Урок "Прості речовини. Кисень", 7клас "Інтелект України"

Про матеріал
Урок буде цікавий вчителям, які викладають хімію в 7 класах за програмою проекту "Інтелект України". В розробці уроку пропонується робота на дошці Джамборд, яка дозволяє мати зворотній звязок з учнями.
Перегляд файлу

                                               Урок №28 (Інтелект України)                                     7клас

              (як провести цікавий дистанційний урок на дошці Джаборд) 

Тема. Прості речовини. Кисень: фізичні властивості, поширення в природі, застосування, біологічна роль. Обчислення відносної молекулярної маси.

Мета: - вивчити фізичні властивості кисню – простої речовини;

- розглянути поширення в природі кисню, його біологічну роль та застосування;

- продовжити формування навичок обчислення відносної молекулярної маси речовин;

розвивати уміння порівнювати факти, виділяти головне, робити висновки та критично мислити;

  • виховувати зацікавленість предметом хімія.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу

Обладнання: зошити з печатною основою, мультимедійні презентації,  відеофрагменти, ПСХЕ.

 

ХІД УРОКУ

І. Активізація пізнавальної діяльності учнів

(налаштування на активну роботу на уроці)

ІІ. Актуалізація знань (перевірка дом. завдання, усне опитування, яке вчитель проводить на  дошці Джаборд):

1. Розподіліть характеристики на два стовпчики: притамані для кисню та характерні для Оксигену  (фрейм№2)

  1. 3. Із переліку назв виберіть окремо речовини та фізичні тіла. (фрейм №4)
  2. Вправа «Знайди свою пару» (учні рахують відносні молекулярні маси запропонованих речовин, фрейм №5)

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Ми знаємо, що кисень входить до складу нашої повітряної оболонки – атмосфери.

Постановка проблемного питання: А чи знаєте, хто, коли, як відкрив цей газ?

Учні переглядають відеофрагмент «Відкриття кисню»

  1. Виконують завдання №3с.9 в робочому зошиті (дають відповіді на запитання)
  2. Далі вчитель об’єднує учнів в три групи (за допомогою сесійних залів ) і пропонує кожній групі за методикою SQRRR ознайомитися з конкрет- ним питанням:

група №1 -  «Загальні відомості про кисень»;

група №2 – «Фізичні властивості кисню»;

група №3 – «Застосування кисню»

Учні готуються 5-7 хв, потім повертаються у спільний зал, де кожна група презентує свій матеріал.

3. Робота в зошиті: с.10 №4.2 (формулюють та записують запитання до прослуханого тексту)

4. На дошці джаборді учні записують  характеристику та фізичні властивості кисню ( користуються  стікерами: відповіді на питання, подані в зошиті в таблиці с.11)

5. У зошиті заповнюють таблицю «Застосування кисню»

IV. Гімнастика для очей

V. Закріплення нового матеріалу

Учні працюють на дошці джаборд    

  1. Допишіть речення.

 

VІ. Рефлексія

VІІ. Домашнє завдання: опрацювати урок №5.

VІІ. Підсумок уроку.

1

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, Розробки уроків
Додано
3 лютого 2023
Переглядів
215
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку