Урок «Текст. Вітаючись — усміхайтеся»

Про матеріал

Мета. Розвивати в учнів уміння каліграфічного та грамотного письма; формувати вміння списувати за зразком; закріпити набуті знання про речення, інтонування речень, текст; повто­рити найпростіші українські формули мовленнєвого етикету: вітання, привітання.

Перегляд файлу

Тема уроку. «Текст. Вітаючись — усміхайтеся»

Мета. Розвивати в учнів уміння каліграфічного та грамотного письма; формувати вміння списувати за зразком; закріпити набуті знання про речення, інтонування речень, текст; повто­рити найпростіші українські формули мовленнєвого етикету: вітання, привітання.

 

ЗМІСТ УРОКУ

І Організаційний момент

Вправа «Настрій»

Вправа «Впіймай м’яч»

  •  Що таке текст?
  • Який був попередній урок?
  • Який був настрій на перерві?
  • Що робили на першому уроці?

ІІ Тема та мета уроку

І. Повторення та поглиблення набутих знань.

1 Каліграфічна хвилинку «Сенкан»

Тт те енк кс ст текст

Цікавий, новий

Розповідає, учить, описує

Сьогодні учень  читав текст.

Розповідь

2. Робота з підручником (с. 72-73).

- Прочитайте слово, написане в рядку. Усі букви, які є в цьому слові, ми вже повторили, тому відразу каліграфічно пишемо слово.

3. Виконання вправи 1.

• Прочитати  інструктаж до вправи, звертаючи увагу на те, що спочатку потрібно прочитати всі слова в рядку, а потім впорядкува­ти їх у речення. Усно учні складають речення. Записують самостійно.

- Чи можна записане назвати текстом? Чому жабка-зеленушка бу­ла незворушною? (Тому, що вона зелена, як листя латаття).

4. Виконання вправи 2.

• Цю вправу доцільно проаналізувати й дати відповіді усно, а потім учні самостійно записують ті слова ввічливості, які вони запам'ятали.

ІV Відеофізкультхвилинка

1. Виконання вправи 3.

  інструктаж до вправи, звертаючи увагу на те, що спочатку потрібно розглянути малюнки. Усно скласти речення зі сло­вами вітання. Окремі з них записати.

Виконання вправи 4 (усно).

Виконання вправи 5.

•Прочитати  інструктаж до вправи , наголошуючи на тому, що спочатку потрібно прочитати частини речень, які записані зліва, а по­тім — справа, і тільки тоді з'єднати їх.

V. Риторичний аспект уроку.

• Обговорення змісту рубрики «Спілкуймося красно».

— Поясніть значення слів делікатність (увічливість, люб'язність), тактовність (уважне ставлення до когось).

Робота в парах

Скласти речення зі словами ввічливості

VІ. Підсумок уроку.

- З якими новими словами ми сьогодні ознайомилися?

- Що таке текст? Що може мати текст?

1

 

doc
Додано
20 грудня 2018
Переглядів
1087
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку