Ранкова зустріч
Тема. Моя родина
Мета: пробуджувати пізнавальні інтереси до історії свого родоводу; виховувати в учнів почуття любові та вдячності до своєї родини, дати можливість відчути комфорт і радість від родинного оточення і спілкування; учити взаєморозумінню, взаємодопомоги, усвідомлення своїх обов’язків; закласти в учнів бажання виявляти увагу й повагу до рідних, творити добро, нести красу в дім своїми думками й вчинками.
І. Вітання:
Учитель.
З кожним привітаймося:
Доброго всім дня!
Щиро усміхайтеся:
Зичим всім добра!
Учитель. Візьміться за руки, уявіть у собі вогник радості, любові, добра. Уявіть, що він збільшується, його сила переходить у вашу долоньку, а далі передається у долоньку того, хто сидить праворуч і рухається далі по колу. Пропоную привітатися побажаннями добра і радості. ( Діти вітаються побажаннями. )
- У тебе сьогодні все вийде;
- Бажаю тоб іуспіхів у роботі ;
- Нехай сьогоднішній день принесе тобі радість;
- Нехай всі твої бажання сьогодні здійсняться.
- Бажаю дізнатися багато цікавого;
ІІ. Обмін інформацією
Вчитель:
– Сьогодні до нас завітав поважний гість! Хто він?
1. Відгадайте загадку!
На городі виріс дужий,
Круглий, жовтий і байдужий.
Бач, аж боком в землю вгруз!..
Хто цей лежень? – То ж … (гарбуз)!
2.Ігровий момент. Пред'явлення гостя .
Ой! Дивіться, ой, дивіться!
В класі тут гарбуз з’явився!
(заходить учень в костюмі гарбуза)
3. Слухання пісні «Ходить гарбуз по городу»
- Назвіть членів родини гарбуза.
- Хто живе у вашій родині?
4. Складання асоціативного куща «Родина»
5. «Крісло автора» (розповіді дітей про свою родину)
ІІІ. Групове заняття
Створення колажу «Моя родина»
ІV . Тема для щоденника вражень
1. Я люблю свою родину
2. Моє родинне дерево