Урок «Речення. Інтонація — прикраса нашого мовлення»

Про матеріал

Мета. Розвивати в учнів уміння каліграфічного та грамотного письма; формувати вміння списувати за зразком; закріпити знання про речення, інтонування речень, правила вживання апострофа; виховувати любов до природи.

Перегляд файлу

Тема уроку. «Речення. Інтонація — прикраса нашого мовлення»

Мета. Розвивати в учнів уміння каліграфічного та грамотного письма; формувати вміння списувати за зразком; закріпити знання про речення, інтонування речень, правила вживання апострофа; виховувати любов до природи.

 

 ЗМІСТ УРОКУ

І Організаційний момент

Вправа «Настрій»

Вправа «Впіймай м’яч»

- Що виражає речення?

Скільки слів може бути в реченні?

- Якщо ми про щось розповідаємо в реченні, то який розділовий знак ставимо в кінці речення?

- Які ми ще знаємо розділові знаки які ставляться в кінці речення?

ІІ Тема та мета уроку

ІІІІ  Повторення та поглиблення набутих знань.

1 Каліграфічна хвилинку «Сенкан»

Рр еч нн ня  речення

2 Робота з підручником (с. 70-71)

3. Виконання вправи 1.

Самостійне прочитування лічилки.

Колективне прочитування лічилки вголос.

Звернути увагу на інтонацію речень відповідно до розді­лових знаків.

ІV  Відеофізкультхвилинка

1. Виконання вправи 2.

• Вправи такого типу учні вже виконували, тому цю вправу до­цільно проаналізувати, дати відповіді усно, а потім самостійно запи­сати речення.

Усна робота над текстом, написаним на синій плашці. Аналіз прочитаного.

2.Виконання вправи 3.

• Прочитати  інструктаж до вправи, звертаючи увагу на те, що спочатку потрібно прочитати весь текст, розглянути малюнок. Усно відповісти на запитання, а потім записати.

• Друге завдання вправи можуть виконувати діти, які справилися з роботою.

V Інтегровані види роботи (інтеграція з уроком читання).

Виконання вправи 4 (усно).

• Учитель нагадує дітям текст Л. Лапіної «Як півник співати на­
вчився». Зміст вправи діти спочатку читають самостійно, а потім —
відпрацьовують інтонацію кожного речення.

VI. Підсумок уроку.

- Що виражає речення? Який знак ставимо в кінці речення, у якому про щось запитуємо? А якщо висловлюємо радість, захоп­лення?

- Поставте свій настрій на смайликах

 

1

 

doc
Додано
20 грудня 2018
Переглядів
1191
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку