Закріпити знання з теми «Оптичні явища», продовжити формування вмінь і навичок учнів розв'язувати фізичні задачі, застосовуючи набуті знання.
РОЗВ′ ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ОПТИЧНІ ЯВИЩА.
Автор: Куліш Наталя Юріївна
Посада: вчитель фізики 2 кат., ЗОШ №3
м. Краматорськ, Донецька обл.
Мета: закріпити знання з теми «Оптичні явища», продовжити формування вмінь і навичок учнів розв’язувати фізичні задачі, застосовуючи набуті знання.
Тип уроку: урок розв′ язування задач.
Хід уроку
1. Організаційний момент. - 1 хв.
2. Повторення і контроль знань. - 15 хв
- Спочатку з'ясувати, чи є питання, які незрозумілі основної частини учнів. Якщо питання є, то відразу на них потрібно відповісти.
- Опитування зі взаємоперевіркою. Клас розбивається на два варіанти. Питання беруться з Робочого зошита (питання до конспекту № 12).
Питання підбирає сам вчитель (3 або 4 питання для кожного варіанту).
Оцінити відповіді. Оцінку виставити на обкладинку зошита "Учитель-учень". Учні на обкладинці зошита "Учитель-учень" записують "дату", вид опитування - "в / о" - взаємоопрос. Алгоритм підрахунку балів і переведення їх в оцінку, вказує учитель.
В кінці роботи, по команді вчителя, зошити організовано передаються на перевірку.
- перевірити фронтально (краще хором) домашні вправи № 114 - 118.
- Рішення якісних задач на 2 варіанти. Учитель кожному варіанту послідовно задає питання з вправи № 119, дає на обговорення 15-30 секунд, потім фронтально слухає відповіді окремих учнів, виділяє головне, чітко формулює правильну відповідь. Після цього вони оцінюють один одного. За відповідь (ставлять "+" або "-") навпроти питання в зошиті сусіда. Наприклад, перший варіант відповів, другий вислухав відповідь товариша і вчителя, порівняв і оцінив. Робота йде під керівництвом вчителя. учитель веде, задає темп, коригує відповіді.
3. Короткий повтор матеріалу по конспекту - 3 хв.
4. Розв’язання задач - 6 хв
Розібрати задачі 3-1 – 3-3. У класі почати, а вдома закінчити 3-4.
5. Рефлексія. Підбиття підсумків. Домашнє завдання. -1 хв
Конспект (ОК-6 -12), вміти переказувати
Відповісти на питання контроля стор. 26 (усно)
Оформити (хто не встиг) задачі 3-1 – 3-3. Доробити задачу 3-4.