Урок "Речення за інтонацією (окличні, неокличні). Письмо пунктуаційних знаків в реченні (крапка, знак оклику). Аналіз тексту."

Про матеріал
Розробка цього уроку актуальна для вчителів початкової школи. Маю надію,що вона згодиться і буде поштовхом для створення своїх неповторних уроків.
Перегляд файлу

Заняття з української мови за програмою на «Крилах успіху»

Клас 2-Г

Вчитель: Ляшенко Вікторія Миколаївна

Тема: Речення за інтонацією (окличні, неокличні). Письмо пунктуаційних знаків в реченні (крапка, знак оклику). Аналіз тексту.

Мета. Навчальна: закріпити знання учнів з теми, продовжувати вчити аналізуватти та відновлювати тест, розширити словниковий запас учнів.

Розвиваюча: розвивати уяву, мислення, вміння аналізувати та синтезувати( створювати речення, будувати хмарочос із цеглинок – Lego).

Виховна: виховувати почуття поваги до однокласників, охайність письма, виховувати культуру мовлення.

Обладнання: роздатковий матеріал, цеглинки – Lego, відео-проектор, презентація.

Хід уроку

-Лунає музика.

- Які почуття викликає у вас ця композиція?

- А в мене ця музика викликає бажання дізнатись щось нове, цікаве і не просто так, бо тема цього тижня над якою ми працюємо називається «Мандруємо світом»?

- В яких країнах ми вже побували?( Італія, Індія) В які країни ви ще б хотіли здіснити уявну подорож?

- Що потрібно взяти із собою в подорож?

 А чи знаєте ви що мандрівники , які подорожують, наклеюють на свою валізку наліпку із назвою країни в якій побували.

-Ви будете так само робити, тоді коли ваша група  вдало виконає завдання.

-  Я також буду заохочувати мандрівників і буду давати активним групам наліпки.

-Якщо завдання не вдалося клеїте наліпку на хмаринку.

-По завершенню заняття ми підрахуємо кількість наліпок і дізнаємося хто ж був найактивнішим.

- Ну то що готові, тоді починаємо мандрувати, погляньте на екран, що ви бачите?

- Давайте допоможемо сім’ї розставити назви відповідно до малюнків

- Зверніть увагу на письмове поле, запишіть назву дерева яке ми скоро будемо прикрашати до новорічних свят.

- Вгадайте які літери можуть сховатися за листочками?

Завдання 1( Слайд)

- Перегорніть сторінку, розгляньте першу вправу?

- Як гадаєте хто цей хлопчик?( ковбой слайд, стіна слів)

- Що він тримає в руках? (ласо, слайд стіна слів)

- Цього ковбоя звати Джеймс нього заплуталося ласо. Складіть із букв слово і прочитайте його?

- Що воно означає? Як його пишуть?

- Хлопчик цікавиться чи є в українській мові речення різні за метою виловлювання?

- Які бувають речення за метою висловлювання?

- Які бувають речення за інтонацією?

- Джеймсу  цікаво чи знаєте ви правила роботи в групах?

- Ковбой пропонує попрацювати в групах із таблицею, визначити  які це речення розповідні, питальні чи спонукальні.

- Утворіть із неокличних речень окличні. Прочитати

Нейробіка

Завдання 2 ( робота з текстом)

- Ковбой хоче розказати про свою країну , але розсипалися мячики і закрили слова.

1. Прочитайте слова з довідки;

2. Словникова робота , читаємо на дошці ( краєвид, нині , Емпайр-Стейт-Білдінг, баскетбол)

3. Читання самостійно

4. Пригадаємо з яких частин складається текст.

5. Відновити текст в групі і прочитати відновлений текст.

6. Читання краплинками.

Фізкультхвилинка

Задання 4 ( з коментуванням)

- Хлопчик хоче дізнатися наскільки ви кмітливі. Зверніть увагу на друге завдання:

1. Прочитайте пари слів, у яких остання буква в першому слові є першою буквою в другому.

( приклад, з’ясовування значення слова сполох)

2. Впишіть ці букви і складіть з них слово. Прочитайте.

3. Що воно означає?

4. З яких двох слів воно складається?

5. Які слова синоніми можна ще дібрати?

Завдання 5

-Джеймс вражений наскільки ви розумні і кмітливі, а тепер він хоче дізнатися чи вправні ви будівельники.

1. Складіть за допомогою цеглинок лего хмарочос.

2. Виміряйте висоту користуючись сантиметровою стрічкою.

3. Запишіть в таблицю висоту ваших будівель.

4. Порівняйте в кого найвища.

-Джеймсу дуже сподобалось із вами, але нам час вже повертатися, давайте порахуємо кількість наліпок на ваших валізах.

Рефлексія ( на екран)

-Продовж речення

-Набільше мені запамяталось..

-Найцікавішим для мене було..

- Приємні враження залишилися після…

Сенсорика

- Якщо вам сьогодні на уроці було цікаво працювати підніміть цеглинку жовтого кольору.

- Якщо у вас виникали труднощі підніміть цеглинку синього кольору.

- Якщо вам хочеться ще таких уроків підніміть цеглинку червоного кольору.

- А зараз підрахуйте кількість коштів  і ми дізнаємось хто сьогодні працював найрезультативніше.

 

docx
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
1290
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку