Урок " Рухи у парах" ритміка

Про матеріал

Розвиток компенсаторних механізмів особистості кожного вихованця на основі системно-організованого навчання, спрямованого на освоєння учнями широкого діапазону життєвих навичок та вмінь, що забезпечують їм успішну інтеграцію в суспільство.

Перегляд файлу

Тема:Рух у парах.

Задачі:

Корекційно-розвивальна: розвивати координацію рухів, спритність, силу, витривалість;

Навчально-корекціна: формувати правильну поставу, ходу, грацію рухів;

Корекційно – виховна: виховувати потреби музичних творів і хореографічних вистав та їх інтерпретації.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

Обладнання: синтезатор, комп’ютер.

Хід уроку:

1.Орг.момент:   -  НПП

2. Підготовча частина: Вітання. Марш по залу.

Вправи на орієнтування в просторі. Прикладні вправи. Шикування, перешикування. Розмикання на витягнуті руки в сторони. Поворот кругом з показом напрямку вчителем. Виконання команд: «Шикуйсь!», «Струнко!», «Вільно!».

3. Основна частина: повідомлення теми, завдань уроку.

Ритміко - гімнастичні вправи в парах:

- стоячи один до одного обличчям, взявшись руками – кругові оберти в один та другий бік;

- стоячи спиною один до одного, взявшись взахват ліктями, здійснювати присіди;

- стоячи спиною один до одного захват угорі, підсідання під партнера, прогинаючи його на спині; -              взявшись за руки, виконуємо присід один навпроти одного, стрибки з наступною зміною місця напарника.

Завдання №1

1. Стоячи в колонах один напроти одного, гравці виконують передачу в зустрічну колону, а сам виконуючий  займає місце останнього у своїй колоні.

2. Стоячи в колонах один навпроти одного, гравці виконують передачу в зустрічну колону, а сам виконуючий займає місце в протилежній колоні.

3. Перша та друга вправи виконують на швидкість (змагання).

Вправи з дитячими музичними інструментами. « Стукалка» оркестри нового типу: долонька – ніжка."ГОРЩИК"

В мами є великий горщик, Мама в ньому варить борщик, І такий смачний той борщик,

Що ми ладні з'їсти горщик.

Танцювальні вправи: (в парах) Крок на носках, крок польки. Широкий, високий біг. Сильні поскоки, боковий галоп.

4. Заключна частина: Ігри під музику. «Знайди свою пару» Т. Ломової. Сюжетна гра має яскравий музично-ігровий образ. Тут діють різні персонажі, відбуваються цікаві події, виникають дружні взаємини, конфлікти.

5.Релаксуючі та дихательні вправи. В момент дії стресових факторів, при зростанні емоційного напруження, необхідно запустити питання самоконтролю:

«Як виглядає моє обличчя? Чи стиснуті мої зуби? Як я сиджу? Як я дихаю?».

Якщо виявлені ознаки напруження, необхідно:1. Довільно розслабити м'язи, для розслаблення мімічних м'язів використовуйте наступні формули: м'язи обличчя розслаблені; брови вільно розведені; лоб розгладжений; розслаблені м'язи щелепи; розслаблені м'язи рота; розслаблений язик, крила носа; все обличчя спокійне і розслаблене. 2. Зручно сісти, встати.3. Зробити 2—3 глибоких вдихи і видихи.

Рефлексія: Чи сподобався урок? Що найбільше?

Підсумок уроку: вправа « мікрофон» .

Оцінювання навчальної діяльності учнів. Заключний заспокійливий марш.

 

(Всі наглядності , музичний та відео матеріали  підбираються враховуючи особливості класу або дитини.)

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Розробки уроків
Інкл
Додано
19 жовтня 2018
Переглядів
2506
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку