір

 

 

  • Ми не купуємо товари , якими можна скористатися лише один раз

 

 

  • Ми не купуємо товари у великих упаковках

 

 

  • Ми ремонтуємо речі замість того щоб замінити їх

 

 

     Додайте усі відповіді так . Якщо ви отримали: від 1 до 5 відповідей так: вам ще багато чого слід навчитися, отже почніть уже зараз. Від 6 до 10 відповідей так: у вас багато корисних навичок, які стануть основою для подальшої роботи над собою. Від 1 до 15 відповідей так: ви гарний приклад для всих інших. Від 16 до 20 відповідей так: хтось з вашої родини повинен стати міністром з питань охорони довкілля.

 

 

Додаток 2

Практична робота «Вимірювання енергії вдома»

Запишіть використану за останні 24 години енергію

Кожний вечір протягом тижня записуйте покази лічильника електричної енергії в один і той же час. Щоб з´ясувати скільки енергії було витрачено за останні 24 години , відніміть покази лічильника, одержані напередодні. Почніть з понеділка. Позначте результат хрестиком у відповідному рядку в колонці. Через тиждень з´єднайте всі хрестики лінією. Ви одержите графік використання електроенергії, спожитої у вашому будинку протягом тижня. Додайте всі результати, щоб одержати загальну кількість енергії, використаної протягом тижня у вашому будинку.

     Після того як ви вивчете способи економії електроенергії та будете їх застосовувати, знову заповніть таблицю, але тепер намалюйте лінію вже іншим кольором. Порівняйте результати.

кВт/год

понеділок

віторок

середа

четвер

пʼтниця

субота

неділя

20

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

*

 

11

 

 

 

 

 

 

*

10

 

 

 

*

 

  •  

 

9

 

*

*

 

 

 

  •  

8

*

  •  

 

  •  

 

 

 

7

 

 

  •  

 

*

 

 

6

  •  

 

 

 

  •  

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

Висновок:  після  вивчення способів  економії електроенергії та  їх застосовування економія досягає 5-20 %.

                                                                Додаток 3

Практична робота «Вивчення температурного стану у навчальному закладі (ДВПУБ)»

Участь буруть учні об’єднані в групи по 5 чоловік

     Перша група:

  •           зробити температурне обстеження навчального корпусу училища;
  •           скласти температурну карту корпусу;
  •           ідентифікувати гарячі та холодні зони;
  •           розробити заходи з підвищення енергоефективності;
  •           презентувати результати своєї роботи.

Друга група:

  •           зробити температурне обстеження в майстернях;
  •           ідентифікувати гарячі та холодні зони;
  •           розробити заходи з підвищення енергоефективності;
  •           презентувати результати своєї роботи.

Третя група:

  •           скласти температурну карту гуртожитку;
  •           ідентифікувати гарячі та холодні зони;
  •           розробити заходи з підвищення енергоефективності;
  •           презентувати результати своєї роботи.

 

Енергетичне обстеження

Мала група № 1   Дата  14.12.    Час 10-30

Корпус

Приміщення

Місце виміру

Температура,

С

Рекомендована температура,

С

навчальний

106

Біля вікна

15

18

209

Лаборантська

17

18

Кабінет директора

Біля стелі

18

18

303

На рівні зросту

16

18

407

На рівні підлоги

15

18

 

 

Енергетичне обстеження

Мала група № 2   Дата  13.12.    Час 8-50

Корпус

Приміщення

Місце виміру

Температура,

С

Рекомендована температура,

С

майстерні

зварників

Біля вікна

12

15

столярів

На рівні зросту

14

15

штукатурів

Біля стелі

13

15

слюсарів

На рівні зросту

11

15

Ceresit

На рівні підлоги

13

15

 

Спортивна зала

На рівні зросту

11

15

 

 

 

Енергетичне обстеження

Мала група № 3   Дата  15.12.    Час 19-00

 

Приміщення

Місце виміру

Температура,

С

Рекомендована температура,

С

Гуртожиток

Медичний кабінет

Біля вікна

18

20

бібліотека

На рівні зросту

17

16

305

Біля стелі

18

16

430

На рівні зросту

14

16

Кімната вихователя

На рівні підлоги

16

16

кухня

На рівні зросту

14

16

 

Графіки побудовані у вигляді кольорових температурних зон відповідно до рекомендованих температур, наприклад , за допомогою такого кольорового коду:

 

   Синій – понад 4 С нижче рекомендованої температури;

  Голубий – нижче рекомендованої температури на 1 – 4 С;

  Зелений – до 1 С нижче та до 1 С вище від рекомендованої температури;  

  Жовтий – вище від рекомендованої температури на 1 – 4 С;

  Червоний – вище від рекомендованої температури більш як на 4 С.

 

Рекомендовані середні температури повітря:

класні кімнати, кабінети викладачів, адміністрації та ін. + 18 С;

навчальні майстерні + 15 С;

спальні кімнати ,спортивна зала + 16 С;

медичний кабінет, роздягальня спортивної зали + 20 С.

 

Висновок: аналіз енергетичного обстеження показав, що в навчально-виробничіх приміщеннях і гуртожитку температурний показник на 1-4ºС нище за норми. З метою покращення виявленого положення рекомендовано:

  • більш якісно провести утеплення вікон та дверей;
  • встановити захисні екрани з тепловідбивного матеріалу за батареями;
  • усунути протяги в  приміщеннях;
  • провести промивання, продування і очищення батарей та трубопроводів від накопичених бруду та іржі.

Результат

      Питання енергозбереження та запровадження енергоощадних технологій є одним з пріоритетних завдань стратегії розвитку м. Дніпропетровська. Дотримуючись пріоритетних напрямків розвитку міста, протягом останнього часу розроблюються та впроваджуються заходи щодо скорочення енергоспоживання, оскільки їх реалізація є важливим чинником на шляху ефективного використання енергетичних ресурсів та економії коштів.

     Енергозбереження – це впровадження нових технологій, що потребують менших затрат енергії. 

Література:

  1. Презентація «Енергозбереження:добре тобі – добре планеті», Божиковецька загальноосвітня школа І –ІІІ ступенів.
  2. Державна цільова економічна  програма енергоефективності на 2010-2015 роки у місті Дніпропетровську.
  3. Мельникова О.В., Праховник А.В., Даг Арне Хойстад, Іншеков Є.М., Дешко В.І., Конеченков А.Є.Енергозбереження.Посібник з раціонального використання ресурсів та енергії для учнів загальноосвітньої школи  . Видання друге виправлене та доповнене. Київ. - 2004.- 104 с.
  4. www.ex.ua/14235033‎
  5. i-energy.com.ua/useful_links.html‎
  6. shkola.ostriv.in.ua/.../code.../list-A863690726‎
  7. myfizika.wordpress.com/.../перетворення-енер...‎
  8. https://www.facebook.com/daeeUA
  9. www.ipee.org.ua
  10. www.adm.dp.ua › ... › Новини регіону

 

 

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Як заощадити енергію та власні гроші?Поради на кожен день

Номер слайду 2

Роботу виконав учень І курсу групи №7 Павлов Андрій

Номер слайду 3

Мета презентаціїпідвищити обізнаність молоді у галузі енергозбереження

Номер слайду 4

Посадіть дерева біля вашого будинку! 1 га зелених насаджень за 1 год поглинає 8 л вуглекислого газу і виділяє в атмосферу кисень, достатній для підтримки життєдіяльності 30 чоловік. Дерева очищають від вуглекислого газу приземний шар повітря товщиною приблизно 45м. Ліси слугують легенями планети! 

Номер слайду 5

Не спалюйте опале листя!З димом у повітря вивільняються діоксини - одні з найбільш отруйних для людини речовин! 

Номер слайду 6

Слідкуйте за витратами тепла! Щоб платити лише за тепло, яке отримує Ваш будинок, слід встановити лічильник теплової енергії на Ваш під'їзд чи будинок. Рахунки стають відчутно меншими, оскільки плата проводиться за те, що Ви спожили

Номер слайду 7

Частково чи повністю відклюйте подачу тепла на ніч чи перед виходом на роботу. Пам'ятайте, що підвищення температури у приміщенні на один градус збільшує суму оплати за теплову енергію на 6%. При завищеній кімнатній температурі зростає ризик простудних захворювань

Номер слайду 8

Бережіть тепло!Намагайтеся не рідше одного разу на п'ять років проводити промивання, продування і очищення батарей та трубопроводів від накопичених бруду та іржі.

Номер слайду 9

Регулюйте постійну температуру в квартиріЧим холодніше на вулиці, тим коротшим має бути провітрювання, оскільки тоді циркуляція повітря відбувається значно швидше. Найбільш сприятливою температурою повітря у приміщенні визнано 18°С. Підтримуйте температуру в житлових кімнатах не вище 21°С, а в інших приміщеннях - не нижче 13-15°С, аби уникнути небезпеки підвищення вологості

Номер слайду 10

Встановіть захисний екран. Найекономнішим є екран, обидва боки якого вкриті фольгою, що не дозволяють дорогоцінному теплу тікати назовні, віддзеркалюючи та спрямовуючи його назад у кімнату. Витрати на опалення приміщення зменшуються на 4%

Номер слайду 11

Утеплюйте стіни. Стіни, що виходять на вулицю, утеплюють звукоізолюючими шпалерами, килимами, поролоном чи гіпсокартоном. Витрачені кошти, а також час і зусилля окупляться вже протягом кількох тижнів після установки. 

Номер слайду 12

На ніч закривайте штори! Через вікно втрачається велика кількість тепла, тому, закриваючи його на ніч короткими шторами, Ви частково запобігаєте таким втратам. Добре тримають тепло штори з цупкої тканини, які щільно прилягають до стін і вікон. 

Номер слайду 13

Щільно зачиняйте двері кімнат і квартири! Не дайте теплу так просто покинути Вашу оселю! Утепліть у будинку вікна, стіни та двері. Знайдіть та усуньте холодні протяги з дверей, щілин та інших місць 

Номер слайду 14

Використовуйте природне сонячне освітлення. Пофарбуйте стіни та стелю у світлий колір для того, щоб у кімнаті було світліше. Ретельно омийте шибки, це сприятиме кращому природному освітленню. Чим ширше підвіконня, тим менше тепла виходить назовні через вікно

Номер слайду 15

Використовуйте природне сонячне освітлення. Використовуйте жалюзі, оскільки вони теж допоможуть скоротити втрати тепла на 8-15%

Номер слайду 16

Викоростовуйте енергозберігаючі лампиЇх світлова віддача у середньому в 5 разів більша, ніж у лампи розжарювання. Світловий потік люмінесцентної лампи 20 Вт приблизно дорівнює світловому потоку лампи розжарювання 100 Вт

Номер слайду 17

Дійте свідомо! Сьогодні питомий показник споживання газу в Україні, приблизно у 20 разів перевищує німецький і є найвищим у світі, що катастрофічно погіршує економічне становище країни

Номер слайду 18

Не нагрівайте більший об'єм води, ніж потрібно. Викиди вуглекислого газу зменшаться на 1 тонну на рік, якщо хоча б 15 родин наливатимуть стільки води, скільки потрібно

Номер слайду 19

Готуйте їжу на мінімальній висоті полум'я, а доводьте до кипіння на великому

Номер слайду 20

Намагайтесь завжди закривати посуд кришкою. Якщо готувати, скажімо, холодець, на протязі 8 годин підряд без кришки, то це все одно що у відчинену кватирку періодично викидати по 10 копійок

Номер слайду 21

Посуд, з викривленим дном чи нагаром, потребує на 6% більше енергіїПри покупці нового посуду віддавайте перевагу каструлям та сковорідкам зі скляною кришкою та товстим масивним дном. Такий посуд швидко прогрівається та надовго зберігає тепло

Номер слайду 22

Використовуйте спеціальні прилади для приготування їжі тостер, кавоварку, електрогриль

Номер слайду 23

Використовуйте громадський транспорт. Коли це можливо, користуйтеся велосипедом або йдіть пішки замість використання машини. Так Ви зекономите і на паливі, і на паркуванні та технічному обслуговуванні зокрема.

Номер слайду 24

Зменшуй втрати тепла!Для ефективного і значного зменшення втрат тепла при будівництві та реконструкції будинків застосовують металопластикові вікна з вакуумованими склопакетами товщиною скла вікна 3-4 мм і більше

Номер слайду 25

Зменшуй втрати тепла!Склопакети мають такий опір теплопередачі, як цегляна стіна товщиною 50 см. та мають надвисокий ступінь теплоізоляції, що забезпечує надійний захист від протягів та скорочують втрати тепла до 50%

Номер слайду 26

Коли немає змоги замінити вікна на пластикові, то Ви можете просто та дешево утеплити їх!виконавши дрібний ремонт вікна та встановити спеціальну теплоізолюючу стрічку, котра вкладається у прорізані пази коробки чи рами вікна. Після проведення комплексної теплоізоляції вікон температура в приміщенні підвищується на 3-4°

Номер слайду 27

Купуючи побутові електричні прилади слід звертати увагу на найбільш енергоефективні моделі маркування класу ,,А"

Номер слайду 28

Заощаджуйте енергію!Не ставте холодильник біля газової плити чи опалювальних приладів, оскільки в такому випадку холодильник змушений включатися частіше, аби ефективно боротися з теплом

Номер слайду 29

Заощаджуйте електроенергію!Ні в якому разі не кладіть гарячу їжу, не давши їй попередньо охолонути

Номер слайду 30

Заощаджуйте електроенергію!Наведений лад у холодильнику чи морозильній камері запобігає неконтрольованому надходженню теплого і вогкого повітря через тривалі пошуки продуктів

Номер слайду 31

Заощаджуйте!Не допускайте наростання сніжної ,,шуби", та періодично розморожуйте холодильник. Очищуйте зовнішню сторону теплообмінника від павутиння, пилу. Щонайнижча температура теплообмінника, розміщеного на задній стороні холодильного прилада, тим ефективніше працює сам холодильник і тим рідше вмикається

Номер слайду 32

Заощаджуйте!Ви заощадите до 50 % електроенергії, якщо придбаєте модель холодильника з функцією самороз-морожування

Номер слайду 33

Не використовуйте функцію ,,Stand-by"Вимикайте усі побутові прилади, коли Ви ними не користуєтеся! Повністю вимикайте свою техніку, чим теж суттєво скоротите енерговитрати

Номер слайду 34

Вимикай вчасно. Налаштуйте свій комп'ютер на економніший режим роботи та вимикайте монітор навіть коли відходите на декілька хвилин

Номер слайду 35

Споживайте розумно! Скорочуйте кількість відходів

Номер слайду 36

Знайте!з крану крапає вода, то втрати складають 24 л на добу, тобто 720 літрів на місяць! - з крану тече вода струменем товщиною в сірник, то втрати становлять 144 л на добу, тобто 4320 літрів на місяць! - тече бак унітазу, то втрати складають до 2000 л на добу, відповідно 60000 літрів на місяць! 

Номер слайду 37

А як ми миємо посуд? На жаль, найчастіше під струменем води і це дуже неекономно щодо води, енергії і миючого засобу. Доцільніше мити посуд в окремій ємності, а вже споліскувати під помірним струменем води 

Номер слайду 38

Використані джерела:www.blogs.ecochic.com.ua/stati/poradi-z-energozberezhennya‎www.zoe.com.ua/news/76.html‎msdp.undp.org.ua/.../zahodi_shchodo_energoz...‎uchni.com.ua/fizika/12927/index.htmmetodportal.com/node/14782‎www.sony.ua › ... › Як Ви можете допомогти‎

Номер слайду 39

Дякую за увагу

zip
Пов’язані теми
Фізика, Розробки уроків
Додано
19 серпня 2018
Переглядів
1796
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку