1 липня о 18:00Вебінар: Дискусія та дебати в освітньому процесі

Урок з елементами ділової гри "Компетентність" на тему: "Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники"

Про матеріал
Урок з елементами ділової гри "Компетентність" на тему: "Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники" знадобиться будь-якому вчителеві для демонстрації його професійних здібностей на семінарі вчителів математики. А тим часом учні покажуть наскільки вони компетентні,тобто настільки компетентно навчає вчитель такого начального предмету як алгебра у сьомому класі..
Перегляд файлу

Урок №42

Тема: Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники

Предмет: алгебра

Клас: 7-А

Дата :

Учитель: Кузьмич Н.М.

Мета:

  • навчальна: відпрацювання навички застосування класичних прийомів і методів розкладання многочленів на множники ;
  • розвиваюча: розвивати пізнавальну активність, логічне мислення,увагу;
  • виховна: виховувати культуру математичного мовлення.

Обладнання: математичні довідники, таблиці, індивідуальні картки; ноутбук, мультимедійний проектор,учительська презентація "Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники "

Тип уроку: урок з елементами ділової гри "Компетентність"

Очікувані результати: учні вміють застосовувати класичні прийоми  і методи  розкладання многочленів на множники

Підручник: алгебра 7 клас (Істер О.С)

 

Хід уроку

 

І.Оранізаційний момент

  • привітання;
  • налаштування  учнів на роботу.

 ІІ. Перевірка  домашнього завдання за допомогою сигнальних карток ("правильно — зеленого кольору" або "не правильно – червоного кольору")

Вправа 583,591

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель 1. Хто з вас хоче бути успішним у житті?(Учні піднімають руку). Учитель бажає учням успіху, тобто, щоб під час роботи на уроці вони були:

"У" – усміхненими;

"С" – спокійними;

"П" – прогресивними;

"І" – ініціативними;

"Х" – хоробрими.

Прийом:  проблемна ситуація.

Учитель 2. Ми виконуємо різні обчислення в побуті, під час виконання тестових задач, причому  достатньо часто виникає потреба зробити це без таблиць,калькуляторів, громіздких обчислень в стовпчик.

Пропоную  вам виконати усно такі обчислення : Сьогодні ви переконаєтесь, що все це нескладно зробити за допомогою формул скороченого множення. Повторимо  ці формули на уроці, удосконалимо навички і вміння їх застосовувати під час виконання вправ.

      Учитель повідомляє тему і мету уроку й пояснює, що таке компетентність. 

Учитель 1.Компетентність – це готовність застосовувати знання, уміння й навички на практиці. У нашому випадку — готовність  учнів, використати набуті знання для виконання різноманітних вправ. Отже, настільки ви компетентні, покаже сьогоднішній урок.

 Учнів класу об’єднано на 3 групи по 4- 5 учні (1 капітан, 3-4 учасники). Кожна група отримує червоні, жовті, зелені жетони. А наприкінці уроку кожна група підраховує кількість набраних жетонів і заповнює таблицю самооцінки.

ІV. Актуалізація опорних знань

Виступи капітанів "Хай живе теорія"

І капітан — "Винесення спільного множника за дужки".

ІІ капітан — " Спосіб групування".

ІІІ капітан — "Формули скороченого множення".

V. Актуалізація знань і навичок

Тур 1."Мозковий штурм"

1. Установіть відповідність                                                              (таблиця 1)

1.

A.

2.

Б.

3( - )()

3.

В.

( +1 )()

2. Обчисліть

 

 

Тур 2. "Навчаючись — учусь"

; .

Учні у групах виконують вправи, а капітан допомагає в їх виконанні.

Рівень А. ;; ;

Рівень Б. ;

Рівень В. Довести, що - 36 ділиться на 7.

 

Тур 3.Знайди помилку.


 

Тур 4.Конкурс капітанів.

Розв’яжіть рівняння

 вправа 593(1,3,4)

1);

3)

4)

Тур 5.Учні в групах виконують тести

Розклади на множники многочлен

1. 15х+30

А.5(3х+6)    Б.15(х+2)    В.3(5х+10)   Г.15(х-2)

2. aх+ау-сх-су.

А.(х+у)(а+с)   Б. (х-у)(а-с)   В.(х+у)(а-с)   Г. (х-у)(а+с)

3. 49

А.(7- 8у)(7+8у)   Б.(7- 4у)(7+4у)  B.(4у+7)(4у-7)    Г

4.

А. () ()  Б. () ()  В. () ()

Г. () ()

VІ. Фізкультхвилинка.

VІІ. Продовження гри

Тур 6. Гра "Вірю — не вірю"

Учитель демонструє записи на слайді №, а учні реагують сигнальними картками "вірю – зеленого кольору" або "не вірю – червоного кольору "

;

;

;

;

.

 

 

 

 

 

 

Тур 7. Естафета "4 кроки до успіху"

На слайд № — 4 вправи для 3-х груп (таблиця 2). Учні  по черзі виконують вправи.

                                                                                         (таблиця 2)            

0

ПЕ

7,492,5+2,5

РЕ

МО

(xn - 2)( xn + 2)

ГА

"Перемога" — ключове слово.

VІІІ. Підбиття підсумків змагання

1.Підрахувати кількість жетонів у групах. Заповнити картку самооцінки  (таблиця 3)

                                            


туру

з/п

Прізвище  та ім’я учня(- ці)

 

 

Кількість жетонів  учня(- ці)

І.

 

ІІ.

 

ІІІ.

 

ІV.

 

V.

 

VI.

 

VII.

 

Підсумок

 

 


2.Власне рефлексія

Прийом: вирішення проблемної ситуації

Учитель. Повторно розглянемо слайд із проблемним запитанням і надамо на нього відповідь.

ІХ. Домашнє завдання(диференційоване)

Підготувати відповіді на запитання до § 18 с.110.

 Виконати: 588,594,607*.

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
До підручника
Алгебра 7 клас (Істер О.С.)
До уроку
§ 18. Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники
Додано
28 листопада 2019
Переглядів
347
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку