6 клас (математика) Дата:______
Тема уроку: Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними та десятковими дробами
Мета:
навчальна – удосконалити вміння розв’язувати вправи на всі дії зі звичайними та десятковими дробами;
розвиваюча – розвивати обчислювальні навички, активізувати пізнавальну діяльність учнів, розвивати логічне мислення;
виховна – виховувати спостережливість, наполегливість у досягненні мети, інтерес до вивчення математики.
Тип уроку: закріплення і удосконалення знань, умінь, навичок.
Обладнання: картки з тестами, аркуші з літерами, магніти, картки «Магічні квадрати».
«Розум полягає не лише в знаннях,
але й у вмінні застосовувати ці знання»
Аристотель
Хід уроку
І. Організаційний етап.
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
ІІІ. Актуалізація знань.
Кожен учень отримує картки з тестовими завданнями. (7 хв.)
Тести
1. Обчисліть
А) ; Б) ; В) ; Г) .
2. Обчисліть
А) ; Б) ; В) ; Г) .
3. Виконайте дію
А) ; Б) ; В) ; Г) .
4. Виконайте дію
А) ; Б) ; В) ; Г) .
5. Вкажіть число обернене до числа .
А) ; Б) ; В) ; Г) .
6. Знайдіть 0,7 від 40
А) 2,8; Б) 24; В) 3,2; Г) 28.
7. Знайдіть число, 0,6 якого дорівнює 84
А) 120; Б) 130; В) 140; Г) 150.
Після тестування учні обмінюються картками, вчитель називає правильні відповіді, учні перевіряють своїх однокласників, роблять висновки.
VI. Мотивація навчальної діяльності.
Гра «Розгадай слово» (5 хв.)
На дошці записано приклади, відповіді до яких написані на аркушах. На зворотній стороні аркушів знаходяться літери. Поступово відкривши всі літери діти взнають назву наступної вправи.
1) 4,2 + 7,8=12 (К) 5) (Р)
2) (В) 6) 0,14100 = 14 (А)
3) (А) 7) - = 1 (Т)
4) 7,2 – 4 = 3 (Д) 8) 4,5 : 0,5= 9 (И)
А саме «Магічні квадрати»
V. Розв’язування вправ.
(За браком часу розв’язування деяких вправ можна перенести на наступний урок)
1. Гра «Магічні квадрати»
Заповни клітинки квадрата числами так. щоб суми кожного рядка, стовпця і діагоналі були рівними. Перший – класом, другий - на картках (самостійно).
1,6 |
|
3,2 |
4,4 |
|
|
2,4 |
|
|
|
2,9 |
|
|
2,6 |
2 |
|
2,3 |
|
1,6 |
3,6 |
3,2 |
4,4 |
2,8 |
1,2 |
2,4 |
2 |
4 |
2,15 |
2,9 |
2,75 |
3,2 |
2,6 |
2 |
2,45 |
2,3 |
3,05 |
2. Робота з підручником:___________________.
3. Робота біля дошки:
а) Порівняй:
1) 5 і 5; 2) і 2; 3) і 5; 4) 3 і; 5) 6 і 6; 6) і 2; 7) і 2; 8) 5 і .
б) Поєднайте стрілками рівні числа у лівому та правому стовпчиках.
3 3,00002 5 5, 0007
3 3,02 5 5,000007
3 3,002 5 5,7
VІ. Підсумок уроку.
Закінчити речення…
Мені сподобалося ...
Було непросто ...
Я домігся ...
В мене вийшло ...
Хотілося б ...
Мені запам'яталося ...
Я спробую ...
VІІ. Домашнє завдання: ________________________________________________________________.