Урок №28 (Інтелект України) 7клас
(як провести цікавий дистанційний урок на дошці Джаборд)
Тема. Прості речовини. Кисень: фізичні властивості, поширення в природі, застосування, біологічна роль. Обчислення відносної молекулярної маси.
Мета: - вивчити фізичні властивості кисню – простої речовини;
- розглянути поширення в природі кисню, його біологічну роль та застосування;
- продовжити формування навичок обчислення відносної молекулярної маси речовин;
розвивати уміння порівнювати факти, виділяти головне, робити висновки та критично мислити;
Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Обладнання: зошити з печатною основою, мультимедійні презентації, відеофрагменти, ПСХЕ.
ХІД УРОКУ
І. Активізація пізнавальної діяльності учнів
(налаштування на активну роботу на уроці)
ІІ. Актуалізація знань (перевірка дом. завдання, усне опитування, яке вчитель проводить на дошці Джаборд):
1. Розподіліть характеристики на два стовпчики: притамані для кисню та характерні для Оксигену (фрейм№2)
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
Ми знаємо, що кисень входить до складу нашої повітряної оболонки – атмосфери.
Постановка проблемного питання: А чи знаєте, хто, коли, як відкрив цей газ?
Учні переглядають відеофрагмент «Відкриття кисню»
група №1 - «Загальні відомості про кисень»;
група №2 – «Фізичні властивості кисню»;
група №3 – «Застосування кисню»
Учні готуються 5-7 хв, потім повертаються у спільний зал, де кожна група презентує свій матеріал.
3. Робота в зошиті: с.10 №4.2 (формулюють та записують запитання до прослуханого тексту)
4. На дошці джаборді учні записують характеристику та фізичні властивості кисню ( користуються стікерами: відповіді на питання, подані в зошиті в таблиці с.11)
5. У зошиті заповнюють таблицю «Застосування кисню»
IV. Гімнастика для очей
V. Закріплення нового матеріалу
Учні працюють на дошці джаборд
1. Допишіть речення.
VІ. Рефлексія
VІІ. Домашнє завдання: опрацювати урок №5.
VІІ. Підсумок уроку.
1