Розвиток компенсаторних механізмів особистості кожного вихованця на основі системно-організованого навчання, спрямованого на освоєння учнями широкого діапазону життєвих навичок та вмінь, що забезпечують їм успішну інтеграцію в суспільство.
Тема:Рух у парах.
Задачі:
Корекційно-розвивальна: розвивати координацію рухів, спритність, силу, витривалість;
Навчально-корекціна: формувати правильну поставу, ходу, грацію рухів;
Корекційно – виховна: виховувати потреби музичних творів і хореографічних вистав та їх інтерпретації.
Тип уроку: урок формування умінь і навичок.
Обладнання: синтезатор, комп’ютер.
Хід уроку:
1.Орг.момент: - НПП
2. Підготовча частина: Вітання. Марш по залу.
Вправи на орієнтування в просторі. Прикладні вправи. Шикування, перешикування. Розмикання на витягнуті руки в сторони. Поворот кругом з показом напрямку вчителем. Виконання команд: «Шикуйсь!», «Струнко!», «Вільно!».
3. Основна частина: повідомлення теми, завдань уроку.
Ритміко - гімнастичні вправи в парах:
- стоячи один до одного обличчям, взявшись руками – кругові оберти в один та другий бік;
- стоячи спиною один до одного, взявшись взахват ліктями, здійснювати присіди;
- стоячи спиною один до одного захват угорі, підсідання під партнера, прогинаючи його на спині; - взявшись за руки, виконуємо присід один навпроти одного, стрибки з наступною зміною місця напарника.
Завдання №1
1. Стоячи в колонах один напроти одного, гравці виконують передачу в зустрічну колону, а сам виконуючий займає місце останнього у своїй колоні.
2. Стоячи в колонах один навпроти одного, гравці виконують передачу в зустрічну колону, а сам виконуючий займає місце в протилежній колоні.
3. Перша та друга вправи виконують на швидкість (змагання).
Вправи з дитячими музичними інструментами. « Стукалка» оркестри нового типу: долонька – ніжка."ГОРЩИК"
В мами є великий горщик, Мама в ньому варить борщик, І такий смачний той борщик,
Що ми ладні з'їсти горщик.
Танцювальні вправи: (в парах) Крок на носках, крок польки. Широкий, високий біг. Сильні поскоки, боковий галоп.
4. Заключна частина: Ігри під музику. «Знайди свою пару» Т. Ломової. Сюжетна гра має яскравий музично-ігровий образ. Тут діють різні персонажі, відбуваються цікаві події, виникають дружні взаємини, конфлікти.
5.Релаксуючі та дихательні вправи. В момент дії стресових факторів, при зростанні емоційного напруження, необхідно запустити питання самоконтролю:
«Як виглядає моє обличчя? Чи стиснуті мої зуби? Як я сиджу? Як я дихаю?».
Якщо виявлені ознаки напруження, необхідно:1. Довільно розслабити м'язи, для розслаблення мімічних м'язів використовуйте наступні формули: м'язи обличчя розслаблені; брови вільно розведені; лоб розгладжений; розслаблені м'язи щелепи; розслаблені м'язи рота; розслаблений язик, крила носа; все обличчя спокійне і розслаблене. 2. Зручно сісти, встати.3. Зробити 2—3 глибоких вдихи і видихи.
Рефлексія: Чи сподобався урок? Що найбільше?
Підсумок уроку: вправа « мікрофон» .
Оцінювання навчальної діяльності учнів. Заключний заспокійливий марш.
(Всі наглядності , музичний та відео матеріали підбираються враховуючи особливості класу або дитини.)