Урок "Розширення понять про будову тіла тва¬рин, тіла людини. Відтворення особливо¬стей будови та зовнішнього вигляду тварин та людини під час ліплення. «Кіт та миші»"

Про матеріал
Мета: розширювати поняття про пропорції тіл тварин, людей, навчити учнів відтворювати особливості будови та зовнішнього вигляду об'єкта під час ліплення; розвивати дрібну моторику рук, уяву, фантазію; виховувати любов до тварин, охайність під час роботи. Матеріали та інструменти: пластилін, стеки, дощечка для ліплення, клейонки, серветки для витирання рук Тип уроку: комбінований урок. ХІД УРОКУ 1. Організаційний момент “Я- сонце” Діти, давайте привітаємося із сонячним промінцями і перетворимося на маленькі сонечка. «Я- маленьке сонце. Я прокидаюся. Я вмиваюся. Я розчісую свої промінці і піднімаюся вільно і урочисто. Я-велика Куля. В мене є багато тепла і світла. Я- велике Сонце. Я дарую своє тепло всім: небу, хмаркам, річці, полям, тваринам, людям. Я посміхаюся від щастя дарувати тепло.» - Діти, який у вас став настрій?(відповіді дітей.) Пропоную з таким настроєм провести цей шкільний день і отримати задоволення від власних успіхів.
Перегляд файлу

Тема. Розширення понять про будову тіла тва­рин, тіла людини. Відтворення особливо­стей будови та зовнішнього вигляду тварин та людини під час ліплення. «Кіт та миші»

Мета:

розширювати поняття про пропорції тіл тварин, людей, навчити учнів відтворювати особливості будови та зовнішнього вигляду об'єкта під час ліплення; розвивати дрібну моторику рук, уяву, фантазію; виховувати любов до тварин, охайність під час роботи.

Матеріали та інструменти: пластилін, стеки, дощечка для ліплення, клейонки, серветки для витирання рук

Тип уроку: комбінований урок.

ХІД УРОКУ

1. Організаційний момент

“Я- сонце”

Діти, давайте привітаємося із сонячним промінцями і перетворимося на маленькі сонечка.

«Я- маленьке сонце. Я прокидаюся. Я вмиваюся. Я розчісую свої промінці і піднімаюся вільно і урочисто.

Я-велика Куля. В мене є багато тепла і світла.

Я- велике Сонце. Я дарую своє тепло всім: небу, хмаркам, річці, полям, тваринам, людям. Я посміхаюся від щастя дарувати тепло.»

-          Діти, який у вас став настрій?(відповіді дітей.)

Пропоную з таким настроєм провести цей шкільний день і отримати задоволення від власних успіхів.

2. Мотивація навчальної діяльності

2.1.Відгадування  загадок.

-Діти, до нас на урок завітали  гость. Хто вони, дізнаєтесь, коли відгадаєте загадки.

  • Нявкає, муркоче,

           Бо сметанки хоче.

           Що це, діти, за воркотик?

           Це пухнастий сірий…(котик).

  • Невеличка та сіренька

В норці мешкаю тихенько.

Уночі по хаті – нир,

Я шукаю сало й сир. (Миша)

Ви добре відгадали всі загадки. Кіт та мишка — це гості нашого сьогоднішнього уроку.

3. Актуалізація опорних знань

-Хто з вас любить котів?

-У кого вдома є кіт або кішка?

-Які клички вони мають?

-Як ви за ними доглядаете?

-Який у них характер?

-Що вони полюбляють?

-Як виглядають ваші домашні улюбленці?

-Може, у когось живе вдома маленька мишка?

5.Повідомлення теми і мети уроку

6. Викладання нового навчального матеріалу

6.1.Бесіда

-Які ви знаєте мультфільми про котів і мишей? («Том і Джеррі», «Рятівники», «Рататуй», «Кішка, яка гуляла сама по собі», «Кіт у чоботях» тощо).

-Які ви читали казочки , де головними героями є кіт і миша?

 6.2.Перегляд мультфільма «Том і Джері» серія «Маленька школа»

(посилання з Ютуба https://www.youtube.com/watch?v=eAB2dv4fI_Y)

6.3.Фізкультхвилинка під пісню «КІТ І МИШКА»

(посилання з Ютуба https://www.youtube.com/watch?v=AWBz-3hLzRo)

та перегляд фото дітей зі своїми улюбленцями.

C:\Users\User\Desktop\IMG-75b7ed72bba7a4717e53c414405ab38c-V.jpgC:\Users\User\Desktop\робочий стіл листопад\Блог\Школафото\IMG-c9d126ec3060ef3313d787db12b680f2-V.jpgC:\Users\User\Desktop\робочий стіл листопад\фото школа\IMG-5e00e2f2fac746048cee76c62480d736-V.jpgC:\Users\User\Desktop\робочий стіл листопад\фото школа\IMG-c8f0a342990f0cb02b5b422a7e9d577c-V.jpg

C:\Users\User\Desktop\робочий стіл листопад\фото школа\IMG-2f8b33c29c43e870775ad8e79f060a41-V.jpg       C:\Users\User\Desktop\робочий стіл листопад\фото школа\IMG-7d4214db1e5144f01a7a80cec0bfdc56-V.jpg

6.4. Інструктаж

-Ми спробуємо зробити так, щоб кішка з мишкою подружилися. Ми їх зліпимо. Вони знаходитимуться поряд на наших дощечках для ліплення і потоваришують.

-Спочатку необхідно визначити розміри наших фігурок. Кішка у нас буде більшою за мишку. І у кішки, і у мишки є голова, тулуб, лапки, хвіст, вушка. Але подивіться, як вони відрізняються за розмірами та кольором. Тому будьте дуже уважними під час роботи.

Перед початком роботи добре розімніть пластилін у долонях, щоб він став м’яким та еластичним. Не розкидайте шматки пластиліну, щоб не забруднитися самим та не насмітити у класі.

Сформуйте кульки пластиліну, з яких ви ліпитимете частини тіл кішки й мишки. Пам’ятайте: тулуб кішки більший за тулуб мишки. Так само вушка, лапки, голівки й хвости кішки та мишки різнитимуться за формою та розміром.

6.5. Самостійна практична діяльність учнів.  Ліплення фігурок кішки та мишки

6.6.Виставка дитячих робіт

7. Підбиття підсумків уроку

-Кого ви сьогодні ліпили?

-Чи потоваришували ваші кішки та мишки?

 8. Проголошення уроку завершеним.

 

docx
Додано
14 березня 2023
Переглядів
265
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку