Першою складовою технології комбінованого навчання є урок вивчення нового матеріалу (РМБ). Його мета – засвоєння учнями формальних знань (теорій, термінів, понять) на репродуктивному рівні.
Для цього уроку вчитель готує блок навчальної інформації – своєрідний друкований посібник, виконаний на окремих аркушах, які роздаються учням, а після роботи з ними вклеюються (або переписуються) в зошити. Блок містить назву теми, перелік проблем, які слід розібрати і репродуктивно засвоїти, список основної і допоміжної літератури, розгорнутий зміст блоку навчальної інформації. Як правило, зміст блоку базується на уже засвоєних учнями знаннях і є максимально лаконічним викладом матеріалу.3 клас Блок №1 Тисяча. Нумерація трицифрових чисел.
Література: М. В. Богданович, Г. П. Лишенко Математика: підручник для 3 класу – Київ «Генеза», 2013.
Девіз уроку: Сім разів відміряй, – один раз відріж.
(Народна приказка)
10 десятків 1 сотня
Сотні (ІІІ розряд) |
Десятки (ІІ розряд) |
Одиниці (І розряд) |
2 |
3 |
6 |
4 |
3 |
0 |
4 |
0 |
5 |
234+300=534 234+30=264 234+5=239 |
7+2=9 70+20=90 700+200=900 |
142+234=376 100+200=300 40+30=70 2+4=6 300+70+6=376 |
9-6=3 90-60=30 900-600=300 |
345-300=45 345-40=305 345-5=340 |
576-234=342 500-200=300 70-30=40 6-4=2 300-40-2 |
Дециметр – десята частина метра.
Сантиметр – десята частина дециметра або сота частина метра.
Міліметр – десята частина сантиметра, сота частина дециметра або тисячна частина метра.
1 м = 10 дм 1 дм = 100 мм 1 дм = 10 см 1 м = 100 см 1 см = 10 мм 1 м = 1000 мм |