25 червня о 17:00Вебінар: Онлайн-тести: цікава форма роботи на інтегрованому уроці

Урок. Ранкове коло. "Таємниці космосу" Я досліджую світ.

Про матеріал

На початку тижня "Таємниці космосу" діти отримають уявлення про космос, ділитимутьбся своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого.

Перегляд файлу

Науменко А.В.,

вчитель початкових класів,

вища категорія,

ЛНВК № 10 «ЗНЗ-ДНЗ»

Лозова, Харківська обл

 

 Я досліджую світ. 1 клас. Ранкове коло.

Тиждень14. «Таємниці космосу».

День1. «Що можна побачити в космосі?»

Очікувані результати:

знати:

*причини зміни дня і ночі на Землі;

*Сонце – зірка. Значення сонячного проміння для розвитку рослин;

*уявлення про космос;

умітимуть:

тавить запитання до повідомлення, відповідає на запитання інших;

ілитися своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого;

* використовувати  інформацію, отриману з відомих йому та запропонованих іншими джерел (книги, фільми тощо);

*обґрунтовувати свою позицію та слухати інших;

*фантазувати про життя на інших планетах.

1. Вітання.

Вчитель починає привітання у колі:

-Доброго ранку, діти ,  я з планети, де є життя! Діти продовжують  імпровізувати свої привітання.

2. Обмін інформацією. Тема дня «Що можна побачити у космосі?»

- Сьогодні я отримала від Зірочки запрошення на гостини. На чому ж ми відправимось у подорож?

3. Загадкова скринька.

Скринька йде по колу, діти відгадують  вид транспорту.

  • Назвіть вид транспорту на якому будемо подорожувати.

Без названия

 

3. Робота з картинкою.

 - Так. Подорож будемо здійснювати на космічному кораблі, який ви пізніше розфарбуєте.

- То ж куди відбудеться наша подорож? (У космос.)

 

 

р2

 

4. Фантастичні гіпотези.

-А де ж мешкають зірочки?  Коли ми їх бачимо? Чому?  Від чого це залежить?Які вони?  З чим їх можна порівняти?

- Уявімо, що ми маленькі зірочки, що опинилися у зоряному просторі?

 Що почуємо? Що відчуємо? Які барви космосу, як гадаєте? А який колір має планета Земля?

Блакитні простори, зелені ліси —

Ніде не знайдеш ти такої краси.

У космосі є ще багато планет,

Немає лишень життя там прикмет.

Ти наша домівка, планета Земля,

Ти гарна і зблизька, красива здаля.

Дивуються інші планети всі щиро:

“Яка ж ти, сестричко, блакитно-вродлива!”.

                                                Діана Безносенко

5. Групове заняття.

Діти утворюють парами  космічні кораблі. Перший -  «корабель», другий – «пілот». Діти витягують руки вперед і стикуються з іншими кораблями, плавно «приземляючись»  за парти.

А) . Перша зупинка у Зіроньки.

Подивитись на слова на дошці і назвати відомі букви, а хто зможе, прочитає слова:

космос, Всесвіт,планети, зірка, Сонячна система.

Б). Друга зупинка «Медійна».

- Давайте побуваємо у «космосі» і дізнаємось, що там можна побачити. Перегляд відео « Планети Сонячної системи»

https://www.youtube.com

- Що почули незвичне? Що вразило? Що зацікавило?

В) Реальні звуки Сонячної планети від Зіроньки. Слухання реальних звуків Сонячної системи.

https://www.youtube.com

  • Схожі звуки Всесвіту з нашими ? Чому?

4. Теми для щоденника вражень.

*У космосі мене цікавить…

*Я б хотів(ла) дізнатись про…

*Космічний корабель, який здійснить мою мрію.

5. Розмальовування космічного корабля

6. Українська мова.  1 клас

Тема. « Звуки  (д), (д’), позначення їх буквою «де.  Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів та слів. Сашко Дерманський « Кого беруть у космонавти»

Очікувані результати.

Учні  знатимуть:

звуки (д), (д’),  букву «де»; ознайомляться з вимовою звуків в кінці складу, слова;  з творчістю  С. Дерманського;

умітимуть:

сприймати і аналізувати тексти;

ставити  запитання до повідомлення, відповідати на запитання інших;

використовувати  інформацію, отриману з відомих йому та запропонованих інших  джерел (книги,відео);

читати  вголос короткі тексти для отримання інформації;

порівнювати свої почуття та почуття інших людей в одній тій самій ситуації;

виконувати  запропоновану роль у мікрогрупі (команді), погоджуватися із рішенням команди.

Таблиця.

«Знаємо – Хочемо дізнатись – Дізнались»

1. Виклик.

Слухання вірша «Дідові дині» Ліни Біленької

Назвати найбільше слів зі звуками ( д), (д’).

Дідові, дині, дім, домочок, грядка, дозрівати, дорослим, найсолодший, дарувати.

ІІ. Засвоєння змісту.

1. Дослідження.

Довести, що ці звуки голосні чи приголосні. Позначення їх буквою «де».

2. Робота з звуковими моделями (с.90) та порівняти моделі слів: дим – дім.

3. Читання слів «ехом» (с. 90)

4. Особливості  вимови звуків в кінці складу та слів.

5.  Визначення першого звуку у слові Дерманський.

- Чому слово записане з великої літери? Хто він?  На яку тему Сашко Дерманський  хоче з нами поспілкуватися? (Тема тижня).

6. Проблемне питання:

-Про що  хоче  нам розповісти поет?

З назвою «Схід»

Він першим на планеті

Піднятися до зірок зміг.

Співає про це пісні

Весняна крапель:

Навіки разом

Гагарін і квітень.

Автор: Ст. Степанов    http://ped-kopilka.com.ua

6. Мозковий штурм.

- Як називають людей, які літають у космос? Які це люди за характером?

Хто може стати космонавтом? Які особливості одягу космонавта? Кого з космонавтів ви знаєте?

37776

 

 

 

 

 

37776

 

37776

 

363597

 

7.Читаю сам. С. Дерманський  «Кого беруть у космонавти».( 1 хвилина)

8. Читаю з другом.  Робота у групах. Діти діляться на групи, витягнувши зірочки  певного кольору. Діти з великою зіркою – командири, які читають вірш по строфі, інші слідкують.

9. Слухання  вірша. Читає вчитель.

10. Осмислення.  Товсті і тонкі запитання.

«Тонкі» запитання

«Товсті» запитання

Про кого вірш?

Чому не кожен  може бути космонавтом?

Сумно їм там ?

Чому у космосі сумно?

До кого хочеться космонавтам?

Чи могли б ви без тепла мами, іграшок, смачної їжі?

Там є іграшки?

Чи згодні ви,  що у космосі немає життя, як на Землі?

Чи чує хтось космонавтів у космосі?

Чи вірно, що веселі люди   здолають перешкоди?

Космонавти  веселі люди?

 

 

11.Робота з словами:

паста, тюбик,сварить, пригортає,нудьга, занудьгуєш.

12. Читаю сам з маркуванням  (останню строфу):

«v» – знайома інформація (це я вже знаю) 

«+» - нова інформація (це для мене нове)

«–» – суперечлива інформація (я думав інакше)

?» – недостатня інформація (про це хотілося б дізнатись більше)

Обговорення прочитаного.

- А який у вас настрій? Чи нудьгував хто на уроці? (Діти  визначають свій настрій за допомогою «долоньок».

- Чи вже все знаємо про Сашка Дерманського і його творчість?

13. Перегляд слайдів.

Знайомство з біографією та творчістю С. Дерманського.

ІІІ. Осмислення (рефлексія).

1.

Що найбільше вразило? Що нового відкрив для себе? Ми вже все знаємо  чи ще багато чого можна дізнатись по темі? Чи хотіли б ви продовжити знайомитись з творами С. Дерманського?

«Знаємо – Хочемо дізнатись – Дізнались»

.Перегляд відео «Літературне читання. О.Дерманський»

https://www.youtube.com

https://www.youtube.com

 



 

 

doc
Додано
25 грудня 2018
Переглядів
284
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку