Урок " Ритміко-гімнастичні вправи" ритміка

Про матеріал

Розвиток компенсаторних механізмів особистості кожного вихованця на основі системно-організованого навчання, спрямованого на освоєння учнями широкого діапазону життєвих навичок та вмінь, що забезпечують їм успішну інтеграцію в суспільство.

Перегляд файлу

Тема: Ритміко-гімнастичні вправи.

Корекційно-розвивальна: розвивати координацію рухів, спритність, силу, витривалість;

Навчально-корекціна:формувати правильну поставу, ходу, грацію рухів;

Корекційно – виховна:виховувати потреби музичних творів і хореографічних вистав та їх інтерпретації;

Тип уроку:урок формування умінь і навичок.

Обладнання: синтезатор, комп’ютер.

Хід уроку:

1.Орг.момент:

  -  НПП

2. Підготовча частина:

Вітання. Марш по залу.

Вправи на орієнтування в просторі. Ходьба в різному темпі (швидко, повільно). Ходьба і біг у повільному темпі із збереженням інтервалу. Біг на швидкість з високого старту на 10 метрів по команді вчителя.

3. Основна частина:повідомлення теми, завдань уроку.

Справді, музика передає різні почуття, звеселяє та заспокоює, розважає, змушує замислитися... Зв'язок музики з рухами відомий з давнини. Прикладом можуть бути гра на елементарних музичних ударних інструментах, використання пісень у трудових процесах. Найбагатшим і найрізноманітнішим за своїм змістом видом злиття рухів і музики є хороводи, де рухи учасників ілюструють слова виконуваної під час танцю пісні.

Ритміко- гімнастичні вправи. Помахом відвести праву ногу в бік і підняти руки через сторони вгору, плеснути в долоні, повернути голову в бік, протилежний руху ноги.

Вправи з дитячими музичними інструментами. «Козацький марш» з барабанами. оркестри нового типу: долонька – ніжка.

Танцювальні вправи. Крок на носках, крок польки. Широкий, високий біг. Сильні поскоки, боковий галоп. ( полька).

4. Заключна частина:

Ігри під музику. «Заборонений рух».

Педагог показує рухи під музику діти повторюють їх усі, крім одного - «забороненого». Перемагає останній залишився учасник.

Вправи на відновлення дихання. Грудне і черевне дихання.

 Рефлексія: Чи сподобався урок? Що найбільше?

 Підсумок уроку: Оцінювання навчальної діяльності учнів.

Заключний заспокійливий марш.

 

(Всі наглядності , музичний та відео матеріали  підбираються враховуючи особливості класу або дитини.)

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Розробки уроків
Інкл
Додано
19 жовтня 2018
Переглядів
2492
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку