Урок "Рослина-живий організм"

Про матеріал
Опорний конспект уроку з біології розроблений на платформі Canva для 6 класу на тему "Рослина - живий організм". В конспекті є активні посилання на інтерактивні вправи та на відео.
Перегляд файлу

image

image

Мета:

1.Освітня

imageimageСформувати поняття про рослини; ознайомити з їхньою будовою; ознайомити з основними процесами життєдіяльності рослин та розкрити суть живлення, дихання, фотосинтезу, транспорту речовин, випаровуванню та органи рослин; створити цілісне уявлення про рослину, як єдине ціле.

Мета:

image

image
imageРозвивати вміння порівнювати процеси життєдіяльності рослин та робити відповідні висновки; розвивати критичне мислення, логіку , творчу активність, комунікабельність; вміння працювати з різнорівневими завданнями; виділяти головне та робити висновки.

Виховна:

Виховувати бережливе ставлення до навколишнього середовища.

image

1.                                              imageЩо ви вже занєте про рослин?

2.                                              imageimage
imageЩо таке рослини? Які асоціації у вас викликає це слово?

Давайте побудуємо "Асоціативниц кущ"


image

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

image

image

IV.    Сприймання та засвоюваннязжлбувачами освіти нового матеріалу

image(основні озаки, за якими рослини відносяться до живих організмів)

image

Пояснення вчителя, робота з підручником, с.78-82

(Л.І.Остапченко, біологія 6 клас)

                   WARDIERE INC.                                                Органи рослин

imageВегетативні

imageimageimageвиконують функці  росту,Генеративні живлення, обміну речовинЗабезпечують насінне тощо, тобто здійснюють розмноження.  різноманітні процеси життєдіяльності рослин

квітка

коріньплід

пагін                                   Стеблонасінина

Листок

Брунька

image

imageV.Осмислення об'єктивних зв'язків та взаємозалежностей  у вивченому матеріалі.

https://learningapps.org/view8465272

https://learningapps.org/view22968586

image

imageVI. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

image


imageРефлексія

1

0,75 0,5

0,25

0

image

Навч.м.

image

Інтерактив

Підручник

1.Про що нового ти сьогодні дізнався?

2.Що викликало труднощі?

3.Що сподобалося найбільше?

4.Що з цієї теми хочеться дізнатися більше?

5.Оціни рівень твоєї активності та роботи на

уроці від 1 до 12 балів.

Домашнє завдання

imageimageimageПрочитати параграф 21, створити порівняльну схему "Процес фотосинтезу і дихання у рослин". Установити, які процеси забезпечують вегетативні та генеративні органи рослин.

image


Дякую за урок! До зустрічі!!!

pdf
Пов’язані теми
Біологія, Розробки уроків
Додано
17 листопада 2022
Переглядів
184
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку