Урок "Розв’язування вправ на додавання і віднімання десяткових дробів"

Про матеріал

Мета уроку: закріпити вміння учнів виконувати додавання й віднімання десяткових дробів; розвивати логічне мислення, пам'ять; виховувати уважність.

Знання і вміння, що формуються на уроці: учні повинні вміти виконувати завдання, що передбачають додавання й віднімання десяткових дробів




Перегляд файлу

 

 

 

КОНСПЕКТ УРОКУ №7

ПЛАНУ УРОКУ

Дата:

Клас:     5

Тема уроку: Розв’язування вправ на додавання і віднімання десяткових дробів

Тип уроку:  урок удосконалення знань, умінь і навичок.

 

Знання і вміння, що формуються на уроці: учні повинні вміти виконувати завдання, що передбачають додавання й віднімання десяткових дробів

 


Мета уроку: закріпити вміння учнів виконувати додавання й віднімання десяткових дробів; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати уважність.

 


Обладнання: підручник, засоби наочного зображення (презентація), зошит.



 


 

Етап

 

Час, хв.

 

Зміст етапу уроку

Основні орієнтири вивчення теми

 

Підготовчо-мотиваційний етап

 

І

2 хв.

 

5 хв.

 

 

3 хв.

 

 

 

5 хв.

 

Організація початку уроку

 

 

Перевірка домашнього завдання

 

 

II

 

Актуалізація опорних знань

 

 

III

 

2хв.

Мотивація навчального процесу

__

Виконавчо-діяльнісний етап

 

IV

 

 15 хв.

 

застосування отриманих знань

 

 

 

 

 

 

V

 

10 хв.

 

Самостійна робота

 

Підсумково-рефлексивний етап        етап

 

 

VI

 

3 хв.

Закріплення, узагальнення і систематизація отриманих знань

 

Закріплення, отриманих знань; рефлексія діяльності

 

 

VII

 

5 хв.

 

Домашнє завдання

 

 


ХІД  УРОКУ

Підготовчо-мотиваційний етап

  • Організація початку уроку (2 хв.)

Доброго дня. Відкриваємо свої зошити, записуємо число, класна робота. Сьогодні ми з вами продовжимо працювати над додаванням і відніманням десяткових дробів. Давайте перевіримо, чи правильно ви виконали домашнє завдання.

 

Перевірка домашнього завдання (5 хв.)

Метод: репродуктивна бесіда

Чи виникли  вас питання по домашньому завданню?  Обміняйтесь, будь ласка зошитами (якщо хтось сидить один, то перевіряє свою роботу). А зараз давайте звіримо правильність виконаних завдань, відповідно поставивши напроти плюс або мінус. Оцінку не ставимо.

 

Завдання

Правильна відповідь

  1. 10,5
  2. 10,35
  3. 20,2
  4. 1,552
  5. 19,091
  6. 94,5

  1. 2,5
  2. 9,77
  3. 5,22
  4. 14,37
  5. 3,622
  6. 20,66

 

 

На передостанній

 А тепер давайте пригадаємо, що ми з вами навчилися робити на минулому уроці.

  • Актуалізація опорних знань (3 хв.)

Метод : репродуктивна бесіда

Вчитель

Учні

1.

Нагадайте нам алгоритм додавання  десяткових дробів.

 

  1.  Зрівняти кількість цифр після коми в обох числах.
  2. Записати числа у стовпчик так, щоб кома перебувала під комою; додайте  як натуральні числа.
  3. Поставте кому в сумі під комою в даних числах.

2.

Нагадайте нам алгоритм віднімання десяткових дробів.

 

  1.  Зрівняти кількість цифр після коми в обох числах.
  2. Записати числа у стовпчик так, щоб кома перебувала під комою; відніміть як натуральні числа.
  3. Поставте кому в різниці під комою в даних числах.

 

 

  • Мотивація навчального процесу (2 хв.)

Метод: спонукальний

Сьогодні у вас є можливість удосконалити свої вміння додавати і віднімати  десяткові дроби і переконатися в тому, що правила додавання і віднімання десяткових дробів добре засвоєно. Тож давайте гарно попрацюємо, щоб отримати хороші оцінки.

 

 

 

Виконавчо-діяльнісний

  • Застосування отриманих знань (15 хв.)

Метод тренувальних вправ

  1. Виконання письмових вправ

Завдання

Правильна відповідь

Виконати дії:

IMG_0001.tif

  1. 5,37
  2. 8,437
  3. 5,07
  4. 0,208
  5. 0,91
  6. 25,27

   Знайти пропущені числа:

IMG_0001.tif        

 

  1. 0,7
  2. 0,75
  3. 1,1
  4. 0,1

  1. 4,17
  2. 38,396
  3. 30
  4. 7,605

 

894,12

Обчислити зручним способом:

  1. 6,25+8,63-2,13+1,25;
  2. 0,375+4,318+1,625-1,318.

 

  1. 14
  2. 5

 

  • Самостійна робота (10 хв.)

Метод: письмова самостійна робота на 10 хв. (перевірка правильності виконання завдань виконується  учнями наприкінці уроку. Вчитель записує правильні відповіді для кожного варіанту на дошці (презентації). Учні роблять самоперевірку. Якщо завдання правильне, напроти нього ставляють плюс, якщо ні – мінус. Далі оцінюють за поданою вчителем шкалою, але не ставлять оцінок в зошит.)

 Вчитель:

 А тепер кожен самостійно виконує завдання в зошиті. Максимальна оцінка за виконання вправ 9 балів. Всі завдання аналогічні до тих, що ми виконували на уроці, тому питань виникати не повинно. Кого отримана оцінка влаштовує, ми ставимо її в журнал. Для тих, хто хоче отримати більше може допрацювати свою оцінку на наступному уроці. Будьте уважними!

Варіант 1

  1. Обчислити:

IMG_0001.tif

  1. Розв’язати рівняння:

IMG_0001.tif

  1. Обчислити зручним способом:

IMG_0002.tif

Варіант 2

  1. Обчислити:

IMG_0001.tif

  1. Розв’язати рівняння:

IMG_0001.tifIMG_0001.tif

  1. Обчислити зручним способом:

IMG_0002.tif

Відповіді до самостійної роботи

Варіант 1

Варіант 2

бали

1

74,17;   24,9;      8,121

3,196;       0,0935;      3,62

2

2

2,911;     13,06

14,96;          12,39

3

3

9,1

61,7

4

 

 

Підсумково-рефлексивний етап

  • Закріплення, отриманих знань; рефлексія діяльності (3 хв.)

Метод: навідних питань.

 У нас з вами сьогодні був дуже насичений урок. Ми з вами добре попрацювали.  А тепер сформулюйте мені алгоритм віднімання десяткових дробів. Сформулюйте алгоритм додавання десяткових дробів. Тож чи сподобався вам сьогоднішній урок?

 

  • Домашнє завдання (5 хв.)

Метод: пояснювально-ілюстративний

Автори підручника

А. Г. Мерзляк,  В.Б.Полонський, М. С.Якір

Параграф

33

Номери завдань

873; 875; 

На повторення

Параграф 23;  

Додатково

IMG_0002.tif

 

Всі ці завдання типові та аналогічні до тих, які ми виконували під час уроку, тому питань щодо їх виконанню у вас не повинно виникнути.  Додаткове завдання не важке. Для його виконання, згадайте те, як ми обчислювали зручним способом. Після розв’язання обов’язково зробіть перевірку.

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
26 вересня 2018
Переглядів
1060
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку