Урок "Різновиди квітників .Аренарій

Про матеріал
Поширити знання про різноманітність квітників. Ознайомити з різновидами квітників аренарієм. Формувати уміння і навички планування квітників. корекційно – розвивальна: сприяти розвитку здорової уяви, уваги, естетичного смаку; виховна: виховувати бережливе ставлення до природи, інтерес до професії квітникаря;
Перегляд файлу

ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА РАДА

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

ТАВРІЙСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА – ІНТЕРНАТ

І – ІІ СТУПЕНІВ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УРОК НА ТЕМУ: «РІЗНОВИД КВІТНИКІВ АРЕНАРІЙ»

 

 

 

 

 

Вчитель: Шахаєва Ольга Вячеславівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Таврійськ

-2019-

 

 

Мета: Поширити знання про різноманітність квітників. Ознайомити з різновидами квітників аренарієм. Формувати уміння і навички планування квітників.

  • корекційно – розвивальна: сприяти розвитку здорової уяви, уваги, естетичного смаку;
  • виховна: виховувати бережливе ставлення до природи, інтерес до професії квітникаря;

Обладнання: ноутбук, дидактичний матеріал, картки, підбірка «Види квітників», каміння, живі рослини, пісок, ручні інструменти до практичної роботи.

Організація класу: нервово – психологічна підготовка учнів до уроку.

  1. Привітання «Доброго дня, Діти!» (Відповідь дітей). Сьогодні у нас на уроці присутні гості, привітайтесь з ними.
  2. Перевірка готовності учнів до роботи;
  3. Створення позитивного емоційного настрою:

Всі почули, ви, дзвінок,

Він покликав на урок,

Кожен з вас вже постарався

До уроку готувався.

тож, девіз тепер згадаймо:

«Слухати уважно,

Виконувати завдання старанно,

Запитувати ясно і коротко,

Чітко відповідати на запитання,

І урок вже починаємо»!

Актуалізація знань, умінь, навичок

Давайте згадаємо загальну тему, яку ми вивчаємо? (Види квітників)

  • Що таке «квітник»?
  • Які рослини висаджують на квітниках?
  • Які різновиди квітників ми вивчали на попередніх уроках?
  • Що таке клумба?
  • Які рослини висаджують на клумбах?
  • Чому важливо підбирати рослини з однаковим терміном розвитку та тривалістю цвітіння;
  • Що таке арабатка?
  • А чи є, на території нашої школи квітник подібний до арабатки?
  • Що таке альпінарій або «альпійська гірка»?
  • Які рослини використовують для створення альпінарія?

Повідомлення теми, мети уроку та практичної роботи.

Сьогодні ми розглянемо ще один різновид квітників – аренврій.

Аренарій – це піщаний садок.

Ну, як вважати, якщо, арена рій (піщаний садок) то, яку місцевість він імітує? (Пустелю)

Давайте запишемо у зошиті дату та тему нашого уроку.

Робота над новим матеріалом.

Пояснення вчителя: Одним із оригінальних варіантів оформлення ділянки є піщаний садок, який імітує частину пустелі. Треба розуміти для такого своєрідного оформлення підійде не кожна ділянка, сад. Особливо доцільне створення аренарію в місцевості – де в літку суха безвітряна погода.

  • А чому слід влаштовувати арена рій на місцевості де немає вітру?

Також, для влаштування аренарію підійде ділянка захищена від вітру. Дуже добре, впишеться «пустеля в мініатюрі» на місцевості з кам’яним ландшафтом або газонами. Не слід створювати арена рій під листопадними деревами.

  • А, чому, як ви вважаєте?

Дуже оригінально виглядає міні арена рій в широкій декоративній ємкості з невеличкими стінками.

Піщаний садок не потребує багато рослин – це ж пустельний ландшафт.

Які ж рослини використовують при облаштуванні аренарія?

При облаштуванні аренарію використовують: злакові (вівсяниця блакитна, ковиль), кактуси, агави, сукулентні рослини (очетки, портулак), засухостійкі трав’янисті рослини (волошка, ромашка, аптечна, гвоздика трав’янка).

На партах лежать папки в яких зібрана підбірка фото з різновидами квітників, давайте дамо назву кожного квітника. (Тестове завдання)

Робота в зошиті:

Зараз давайте запишимо у зошиті визначення аренарія та назви рослин, які використовують у створенні аренарія.

Закріплення нового матеріалу:

  • Дайте визначення аренарія та перелічіть рослини, які використовуються при створенні аренарія?
  • Яку місцевість імітує аренарій?

Практична робота: «Планування аренарій»

  1. Мета практичної роботи: створити модель міні аренарія;
  2. Забезпечення необхідним матеріалом та інструментами;
  3. Правила техніки безпеки, організації робочого місця та санітарно – гігієнічних вимог під час виконання практичної роботи. Давайте розділимося на групи. На кожній партії ви бачите ємкості, пісок, гравій мілкої фракції, щебінь, сукуленти та кактуси. Після перегляду зразків аренаріїв, ми почнемо створювати міні піщані садки.
  4. Самостійне виконання завдань практичної роботи за інструкцією вчителя;
  5. Контроль вчителя з метою виявлення недоліків під час вивчення практичної роботи;
  6. Підведення підсумків практичної роботи:
  • демонстрація робіт;
  • аналіз недоліків у роботі та шляхи їх усунення;

Заключна частина

А зараз, ми, ще раз згадаємо, як ми створювали міні арена рій.

Дуже добре! Ви, всі дуже плідно попрацювали. Згадаємо:

  • Що нового ви дізналися?
  • Як цю інформацію ви можете використовувати у повсякденному житті;
  • Як ви оцінюєте виконання практичного завдання?
  • Чи сподобалася вам тема уроку?

На закінчення уроку я хочу сказати:

Людині хочеться комфорту,

Людині хочеться краси,

А джерелом цього нам стануть –

Різноманітні квітники!

docx
Пов’язані теми
Трудове навчання, Розробки уроків
Інкл
Додано
7 березня 2019
Переглядів
784
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку