Урок " Розв'язування задач на тему "Термодинаміка""+ презентація в програмі SMART Notebook 17.1( доступна за посиланням https://drive.google.com/open?id=11797_4Xo0H_SWITgZnCuWB6t1QxMU-06 )
Чернігівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №21 Просяник І. А.
Дата _______________________ Клас ________________________
Розв’язування задач з теми «Термодинаміка»
Мета уроку: повторити основні поняття даної теми, закріпити вміння учнів розв’язувати задачі з даної теми; розвивати уміння узагальнювати і систематизувати знання;виховувати інтерес до вивчення фізики , вміння працювати в малих групах.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: SMART дошка,презентація в програмі SMART Notebook 17.1, комп’ютер ( ноутбук), підручник, картки для тестів.
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Повторення, перевірка знань учнів (тести)
Клас |
|
ПІ учня |
|
Дата |
|
Оцінка |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- |
ІІІ. Розв’язування задач
2.Яку роботу виконав 1 моль повітря під час ізобарного нагрівання на 50К?
3. Одноатомному газу, кількістю речовини 2 молі, передано кількість теплоти 1,2 кДж. При цьому газ виконав роботу 600 Дж. На скільки змінилась температура газу?
4. Визначити ККД двигуна, який працює за циклом Карно, у якого температура нагрівача 2000 К, а температура холодильника 100 0С?
ІV. Підсумок
V. Домашнє завдання
Повторити розділ « Термодинаміка», розв’язати задачі.