Робота з дитячою книгою. Оповідання "Скарб" із "Швидкочитаночки" Л. А. Антонової для 2 класу. Сучасне цікаве оповідання для залучення учнів до самостійного читання.
Загадка. На городі виріс дужий,Круглий, жовтий і байдужий До червоних помідорів, До капусти і квасолі. Хто цей гордий карапуз? Здогадалися?...
Номер слайду 4
Актуалізація знань учнів1. Що ви знаєте про скарб?2. Чи може бути скарбом городина?
Номер слайду 5
Костик із Сашком були друзями нероз-лийвода. Щойно один із них прокидався,як одразу біг будити товариша. Так булоі цього ранку. Сашко смачно потягувався в ліжку, коли почув під вікном: -Сашко, виходь скоріш! Я щось знайшов!
Номер слайду 6
-Ти так галасуєш, ніби скарб відкопав,-відповів сонько. -Скарб не скарб, але план, де йогосховано, точно. Поквапся! Куди й подівся той сон. Уже за мить Сашко стояв перед товаришем. -Ну що там у тебе?- нетерпляче запитав він.
Номер слайду 7
-Ось поглянь, що в мене є!- Костикрозгорнув перед другом затертийпапірець. Хлопці вмостилися на лаві й почали розглядати незрозумілі креслення. -Дивись,- по-змовницькому зашепотів Костик,- ось ставок за нашими городами, це дуб біля нього,
Номер слайду 8
а ось закопаний скарб. Щоб мені морозива більше не їсти, якщо це не його тут позначили хрестиком!-Ну тоді справді скарб,- погодився Сашко, бо знав, як товариш любить морозиво. Хлопці взяли по лопаті й побігли до ставка. Відшукали позначене місце
Номер слайду 9
й заходилися копати. Годину шукають, другу-скарбу нема. Може, трохи лівіше візьмемо,- запро-понував Костик. Зрештою хлопці перекопали всюділянку.
Номер слайду 10
Уже сонечко сідало за обрій, колискарбошукачі, похнюпившись, попряму-вали додому.-Чому такі сумні?-запитала Костикова бабуся.-Цілий день працювали, перекопали здоровезний клапоть землі, а скарбу такі не знайшли,- промовив онук.
Номер слайду 11
-Але ж ось план, у ньому місце точно позначено.-Дай-но його сюди!- сказала бабуся, беручи до рук папірець.- Та це ж ми з дідом малювали схему, де і яку грядку робити. А саме тут баштан мали розбити, однак потім папірець загубився. Не сумуйте , хлопці, ваша
Номер слайду 12
праця не пропаде марно. Ми там із ва-ми справді скарби виростимо. Восени всі гуртом збирали врожай на баштані. Таких смачних кавунів і динь хлопці зроду не їли. Ще б пак! Вони ж власноруч їх виростили.
Номер слайду 13
Як ти думаєш, чому врожай з башта-ну смакував хлопцям більш за все?2. Чи доводилося тобі самому щось ви-ростити? Як ти піклувався про ці рослини?