Мета:
Сформувати поняття про рослини; ознайомити з їхньою будовою; ознайомити з основними процесами життєдіяльності рослин та розкрити суть живлення, дихання, фотосинтезу, транспорту речовин, випаровуванню та органи рослин; створити цілісне уявлення про рослину, як єдине ціле.
Мета:
Розвивати вміння порівнювати процеси життєдіяльності рослин та робити відповідні висновки; розвивати критичне мислення, логіку , творчу активність, комунікабельність; вміння працювати з різнорівневими завданнями; виділяти головне та робити висновки.
Виховна:
Виховувати бережливе ставлення до навколишнього середовища.
1. Що ви вже занєте про рослин?
2.
Що таке рослини? Які асоціації у вас викликає це слово?
Давайте побудуємо "Асоціативниц кущ"
(основні озаки, за якими рослини відносяться до живих організмів)
Пояснення вчителя, робота з підручником, с.78-82
(Л.І.Остапченко, біологія 6 клас)
WARDIERE INC. Органи рослин
виконують функці росту,Генеративні живлення, обміну речовинЗабезпечують насінне тощо, тобто здійснюють розмноження. різноманітні процеси життєдіяльності рослин
квітка
коріньплід
Листок
Брунька
https://learningapps.org/view8465272
https://learningapps.org/view22968586
1 0,75 0,5 0,25 0 |
Навч.м. |
Інтерактив |
Підручник |
1.Про що нового ти сьогодні дізнався? 2.Що викликало труднощі? 3.Що сподобалося найбільше? 4.Що з цієї теми хочеться дізнатися більше? 5.Оціни рівень твоєї активності та роботи на |
уроці від 1 до 12 балів.
Домашнє завдання
Прочитати параграф 21, створити порівняльну схему "Процес фотосинтезу і дихання у рослин". Установити, які процеси забезпечують вегетативні та генеративні органи рослин.
Дякую за урок! До зустрічі!!!