Тематична діагностувальна робота
Робота з мовними одиницями
1 варіант
1. Слова, що відповідають на питання що робити?, що зробити?, що буде робити?:
а) називає дію предмета;
б) називає ознаку предмета;
в) називає предмет.
2. Познач рядок слів, які називають ознаки предметів:
а) вітер, книжка, сніг;
б) пухнасте, цікава, холодній;
в) малює, будую, садять.
3. Познач слово, близьке за значенням до слова хоробрий:
а) лагідний;
б) боязкий;
в) мужній.
4. Познач слово, протилежне за значенням до слова сидіти:
а) стояти;
б) присісти;
в) посидіти.
5. Заміни словосполучення назвами ознак і запиши утворені словосполучення:
Варення з малини –
Свято для дітей –
Тканина із шовку –
6. Запиши речення, добираючи з дужок слова – назви дій, які найточніше виражають думку.
Лагідно (пече, світить) весняне сонечко. Весело (щебечуть, каркають) птахи в парках і садах. Над квітами (пурхають, кружляють) барвисті метелики.
Тематична діагностувальна робота.
Робота з мовними одиницями.
2 варіант
1. Слова, що відповідають на питання який?, яка?, яке?, які?:
а) називає предмет;
б) називає ознаку предмета;
в) називає дію предмета.
2. Познач рядок слів, які називають дії предметів:
а) читає, поливаю, збирають;
б) річка, олівець, хмара;
в) широка, музичний, гарне.
3. Познач слово, близьке за значенням до слова радісний:
а) голосний;
б) сумний;
в) веселий.
4. Познач слово, протилежне за значенням до слова розмовляти:
а) спілкуватися;
б) мовчати;
в) кричати.
5. Заміни словосполучення назвами ознак і запиши утворені словосполучення:
Повидло зі слив –
Іграшка з паперу –
Глечик із глини –
6. Запиши речення, добираючи з дужок слова – назви дій, які найточніше виражають думку.
Біля розлогої верби (дзюркоче, тече) маленьке джерельце. По небу (пливуть, мчать) білі хмаринки. На вулиці (дме, повіває) легенький вітерець.