Заняття з української мови за програмою на «Крилах успіху»
Клас 2-Г
Вчитель: Ляшенко Вікторія Миколаївна
Тема: Речення за інтонацією (окличні, неокличні). Письмо пунктуаційних знаків в реченні (крапка, знак оклику). Аналіз тексту.
Мета. Навчальна: закріпити знання учнів з теми, продовжувати вчити аналізуватти та відновлювати тест, розширити словниковий запас учнів.
Розвиваюча: розвивати уяву, мислення, вміння аналізувати та синтезувати( створювати речення, будувати хмарочос із цеглинок – Lego).
Виховна: виховувати почуття поваги до однокласників, охайність письма, виховувати культуру мовлення.
Обладнання: роздатковий матеріал, цеглинки – Lego, відео-проектор, презентація.
Хід уроку
-Лунає музика.
- Які почуття викликає у вас ця композиція?
- А в мене ця музика викликає бажання дізнатись щось нове, цікаве і не просто так, бо тема цього тижня над якою ми працюємо називається «Мандруємо світом»?
- В яких країнах ми вже побували?( Італія, Індія) В які країни ви ще б хотіли здіснити уявну подорож?
- Що потрібно взяти із собою в подорож?
А чи знаєте ви що мандрівники , які подорожують, наклеюють на свою валізку наліпку із назвою країни в якій побували.
-Ви будете так само робити, тоді коли ваша група вдало виконає завдання.
- Я також буду заохочувати мандрівників і буду давати активним групам наліпки.
-Якщо завдання не вдалося клеїте наліпку на хмаринку.
-По завершенню заняття ми підрахуємо кількість наліпок і дізнаємося хто ж був найактивнішим.
- Ну то що готові, тоді починаємо мандрувати, погляньте на екран, що ви бачите?
- Давайте допоможемо сім’ї розставити назви відповідно до малюнків
- Зверніть увагу на письмове поле, запишіть назву дерева яке ми скоро будемо прикрашати до новорічних свят.
- Вгадайте які літери можуть сховатися за листочками?
Завдання 1( Слайд)
- Перегорніть сторінку, розгляньте першу вправу?
- Як гадаєте хто цей хлопчик?( ковбой слайд, стіна слів)
- Що він тримає в руках? (ласо, слайд стіна слів)
- Цього ковбоя звати Джеймс нього заплуталося ласо. Складіть із букв слово і прочитайте його?
- Що воно означає? Як його пишуть?
- Хлопчик цікавиться чи є в українській мові речення різні за метою виловлювання?
- Які бувають речення за метою висловлювання?
- Які бувають речення за інтонацією?
- Джеймсу цікаво чи знаєте ви правила роботи в групах?
- Ковбой пропонує попрацювати в групах із таблицею, визначити які це речення розповідні, питальні чи спонукальні.
- Утворіть із неокличних речень окличні. Прочитати
Нейробіка
Завдання 2 ( робота з текстом)
- Ковбой хоче розказати про свою країну , але розсипалися мячики і закрили слова.
1. Прочитайте слова з довідки;
2. Словникова робота , читаємо на дошці ( краєвид, нині , Емпайр-Стейт-Білдінг, баскетбол)
3. Читання самостійно
4. Пригадаємо з яких частин складається текст.
5. Відновити текст в групі і прочитати відновлений текст.
6. Читання краплинками.
Фізкультхвилинка
Задання 4 ( з коментуванням)
- Хлопчик хоче дізнатися наскільки ви кмітливі. Зверніть увагу на друге завдання:
1. Прочитайте пари слів, у яких остання буква в першому слові є першою буквою в другому.
( приклад, з’ясовування значення слова сполох)
2. Впишіть ці букви і складіть з них слово. Прочитайте.
3. Що воно означає?
4. З яких двох слів воно складається?
5. Які слова синоніми можна ще дібрати?
Завдання 5
-Джеймс вражений наскільки ви розумні і кмітливі, а тепер він хоче дізнатися чи вправні ви будівельники.
1. Складіть за допомогою цеглинок лего хмарочос.
2. Виміряйте висоту користуючись сантиметровою стрічкою.
3. Запишіть в таблицю висоту ваших будівель.
4. Порівняйте в кого найвища.
-Джеймсу дуже сподобалось із вами, але нам час вже повертатися, давайте порахуємо кількість наліпок на ваших валізах.
Рефлексія ( на екран)
-Продовж речення
-Набільше мені запамяталось..
-Найцікавішим для мене було..
- Приємні враження залишилися після…
Сенсорика
- Якщо вам сьогодні на уроці було цікаво працювати підніміть цеглинку жовтого кольору.
- Якщо у вас виникали труднощі підніміть цеглинку синього кольору.
- Якщо вам хочеться ще таких уроків підніміть цеглинку червоного кольору.
- А зараз підрахуйте кількість коштів і ми дізнаємось хто сьогодні працював найрезультативніше.