Мета уроку: закріпити вміння учнів виконувати додавання й віднімання десяткових дробів; розвивати логічне мислення, пам'ять; виховувати уважність.
|
КОНСПЕКТ УРОКУ №7
ПЛАНУ УРОКУ
Дата:
Клас: 5
Тема уроку: Розв’язування вправ на додавання і віднімання десяткових дробів
Тип уроку: урок удосконалення знань, умінь і навичок.
Знання і вміння, що формуються на уроці: учні повинні вміти виконувати завдання, що передбачають додавання й віднімання десяткових дробів
Мета уроку: закріпити вміння учнів виконувати додавання й віднімання десяткових дробів; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати уважність.
Обладнання: підручник, засоби наочного зображення (презентація), зошит.
Етап |
Час, хв. |
Зміст етапу уроку |
Основні орієнтири вивчення теми |
|
Підготовчо-мотиваційний етап |
||||
І |
2 хв.
5 хв.
3 хв.
5 хв. |
Організація початку уроку |
|
|
|
Перевірка домашнього завдання |
|
||
II |
Актуалізація опорних знань |
— |
||
III |
2хв. |
Мотивація навчального процесу |
__ |
|
Виконавчо-діяльнісний етап |
||||
IV |
15 хв. |
застосування отриманих знань |
|
|
V |
10 хв. |
Самостійна робота |
|
|
Підсумково-рефлексивний етап етап |
|
|||
VI |
3 хв. |
Закріплення, узагальнення і систематизація отриманих знань |
||
Закріплення, отриманих знань; рефлексія діяльності |
|
|||
VII |
5 хв. |
Домашнє завдання |
|
|
|
||||
ХІД УРОКУ
Підготовчо-мотиваційний етап
Доброго дня. Відкриваємо свої зошити, записуємо число, класна робота. Сьогодні ми з вами продовжимо працювати над додаванням і відніманням десяткових дробів. Давайте перевіримо, чи правильно ви виконали домашнє завдання.
Перевірка домашнього завдання (5 хв.)
Метод: репродуктивна бесіда
Чи виникли вас питання по домашньому завданню? Обміняйтесь, будь ласка зошитами (якщо хтось сидить один, то перевіряє свою роботу). А зараз давайте звіримо правильність виконаних завдань, відповідно поставивши напроти плюс або мінус. Оцінку не ставимо.
Завдання |
Правильна відповідь |
|
|
|
|
|
На передостанній |
А тепер давайте пригадаємо, що ми з вами навчилися робити на минулому уроці.
Метод : репродуктивна бесіда
№ |
Вчитель |
Учні |
1. |
Нагадайте нам алгоритм додавання десяткових дробів.
|
|
2. |
Нагадайте нам алгоритм віднімання десяткових дробів.
|
|
Метод: спонукальний
Сьогодні у вас є можливість удосконалити свої вміння додавати і віднімати десяткові дроби і переконатися в тому, що правила додавання і віднімання десяткових дробів добре засвоєно. Тож давайте гарно попрацюємо, щоб отримати хороші оцінки.
Виконавчо-діяльнісний
Метод тренувальних вправ
Завдання |
Правильна відповідь |
Виконати дії:
|
|
Знайти пропущені числа:
|
|
|
|
|
894,12 |
Обчислити зручним способом:
|
|
Метод: письмова самостійна робота на 10 хв. (перевірка правильності виконання завдань виконується учнями наприкінці уроку. Вчитель записує правильні відповіді для кожного варіанту на дошці (презентації). Учні роблять самоперевірку. Якщо завдання правильне, напроти нього ставляють плюс, якщо ні – мінус. Далі оцінюють за поданою вчителем шкалою, але не ставлять оцінок в зошит.)
Вчитель:
А тепер кожен самостійно виконує завдання в зошиті. Максимальна оцінка за виконання вправ 9 балів. Всі завдання аналогічні до тих, що ми виконували на уроці, тому питань виникати не повинно. Кого отримана оцінка влаштовує, ми ставимо її в журнал. Для тих, хто хоче отримати більше може допрацювати свою оцінку на наступному уроці. Будьте уважними!
Варіант 1
Варіант 2
Відповіді до самостійної роботи |
|||
№ |
Варіант 1 |
Варіант 2 |
бали |
1 |
74,17; 24,9; 8,121 |
3,196; 0,0935; 3,62 |
2 |
2 |
2,911; 13,06 |
14,96; 12,39 |
3 |
3 |
9,1 |
61,7 |
4 |
Підсумково-рефлексивний етап
Метод: навідних питань.
У нас з вами сьогодні був дуже насичений урок. Ми з вами добре попрацювали. А тепер сформулюйте мені алгоритм віднімання десяткових дробів. Сформулюйте алгоритм додавання десяткових дробів. Тож чи сподобався вам сьогоднішній урок?
Метод: пояснювально-ілюстративний
Автори підручника |
А. Г. Мерзляк, В.Б.Полонський, М. С.Якір |
Параграф |
33 |
Номери завдань |
873; 875; |
На повторення |
Параграф 23; |
Додатково |
|
Всі ці завдання типові та аналогічні до тих, які ми виконували під час уроку, тому питань щодо їх виконанню у вас не повинно виникнути. Додаткове завдання не важке. Для його виконання, згадайте те, як ми обчислювали зручним способом. Після розв’язання обов’язково зробіть перевірку.
1