Урок "Речі в побуті. Закріплення вивченого матеріалу"

Про матеріал
Повторити та закріпити вивчені літери англійського алфавіту. Систематизувати знання з теми «Сім’я», «Іграшки». Вдосконалювати уміння вживати конструкції «A have got», «This is my», «Is it a…?» Розвивати навички аудіювання, усного мовлення, письма. Виховувати інтерес до вивчення іноземної мови.
Перегляд файлу

Клас: 2

Тема: Речі в побуті.

Мета: Повторити та закріпити вивчені літери англійського алфавіту.

Систематизувати знання з теми «Сім’я», «Іграшки». Вдосконалювати уміння вживати конструкції «A have got», «This is my», «Is it a…?»

Розвивати навички аудіювання, усного мовлення, письма.

Виховувати інтерес до вивчення іноземної мови.

Обладнання: - підручники

  • зошити
  • запис пісні «This is my mother»
  • малюнки із зображенням тварин
  • флеш-картка «ABC»
  • флеш-карти «Family»
  • іграшки (ведмедик, котик, собачка)

 

Хід уроку

І. Вступна частина.

1. Організаційний момент. Привітання.

2. Введення в іншомовне середовище.

Пісня “Hello! Good morning!”

3. Фонетична зарядка.

«Казка про веселого язика»

Дидактична гра «Спіймай звук»

 

ІІ. Основна частина уроку.

1. Активізація знань попередніх уроків.

- Як завжди, ми вирушаємо в країну Англійської мови. Тут на нас вже чекають літери англійського алфавіту, які ми вже вивчили. Давайте назвемо їх.

Діти називають літери, розповідаючи про них віршики та називаючи слова, які вже знають, що починаються з певної літери.

2. Дидактична гра «Вибери літеру і назви її»

- Діти, літери хочуть пограти з вами в одну веселу гру. Ви по черзі будете вибирати картку та називати літеру, яку побачити на картці.

- Choose the card and name the letter

Написання літер у зошиті на стор. 71 (Jj, Kk, Ll)

3. Фізкультхвилинка.

«If you are happy and you know it – clap your hands».

4. Повторення вивченої лексики.

- Діти, ви помітили, що кожна літера, коли приходить до нас у гості не сама, а з якоюсь тваринкою. Тож давайте завітаємо до нашого зоопарку. Але спершу виберемо екскурсовода, який нас поведе по ньому та назве жителів зоопарку.

Дидактична гра “At the zoo”.

Учень біла дошки, показуючи на малюнки, промовляє - This is a lion. Клас повторює і вітається з тваринками.

Дидактична гра Whats missing?”

5. Повторення вивчених конструкцій. Діалогічне мовлення.

- Деякі тваринки навіть хочуть поговорити, ось вони (вчитель дістає іграшки ведмедика, собачки, котика)

- Давайте пограємось в гру Be my voice!” (будь моїм голосом)

Діти в парах розігрують діалоги.

6. Повторення лексики з теми «Сім’я».

- Діти час нам повертатись із зоопарку додому. А хто нас там чекає?

Дидактична гра “Family”.

- Діти назвемо наших членів родини. Та повторимо віршик про них.

Діти називають людей на малюнках та повторюють вірш

I have got a father

I have got a mother

I have a got a sister

I have got a brother

- А ще у мене дуже цікава пісенька. Давайте її послухаємо, хто може – підспівуємо (Трек № 51)

7. Дидактична гра “Toys”.

- Як ви почули, у пісенці ми чули назви не тільки членів родини, а ще й назви іграшок.

- У мене є чарівний мішечок з іграшками.

Гра “Magic bag

 

ІІІ. Заключна частина уроку.

1. Підведення підсумків уроку.

- Що ми сьогодні повторили на уроці?

2. Закінчення уроку.

Goodbay!

doc
Додано
23 січня 2020
Переглядів
437
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку