Розвиток компенсаторних механізмів особистості кожного вихованця на основі системно-організованого навчання, спрямованого на освоєння учнями широкого діапазону життєвих навичок та вмінь, що забезпечують їм успішну інтеграцію в суспільство.
Тема: Ритміко-гімнастичні вправи.
Корекційно-розвивальна: розвивати координацію рухів, спритність, силу, витривалість;
Навчально-корекціна:формувати правильну поставу, ходу, грацію рухів;
Корекційно – виховна:виховувати потреби музичних творів і хореографічних вистав та їх інтерпретації;
Тип уроку:урок формування умінь і навичок.
Обладнання: синтезатор, комп’ютер.
Хід уроку:
1.Орг.момент:
- НПП
2. Підготовча частина:
Вітання. Марш по залу.
Вправи на орієнтування в просторі. Ходьба в різному темпі (швидко, повільно). Ходьба і біг у повільному темпі із збереженням інтервалу. Біг на швидкість з високого старту на 10 метрів по команді вчителя.
3. Основна частина:повідомлення теми, завдань уроку.
Справді, музика передає різні почуття, звеселяє та заспокоює, розважає, змушує замислитися... Зв'язок музики з рухами відомий з давнини. Прикладом можуть бути гра на елементарних музичних ударних інструментах, використання пісень у трудових процесах. Найбагатшим і найрізноманітнішим за своїм змістом видом злиття рухів і музики є хороводи, де рухи учасників ілюструють слова виконуваної під час танцю пісні.
Ритміко- гімнастичні вправи. Помахом відвести праву ногу в бік і підняти руки через сторони вгору, плеснути в долоні, повернути голову в бік, протилежний руху ноги.
Вправи з дитячими музичними інструментами. «Козацький марш» з барабанами. оркестри нового типу: долонька – ніжка.
Танцювальні вправи. Крок на носках, крок польки. Широкий, високий біг. Сильні поскоки, боковий галоп. ( полька).
4. Заключна частина:
Ігри під музику. «Заборонений рух».
Педагог показує рухи під музику діти повторюють їх усі, крім одного - «забороненого». Перемагає останній залишився учасник.
Вправи на відновлення дихання. Грудне і черевне дихання.
Рефлексія: Чи сподобався урок? Що найбільше?
Підсумок уроку: Оцінювання навчальної діяльності учнів.
Заключний заспокійливий марш.
(Всі наглядності , музичний та відео матеріали підбираються враховуючи особливості класу або дитини.)