19 липня о 18:00Вебінар: Реалізація національно-патріотичного проекту в закладах дошкільної та середньої освіти

Урок "Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч"

Про матеріал
Розробка уроку з інформатики в 5 класі на тему:"Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч".В архіві конспект уроку, презентація та виконані практичні завдання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Правила поведінки

Номер слайду 2

Повторюємо Для того, щоб продовжити урок, кожен учень повинен отримати перепустку шляхом правильної відповіді на 1 запитання. Запитання будуть у випадковому порядку і стосуватимуться АЛГОРИТМІВПОЧАЛИ!

Номер слайду 3

Повторюємо1. Які бувають типи алгоритмів?2. Наведіть приклади лінійного алгоритму.3. Що таке алгоритм з розгалудженням?4. Наведіть приклад алгоритму з повторенням.такні

Номер слайду 4

Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч. Давайте разом сформулюємо мету нашого уроку

Номер слайду 5

Вікно програми Scratch

Номер слайду 6

Робота за коп’ютером

Номер слайду 7

Практичне завдання 1. Складіть проект для виконавця Рудий кіт, виконавши який, він намалює прямокутник зі сторонами 100 і 50 та квадрат зі стороною 75. Сусідні сторони прямокутника повинні бути різного кольору, а протилежні - однакового. Колір сторін квадрата має відрізнятися від кольорів сторін прямокутника. Квадрат і прямокутник не повинні перетинатись. Кіт повинен повідомити про виконання завдання.

Номер слайду 8

Практичне завдання Учні вирішили посадити на пустирі сад з різних дерев і вже викопали 4 лунки. Створіть проект, у якому один учень, проходячи мимо лунок, каже які деревця в них садити. Підказка1. Замініть рудого кота на спрайт з папки «People»2. Виберіть фон сцени з папки «Nature».3. Редагуйте фон, домалювавши 4 лунки на одній лінії.

Номер слайду 9

Повторюємо2. Скільки одночасно виконавців може бути в Скретч?3. Як зменшити, або збільшити розмір виконавця?4. Які є способи зміни фону сцени? Назвіть їх.1. Що таке лінійний алгоритм?5. Як ви думаєте, чи досягли ми мети уроку?

Номер слайду 10

Домашня робота1. Складіть у зошиті алгоритм обчислення значення виразу 22+34:(72-55)Подайте алгоритм словесним і графічним способами2. Складіть та запишіть алгоритм побудови в Скретч правильного п’ятикутника

Перегляд файлу

План-конспект уроку з інформатики в 5 класі

                                                                   

Тема:  «Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Scratch».

Мета:

          Навчальна. Cформувати практичні навички роботи в навчальному середовищі Scratch при складанні лінійних алгоритмів.

          Розвиваюча.   Розвивати алгоритмічне мислення, інтерес до предмета; формувати вміння діяти за алгоритмом, застосовувати алгоритми в повсякденному житті;

          Виховна. Стимулювати інтерес до предмету, пізнавальну активність, акуратність, терпимість та інформаційну культуру учнів.

Очікуваний результат: учні створюють проекти в середовищі Scratch з реалізації лінійних алгоритмів за заданими завданнями.

Тип уроку: Урок вдосконалення знань та умінь учнів. 

Методи і методичні прийоми

  1. Нові інформаційні технології навчання: розвивальне навчання, групове навчання, інтерактивні технології.
  2. Метод проблемного викладу: постановка та формулювання завдання на основі отриманих раніше знань, умінь та навичок.
  3. Візуальний: складання лінійних алгоритмів графічним способом та проектів у середовищі Scratch.

Ключові компетентності: спілкування державною мовою, математична компетентність, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися, здоров’язбережувальна та комунікативна компетентності.

Основні терміни та поняття: алгоритми, програма, Scratch, проект, спрайт, команда, виконавець, блок-схема, сцена.

Обладнання: інтерактивна дошка, проектор, комп’ютери для кожного учня, презентація по темі уроку, картки-завдання для кожного учня.

План:

  1. Організаційний момент.
  2. Актуалізація опорних знань.
  3. Працюємо за комп'ютером.
  4. Підсумок уроку.
  5. Домашнє завдання.

Хід уроку:

1. Організаційний момент.

  • Привітання.
  • Відмічання відсутніх.
  • Перевірка готовності учнів до уроку.
  • Повторення правил БЖД в кабінеті інформатики( слайд1)

2. Актуалізація опорних знань.

Для того, щоб продовжити урок, кожен учень повинен отримати перепустку шляхом правильної відповіді на 1 запитання. Запитання будуть у випадковому порядку і стосуватимуться АЛГОРИТМІВ. Під час відповідей дотримуємося правила піднятої руки. Право відповідати має той, у кого в руках уявний мікрофон (метод мікрофону).


Використовуюмо сервіс https://learningapps.org/display?v=pstfrwrxk19

 

Зразки запитань

C:\Users\admin\Desktop\Пропуск\2019-03-19_10-54-43.png
C:\Users\admin\Desktop\Пропуск\2019-03-19_10-52-56.png
C:\Users\admin\Desktop\Пропуск\2019-03-19_10-54-05.png
C:\Users\admin\Desktop\Пропуск\2019-03-19_10-48-32.png

C:\Users\admin\Desktop\Пропуск\2019-03-19_10-53-36.png
C:\Users\admin\Desktop\Пропуск\2019-03-19_10-55-19.png


Додаткові запитання (слайд3)

 


Повторюємо : робота в програмі Scratch (слайд 4)

 


  1. Працюємо за комп’ютером (слайд 5)

 

 

Практична робота (слайд 7-8)

1. Складіть проект для виконавця Рудий кіт, виконавши який, він намалює прямокутник зі сторонами 100 і 50 та квадрат зі стороною 75. Сусідні сторони прямокутника повинні бути різного кольору, а протилежні- однакового. Колір сторін квадрата має відрізнятися від  кольорів сторін прямокутника. Квадрат і прямокутник не повинні перетинатись. Вкінці Рудий кіт повинен повідомити, що він виконав завдання.

2. Учні вирішили посадити на пустирі сад з різних дерев і вже викопали 4 лунки.

     Створіть проект, у якому один учень, проходячи мимо лунок, каже які деревця в них садити.

                                              Підказка

1. Замініть рудого кота на спрайт з папки «People»

2. Виберіть фон сцени з папки «Nature».

3. Редагуйте фон, домалювавши 4 лунки



     на одній лінії.

 

  1. Підсумок уроку.

 

1. Чи задоволені ви своєю роботою?
2. Чи досягли ми поставленої мети?
4. Чи всі завдання практичної роботи вам вдалося виконати?

5. Які завдання викликали труднощі?

 


5. Домашнє завдання.(слайд 10)

1. Складіть у зошиті алгоритм обчислення значення виразу  22+34:(72-55)

Подайте алгоритм словесним і графічним способами

2. Складіть та запишіть алгоритм побудови в Скретч правильного п’ятикутника.

 

Додаток.


Зразок картки-завдання

 


 

 

zip
Додано
8 квітня
Переглядів
166
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку